Закупівлю оголошено - 20-12-2023, 18:38. Дата останніх змін - 12-01-2024, 14:27

Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування

Закупівля: UA-2023-12-20-022705-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-12-20-010289-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-12-2023, 18:38
по 25-12-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-12-2023, 18:38
по 28-12-2023, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 28-12-2023, 12:22
по 28-12-2023, 12:45

Період оскарження умов закупівлі - по 25-12-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-12-2023, 00:00

Назва послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування, ДК 021:2015:79711000-1- Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:302 400,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 512,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
ЄДРПОУ:02146328 Досьє YouControl
Контактна особа:Халіна Надія Миколаївна
Телефон:380577255005
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
61007, Україна, Харківська область,Харків, Біблика, 26
2


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Спостереження за допомогою пун ...
302 400,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 28-12-2023, 12:22
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування

42
послуга
61000 Україна Харківська область Харків відповідно до Додатку №1 до договору
по 31-12-2024
79710000-4
Охоронні послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, місто Харків, Сабурівська набережна, будинок 5, кімната 33, 61068, Шульга Володимир Васильович
Остаточна пропозиція:
302 400,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
302 400,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-01-2024, 11:13
Період подачі оскарження:
по 10-01-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 02-01-24, 21:24:32
24

1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1.2.1 розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей» тендерної документації визначено, що Учаснику необхідно надати документи, що підтверджують наявність у учасника транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) у кількості не менше п’яти автомобілів, для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці співробітників замовника, громадян, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких учасник зазначений як власник;. 2) Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу Пункту 1.2.1 розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей» у складі тендерної пропозиції Учасником надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу за реєстраційним номером АХ9530МВ без відмітки, що транспорт є спеціальним; 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу за реєстраційним номером АХ9530МВ з відміткою, що транспорт є спеціальним. Або, в разі надання інформації щодо іншого додаткового транспортного засобу, надати: 1) довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у довільній формі, щодо можливостей учасника, виконати умови замовника відповідно до технічних вимог, що викладені у Додатку 3 до тендерної документації, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність у учасника: транспортних засобів, для забезпечення негайного виїзду груп реагування персоналу охорони учасника; 2) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в якому учасник зазначений як власник; 3) дозвіл на встановлення та використання на транспортному засобі реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв; 4) чинний протокол перевірки технічного стану цього транспортного засобу; 5) фото цього транспортного засобу (на фотографіях повинні бути чітко відображені номерні знаки транспортного засобу та, встановлені на них, спеціальні світлові сигнальні пристрої; з метою підтвердження знаходження вказаних транспортного засобу саме у місті Харкові, фото мають бути зроблені в місцях міста, що його характеризують); 6) копію чинного документу (перепустки), що надає право проїзду транспортного засобу, що вказаний Учасником, по території Харківської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 03-01-24, 21:24:32
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-12-20-022705-a-a1
Номер договору:
95/24/ОЗ/ТС
Дата підписання договору:
10-01-2024, 15:00
Строк дії договору:
по 31-12-2024
302 400,00 UAH
Ціна договору
252 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 20, 61052, Сергей Третьяк
Остаточна пропозиція:
302 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
302 000,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 08-01-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 29-12-23, 15:09:40
