Період оскарження умов закупівлі - по 28-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 31-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 236 985,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 184,93 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 7 109,00 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 32835966 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Альона Саєнко |
Телефон: | +380938544454 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУЗЕЙ ІСТОРІЇ ДНІПРА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 09.01.2024 року 1. Замовник : Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: Найменування предмету закупівлі: Послуги з охорони приміщень ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єкта та особистої охорони) Кількість: 3202,5 людино/годин Місце поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Воскресенська, буд. 14 Строк поставки товару: 14.03.2024 р. - 31.12.2024 р. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 22.12.2023 року, UA-2023-12-22-020362-a 3. Дата та час початку та закінчення аукціону: аукціон не проводився 4. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування: ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" ЄДРПОУ/Ідентифікаційний код: 41612783 Місцезнаходження: 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Воскресенська, буд. 41, оф. А502-9. Ціна пропозиції: 230 195,70 грн. 5. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. Відповідно до п. 1.1. Додатку №3 до Документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» Учасник повинен надати копію(ї) чинних документа(ів) про проходження медичного огляду охоронників, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків. Учасником надано «Карта працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду (Додаток 7 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів Працівників певних категорій) разом із «Висновком медичної комісії», проте, на охоронника Титар О.В. не надано «Висновок медичної комісії» - надана медична картка та наступний пустий аркуш, де повинен бути висновок медичної комісії , який надано на інших працівників. Відповідно до п.1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 3 до Документації надати документи про проходження медичного огляду на охоронця Титар О.В. у повному обсязі. 5.2. Відповідно до п. 13 Додатку №3 до Документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» в наданій інформації стосовно наявності чи відсутності в учасника договірних відносин із замовником, в результаті яких було дострокове розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору не вірно вказаний Замовник, адже договір у разі визнання Учасника переможцем закупівлі буде укладатися з Замовником-ініціатором закупівлі. Уповноважена особа Замовника Альона САЄНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.