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей» тендерної документації визначено що Учаснику необхідно надати наступні документи та інформація: 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у довільній формі, щодо можливостей учасника, виконати умови замовника відповідно до технічних вимог, що викладені у Додатку 3 до тендерної документації, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність у учасника: офісного приміщення; власного пульту централізованого спостереження; спеціальних засобів*(мінімально: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії); ліхтарів*; засобів зв’язку*; форменого одягу; транспортних засобів, для забезпечення негайного виїзду груп реагування персоналу охорони учасника. (*Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців.) 1.2. На підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник надає: 1.2.1. Документи, що підтверджують наявність у учасника транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) у кількості не менше п’яти автомобілів, для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці співробітників замовника, громадян, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких учасник зазначений як власник. Транспорт реагування учасника має бути обладнаний відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» (зі змінами), на підтвердження чого надати дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв та чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів. Документи надаються на кожен транспортний засіб. 1.2.2. Гарантійний лист учасника на фірмовому бланку (у разі наявності) оформлений належним чином, яким учасник, гарантує замовнику, що на весь час виконання договору транспорт, який буде залучено для виконання умов договору, у кількості не менше п’яти, знаходитиметься на території міста Харкова, що підтвердить можливість прибуття мобільної групи реагування до об’єктів охорони у нічний час – не більше ніж за 5 хвилин, у денний – не більше ніж за 10 хвилин із наданням фото цих транспортних засобів (на фотографіях повинні бути чітко відображені номерні знаки транспортних засобів та, встановлені на них, спеціальні світлові сигнальні пристрої; з метою підтвердження знаходження вказаних транспортних засобів саме у місті Харкові, фото мають бути зроблені в місцях міста, що його характеризують). 1.2.3. У зв’язку з запровадженням на території міста Харкова Харківської області комендантської години, учасником надаються копії чинних документів (перепустки), що надають право проїзду кожного транспортного засобу, що вказаний Учасником, по території Харківської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії. 1.2.4. Інформацію про формений одяг охоронників, відповідно до сезону, із зазначенням про наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – учасника, згідно з його статутними документами, з поданням фото такого одягу, відповідно до сезону (зимовий період, літній період, демісезонний період). 1.2.5. На підтвердження наявності пульту централізованого спостереження учасник повинен у складі пропозиції надати копії документів, які підтверджують право власності або користування вказаного обладнання (оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна, тощо). 1.2.6. Документи на право власності або договір оренди на нежитлове приміщення, де розміщується матеріально-технічна база Учасника. 1.2) Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей» у складі тендерної пропозиції Учасником не надано наступні документи та інформація: 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у довільній формі, щодо можливостей учасника, виконати умови замовника відповідно до технічних вимог, що викладені у Додатку 3 до тендерної документації, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність у учасника: спеціальних засобів (мінімально: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії); ліхтарів; засобів зв’язку; форменого одягу). 1.2.1. Документи, що підтверджують наявність у учасника транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) у кількості не менше п’яти автомобілів, для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці співробітників замовника, громадян, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких учасник зазначений як власник. Вищезазначені документи надані лише на три транспортні засоби. Транспорт реагування учасника має бути обладнаний відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» (зі змінами), на підтвердження чого надати дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв та чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів. Зазначені в даному абзаці документи надані лише на три транспортні засоби. Документи надаються на кожен транспортний засіб. 1.2.2. Гарантійний лист учасника на фірмовому бланку (у разі наявності) оформлений належним чином, яким учасник, гарантує замовнику, що на весь час виконання договору транспорт, який буде залучено для виконання умов договору, у кількості не менше п’яти, знаходитиметься на території міста Харкова, що підтвердить можливість прибуття мобільної групи реагування до об’єктів охорони у нічний час – не більше ніж за 5 хвилин, у денний – не більше ніж за 10 хвилин із наданням фото цих транспортних засобів (на фотографіях повинні бути чітко відображені номерні знаки транспортних засобів та, встановлені на них, спеціальні світлові сигнальні пристрої; з метою підтвердження знаходження вказаних транспортних засобів саме у місті Харкові, фото мають бути зроблені в місцях міста, що його характеризують). 1.2.4. Інформація про формений одяг охоронників, відповідно до сезону, із зазначенням про наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – учасника, згідно з його статутними документами, з поданням фото такого одягу, відповідно до сезону (зимовий період, літній період, демісезонний період). 1.2.5. Копії документів, які підтверджують право власності або користування вказаного обладнання (оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна, тощо). 1.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1.2. Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у довільній формі, щодо можливостей учасника, виконати умови замовника відповідно до технічних вимог, що викладені у Додатку 3 до тендерної документації, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність у учасника: спеціальних засобів (мінімально: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії); ліхтарів; засобів зв’язку; форменого одягу). 1.2.1. Надати документи, що підтверджують наявність у учасника транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) додатково у кількості ще двох автомобілів, для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці співробітників замовника, громадян, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких учасник зазначений як власник. Також надати дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв та чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів додатково ще на два транспортних засоби. Документи надаються на кожен транспортний засіб. 1.2.2. Гарантійний лист учасника на фірмовому бланку (у разі наявності) оформлений належним чином, яким учасник, гарантує замовнику, що на весь час виконання договору транспорт, який буде залучено для виконання умов договору, у кількості не менше п’яти, знаходитиметься на території міста Харкова, що підтвердить можливість прибуття мобільної групи реагування до об’єктів охорони у нічний час – не більше ніж за 5 хвилин, у денний – не більше ніж за 10 хвилин із наданням фото цих транспортних засобів (на фотографіях повинні бути чітко відображені номерні знаки транспортних засобів та, встановлені на них, спеціальні світлові сигнальні пристрої; з метою підтвердження знаходження вказаних транспортних засобів саме у місті Харкові, фото мають бути зроблені в місцях міста, що його характеризують). 1.2.4. Інформацію про формений одяг охоронників, відповідно до сезону, із зазначенням про наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – учасника, згідно з його статутними документами, з поданням фото такого одягу, відповідно до сезону (зимовий період, літній період, демісезонний період). 1.2.5. Копії документів, які підтверджують право власності або користування вказаного обладнання (оборотно-сальдова відомість, договір купівлі – продажу, видаткова накладна, тощо). 2.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей» тендерної документації визначено що Учаснику необхідно надати наступні документи та інформація: 2.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність в штаті Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, які відповідають вимогам пунктам 16 та 17 «Кадрові вимоги» Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960 та статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» (із змінами). В довідці зазначити інформацію про задіяних працівників, а саме: П.І.Б., посаду, кваліфікацію (спеціальність), розряд персоналу охорони учасника має бути не нижче 3 кваліфікаційного розряду, (персонал охорони - не менше 16 осіб, працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження – не менше 4 осіб). 2.1.2. Документи, що підтверджують трудові відносини працівників з Учасником (трудові договори та/або накази про прийняття на роботу з відповідним повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою) – вимога відноситься до переліку працівників, що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу. 2.1.3. Свідоцтва про проходження навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації (не нижче 3 кваліфікаційного розряду) – вимога стосується переліку персоналу охорони (не менше 16 осіб), що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. 2.1.4. Документ, який підтверджує, що працівники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів – вимога стосується переліку, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу, станом на момент прийняття працівника на роботу або пізнішою датою. 2.1.5. Документи, які підтверджують проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку (чинних на дату подання) – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. 2.1.6. Медичну довідку про проходження обов’язкового медичного огляду – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. 2.2. У складі пропозиції Учасник має надати копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників, залучених до роботи на пункті централізованого спостереження, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з екранними пристроями. 2.3. Лист в довільній формі, якій підтверджує наявність технічного персоналу, задіяного для технічного обслуговування системи сигналізації, що встановлена на об’єктах замовника, із зазначенням прaцівників відповідної квaліфікaції, які мaють необхідні знaння тa досвід для надання послуг технічного обслуговування системи сигналізації, з нaдaнням скaновaних копій відповідного документa (сертифікaт, посвідчення, свідоцтво чи будь-який інший документ встaновленого зрaзкa) згідно чинного зaконодaвствa, що підтверджує відповідну квaліфікaцію прaцівникa тa про проходження спеціaльного нaвчaння, а саме: eлeктpoмoнтepa oхopoннo-пoжeжнoї сигнaлiзaцiї/eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння eлeктpoустaткувaння, eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння aпapaтуpи тa пpистpoїв зв'язку/мoнтaжникa paдioeлeктpoннoї aпapaтуpи тa пpилaдiв) – нe нижчe 3-гo poзpяду; нaлaгoджувaльникa пpилaдiв aпapaтуpи тa систeм aвтoмaтичнoгo кoнтpoлю, peгулювaння тa кepувaння/нaлaгoджувaльник кoнтpoльнo-вимipювaльних пpилaдiв тa aвтoмaтики – нe нижчe 4-гo poзpяду. 2.3.1. Для підтвердження наявності працівників, задіяних для технічного обслуговування системи сигналізації, Учасник надає трудові книжки або витяги із трудових книжок, цивільно-правові договори або трудові угоди співпраці Учасника з працівниками або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників з повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою. У разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за найближчий можливий місяць відносно кінцевої дати подання пропозицій. 2.3.2. Щодо працівників, задіяних для технічного обслуговування системи сигналізації, Учасник повинен надати: - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях, виданих навчальним центром; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека» ДБН А.3.2-2-2009 виданих навчальним центром; - копію протоколу(або витягів з протоколів) та посвідчення про проходження навчання з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів». - наявність проходження психофізіологічного обстеження працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт підвищеної небезпеки, за напрямками робіт підвищеної небезпеки(роботи на висоті та з електроустановками до 1000В), які будуть проводитися на об’єктах (надати копії протоколів психофізіологічного обстеження працівників та висновків психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору). - копії чинних особових медичних книжок нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», з додатком № 140-5/о та копії довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіотричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин форми первинної облікової документації № 100-2/о. 2.2) Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей» у складі тендерної пропозиції Учасником не надано наступні документи та інформація: 2.1. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність в штаті Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, які відповідають вимогам пунктам 16 та 17 «Кадрові вимоги» Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960 та статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» (із змінами). В довідці зазначити інформацію про задіяних працівників, а саме: П.І.Б., посаду, кваліфікацію (спеціальність), розряд персоналу охорони учасника має бути не нижче 3 кваліфікаційного розряду, (персонал охорони - не менше 16 осіб, працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження – не менше 4 осіб). Довідка надана лише на 10 осіб персоналу охорони. 2.1.2. Документи, що підтверджують трудові відносини працівників з Учасником (трудові договори та/або накази про прийняття на роботу з відповідним повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою) – вимога відноситься до переліку працівників, що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу. Документи надані лише на 10 осіб персоналу охорони. 2.1.3. Свідоцтва про проходження навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації (не нижче 3 кваліфікаційного розряду) – вимога стосується переліку персоналу охорони (не менше 16 осіб), що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. 2.1.4. Документ, який підтверджує, що працівники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів – вимога стосується переліку, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу, станом на момент прийняття працівника на роботу або пізнішою датою. 2.1.5. Документи, які підтверджують проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку (чинних на дату подання) – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. 2.1.6. Медичну довідку про проходження обов’язкового медичного огляду – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. 2.2. Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників, залучених до роботи на пункті централізованого спостереження, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з екранними пристроями. 2.3. Лист в довільній формі, якій підтверджує наявність технічного персоналу, задіяного для технічного обслуговування системи сигналізації, що встановлена на об’єктах замовника, із зазначенням прaцівників відповідної квaліфікaції, які мaють необхідні знaння тa досвід для надання послуг технічного обслуговування системи сигналізації, з нaдaнням скaновaних копій відповідного документa (сертифікaт, посвідчення, свідоцтво чи будь-який інший документ встaновленого зрaзкa) згідно чинного зaконодaвствa, що підтверджує відповідну квaліфікaцію прaцівникa тa про проходження спеціaльного нaвчaння, а саме: eлeктpoмoнтepa oхopoннo-пoжeжнoї сигнaлiзaцiї/eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння eлeктpoустaткувaння, eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння aпapaтуpи тa пpистpoїв зв'язку/мoнтaжникa paдioeлeктpoннoї aпapaтуpи тa пpилaдiв) – нe нижчe 3-гo poзpяду; нaлaгoджувaльникa пpилaдiв aпapaтуpи тa систeм aвтoмaтичнoгo кoнтpoлю, peгулювaння тa кepувaння/нaлaгoджувaльник кoнтpoльнo-вимipювaльних пpилaдiв тa aвтoмaтики – нe нижчe 4-гo poзpяду. 2.3.1. Трудові книжки або витяги із трудових книжок, цивільно-правові договори або трудові угоди співпраці Учасника з працівниками, задіяними для технічного обслуговування системи сигналізації, або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників з повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою. У разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за найближчий можливий місяць відносно кінцевої дати подання пропозицій. 2.3.2. Щодо працівників, задіяних для технічного обслуговування системи сигналізації: - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях, виданих навчальним центром; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека» ДБН А.3.2-2-2009 виданих навчальним центром; - копію протоколу(або витягів з протоколів) та посвідчення про проходження навчання з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів». - копії протоколів психофізіологічного обстеження працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт підвищеної небезпеки, за напрямками робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті та з електроустановками до 1000В), які будуть проводитися на об’єктах, та висновки психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору. - копії чинних особових медичних книжок нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», з додатком № 140-5/о та копії довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин форми первинної облікової документації № 100-2/о. 2.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 2.1. Довідку в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація про наявність в штаті Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи, які відповідають вимогам пунктам 16 та 17 «Кадрові вимоги» Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960 та статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність» (із змінами). В довідці зазначити інформацію про задіяних працівників, а саме: П.І.Б., посаду, кваліфікацію (спеціальність), розряд персоналу охорони учасника має бути не нижче 3 кваліфікаційного розряду (персонал охорони - не менше 16 осіб, працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження – не менше 4 осіб). 2.1.2. Документи, що підтверджують трудові відносини працівників з Учасником (трудові договори та/або накази про прийняття на роботу з відповідним повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою) – вимога відноситься до переліку працівників, що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу (персонал охорони - не менше 16 осіб, працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження – не менше 4 осіб). 2.1.3. Свідоцтва про проходження навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації (не нижче 3 кваліфікаційного розряду) – вимога стосується переліку персоналу охорони (не менше 16 осіб), що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. 2.1.4. Документ, який підтверджує, що працівники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів – вимога стосується переліку, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу, станом на момент прийняття працівника на роботу або пізнішою датою. 2.1.5. Документи, які підтверджують проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку (чинних на дату подання) – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. 2.1.6. Медичну довідку про проходження обов’язкового медичного огляду – вимога стосується переліку персоналу, що наведений в довідці учасника відповідно до вимог п.2.1 цього розділу. 2.2. Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників, залучених до роботи на пункті централізованого спостереження, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з екранними пристроями. 2.3. Лист в довільній формі, якій підтверджує наявність технічного персоналу, задіяного для технічного обслуговування системи сигналізації, що встановлена на об’єктах замовника, із зазначенням прaцівників відповідної квaліфікaції, які мaють необхідні знaння тa досвід для надання послуг технічного обслуговування системи сигналізації, з нaдaнням скaновaних копій відповідного документa (сертифікaт, посвідчення, свідоцтво чи будь-який інший документ встaновленого зрaзкa) згідно чинного зaконодaвствa, що підтверджує відповідну квaліфікaцію прaцівникa тa про проходження спеціaльного нaвчaння, а саме: eлeктpoмoнтepa oхopoннo-пoжeжнoї сигнaлiзaцiї/eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння eлeктpoустaткувaння, eлeктpoмoнтepa з peмoнту тa oбслугoвувaння aпapaтуpи тa пpистpoїв зв'язку/мoнтaжникa paдioeлeктpoннoї aпapaтуpи тa пpилaдiв) – нe нижчe 3-гo poзpяду; нaлaгoджувaльникa пpилaдiв aпapaтуpи тa систeм aвтoмaтичнoгo кoнтpoлю, peгулювaння тa кepувaння/нaлaгoджувaльник кoнтpoльнo-вимipювaльних пpилaдiв тa aвтoмaтики – нe нижчe 4-гo poзpяду. 2.3.1. Трудові книжки або витяги із трудових книжок, цивільно-правові договори або трудові угоди співпраці Учасника з працівниками, задіяними для технічного обслуговування системи сигналізації, або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників з повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою. У разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за найближчий можливий місяць відносно кінцевої дати подання пропозицій. 2.3.2. Щодо працівників, задіяних для технічного обслуговування системи сигналізації: - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень працівників про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях, виданих навчальним центром; - Копії протоколу(ів)/витягу(ів) з протоколу та посвідчень про проходження навчання «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека» ДБН А.3.2-2-2009 виданих навчальним центром; - копію протоколу(або витягів з протоколів) та посвідчення про проходження навчання з «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил експлуатації електрозахисних засобів», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів». - копії протоколів психофізіологічного обстеження працівників, які мають безпосереднє відношення до виконання робіт підвищеної небезпеки, за напрямками робіт підвищеної небезпеки (роботи на висоті та з електроустановками до 1000В), які будуть проводитися на об’єктах, та висновки психофізіологічної експертизи працівників про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору. - копії чинних особових медичних книжок нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», з додатком № 140-5/о та копії довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин форми первинної облікової документації № 100-2/о. 3.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей» тендерної документації визначено що Учаснику необхідно надати копію фінансової звітності за 2022 рік з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді). Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) учасника у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Надана інформація повинна узгоджуватись з інформацією, оприлюдненою згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835. Для учасників, які не подавали звітність в 2022 році, обов’язкове надання проміжної фінансової звітності або пояснення з посиланнями на нормативно-правові акти про причини неможливості надання таких документів. 3.2) Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей» у складі тендерної пропозиції Учасником не надано копію фінансової звітності за 2022 рік з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді), яка підтверджує обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) учасника у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Надана інформація повинна узгоджуватись з інформацією, оприлюдненою згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835. Для учасників, які не подавали звітність в 2022 році, обов’язкове надання проміжної фінансової звітності або пояснення з посиланнями на нормативно-правові акти про причини неможливості надання таких документів. 3.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, копію фінансової звітності за 2022 рік з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді), яка підтверджує обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) учасника у розмірі не менше 100 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Надана інформація повинна узгоджуватись з інформацією, оприлюдненою згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835. Для учасників, які не подавали звітність в 2022 році, обов’язково надати проміжну фінансову звітність або пояснення з посиланнями на нормативно-правові акти про причини неможливості надання таких документів. 4.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком 2 до тендерної документації «Технічне завдання. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації визначено що, на підтвердження відповідності запропонованих Учасником послуг необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації надаються наступні документи: 1. Лист-гарантія на офіційному бланку Учасника щодо можливості надання послуг по адресах, зазначених у Додатку 2 до тендерної документації. Також, у зазначеному листі Учасник надає згоду, що у разі перемоги у процедурі закупівлі, за необхідності, здійснити за власні кошти переобладнання (переоснащення) систем охоронної сигналізації, встановлених на об’єктах Замовника. Переобладнання (переоснащення) систем охоронної сигналізації та підключення (переключення) абонентських охоронних пристроїв, встановлених на об’єктах Замовника, до ПЦС Переможця здійснюється останнім протягом одного робочого дня з моменту отримання письмової заявки Замовника без перерви в продовженні здійснення постійного спостереження за сигналізацією. Замовник не несе витрати на заходи з перепрограмування або переобладнання (переоснащення) технічних засобів сигналізації, встановлених на об’єктах, які знаходяться під охороною, у разі необхідності переключення їх на пульт централізованого спостереження, що підтримує інший протокол передавання тривожної інформації. Переможець гарантує забезпечення функціонування сигналізації згідно з експлуатаційною документацією шляхом здійснення профілактичних оглядів, перевірок сигналізації з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, які можуть привести до виходу її з експлуатації, ліквідує несправності, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації. Переможець гарантує прибуття протягом 4-х годин після отримання заявки від Замовника спеціально навчених технічних фахівців, для усунення несправностей сигналізації на об’єкті. Переможець гарантує проведення комплексу організаційно-технічних заходів з метою обов’язкового здійснення негайного виїзду групи посиленого персоналу охорони на кожний із вищезазначених об’єктів міста Харкова при спрацюванні сигналізації на об’єктах Замовника та надходження тривожного повідомлення ПЦС Переможця. Переможець гарантує надання, на вимогу Замовника, виписок з бази даних ПЦС про спрацювання сигналізації на об’єктах Замовника, підключених на ПЦС Учасника (за певний період). Переможець надає Замовнику права здійснювати самостійні (планові та позапланові), або спільні з Переможцем, контрольні перевірки якості надання послуг з своєчасного прибуття груп посиленого персоналу охорони. Переможець забезпечує організацію взаємодії з правоохоронними органами з питань, пов'язаних з охороною об'єктів Замовника. Переможець забезпечує проведення інструктажу персоналу Замовника щодо експлуатації сигналізації на "Об’єкті". Згода з наведеними технічними вимогами засвідчується підписом керівника або уповноваженої посадової особи та відбитком печатки (за наявності) Учасника. 2. Учасник має забезпечити негайне прибуття групи реагування Учасника на об'єкти Замовника у випадку надходження до ПЦС сигналу «ТРИВОГА» та забезпечити безперебійну роботу системи сигналізації. Учасник повинен мати головний офіс або відокремлений підрозділ на території Харківської області, зареєстрований у відповідності до чинного законодавства України, на підтвердження чого учасник повинен у складі пропозиції надати витяг з ЄДПРОУ (не раніш місячної давнини відносно дати подання) та документ, що підтверджує право власності на приміщення (витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно) або договір оренди приміщення, що розташоване на території Харківської області. У разі відсутності розташування офісу або відокремленого підрозділу на території Харківської області, учасник надає гарантійний лист з підтвердженням зобов’язання щодо виконання умов негайного прибуття групи реагування Учасника на об'єкт Замовника у випадку надходження до ПЦС сигналу «ТРИВОГА» та забезпечення ним безперебійної роботи системи сигналізації, з доказами виконання таких умов за раніше наданими аналогічними послугами на вказаній території відповідно до пункту 3.2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. 3. сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, сертифікату/ів*, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT), в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт; послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки. 4. сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, сертифікату/ів*, що підтверджує відповідність учасника вимогам ISO 14001:2015, IDT (ДСТУ ISO 14001:2015), в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт; послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки. 5. сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, сертифікату/ів*, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування», в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт; послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки. 6. сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)», в сферах діяльності (стосовно): обслуговування систем безпеки, електромонтажних робіт. 7. сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ EN 50518:2019 (EN 50518:2019, IDT) «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень». 8. сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ-CLC/TS50131-7:2014 «Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації.» стосовно послуг щодо обслуговування систем охоронної сигналізації. 9. учасник повинен мати чинний договір страхування на послуги що надаються, з лімітом відповідальності на суму не менш очікуваної вартості, сканкопія якого надається у складі пропозиції. 10. З метою належної організації охорони об’єкта щодо спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування і якісного надання послуг охорони під час воєнного стану, ознайомлення з об’єктами охорони учасником перед подачею пропозиції є обов’язковим. Для ознайомлення та визначення необхідних заходів охорони з метою можливості подальшого якісного надання послуг охорони учаснику необхідно направити фахівця з організації заходів охорони до кожного об’єкту охорони, попередньо узгодивши з замовником дату та час ознайомлення з об’єктами відповідно до графіку роботи замовника шляхом відправлення на його електронну адресу заявки на ознайомлення з об’єктами охорони. За результатом ознайомлення з об’єктами охорони (у присутності представника замовника) обов’язково замовником складається та видається Довідка (у довільній формі) про ознайомлення з об’єктами охорони за підписом представника замовника (із зазначенням посади та ПІБ), яка надається учасником у складі тендерної пропозиції. 11. підписаний учасником Додаток 2 до тендерної документації, що підтверджує відповідність всім вимогам Замовника. 4.2) Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасником не надано наступні документи та інформація: 1. Лист-гарантія на офіційному бланку Учасника щодо можливості надання послуг по адресах, зазначених у Додатку 2 до тендерної документації, та згода, що у разі перемоги у процедурі закупівлі, за необхідності, здійснити за власні кошти переобладнання (переоснащення) систем охоронної сигналізації, встановлених на об’єктах Замовника. Переобладнання (переоснащення) систем охоронної сигналізації та підключення (переключення) абонентських охоронних пристроїв, встановлених на об’єктах Замовника, до ПЦС Переможця здійснюється останнім протягом одного робочого дня з моменту отримання письмової заявки Замовника без перерви в продовженні здійснення постійного спостереження за сигналізацією. Замовник не несе витрати на заходи з перепрограмування або переобладнання (переоснащення) технічних засобів сигналізації, встановлених на об’єктах, які знаходяться під охороною, у разі необхідності переключення їх на пульт централізованого спостереження, що підтримує інший протокол передавання тривожної інформації. Також не надана згода з наведеними технічними вимогами, засвідчена підписом керівника або уповноваженої посадової особи та відбитком печатки (за наявності) Учасника, що Учасник, в разі визнання його Переможцем, гарантує забезпечення функціонування сигналізації згідно з експлуатаційною документацією шляхом здійснення профілактичних оглядів, перевірок сигналізації з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, які можуть привести до виходу її з експлуатації, ліквідує несправності, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації. Переможець гарантує прибуття протягом 4-х годин після отримання заявки від Замовника спеціально навчених технічних фахівців, для усунення несправностей сигналізації на об’єкті. Переможець гарантує проведення комплексу організаційно-технічних заходів з метою обов’язкового здійснення негайного виїзду групи посиленого персоналу охорони на кожний із вищезазначених об’єктів міста Харкова при спрацюванні сигналізації на об’єктах Замовника та надходження тривожного повідомлення ПЦС Переможця. Переможець гарантує надання, на вимогу Замовника, виписок з бази даних ПЦС про спрацювання сигналізації на об’єктах Замовника, підключених на ПЦС Учасника (за певний період). Переможець надає Замовнику права здійснювати самостійні (планові та позапланові), або спільні з Переможцем, контрольні перевірки якості надання послуг з своєчасного прибуття груп посиленого персоналу охорони. Переможець забезпечує організацію взаємодії з правоохоронними органами з питань, пов'язаних з охороною об'єктів Замовника. Переможець забезпечує проведення інструктажу персоналу Замовника щодо експлуатації сигналізації на "Об’єкті". 2. Витяг з ЄДПРОУ (не раніш місячної давнини відносно дати подання) та гарантійний лист з підтвердженням зобов’язання щодо виконання умов негайного прибуття групи реагування Учасника на об'єкт Замовника у випадку надходження до ПЦС сигналу «ТРИВОГА» та забезпечення ним безперебійної роботи системи сигналізації, з доказами виконання таких умов за раніше наданими аналогічними послугами на вказаній території відповідно до пункту 3.2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, сертифікату/ів*, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT), в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт; послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки. 4. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, сертифікату/ів*, що підтверджує відповідність учасника вимогам ISO 14001:2015, IDT (ДСТУ ISO 14001:2015), в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт; послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки. 5. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, сертифікату/ів*, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування», в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт; послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки. 6. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)», в сферах діяльності (стосовно): обслуговування систем безпеки, електромонтажних робіт. 7. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ EN 50518:2019 (EN 50518:2019, IDT) «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень». 8. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ-CLC/TS50131-7:2014 «Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації.» стосовно послуг щодо обслуговування систем охоронної сигналізації. 9. Чинний договір страхування на послуги що надаються, з лімітом відповідальності на суму не менш очікуваної вартості, скан-копія якого надається у складі пропозиції. 10. Довідка (у довільній формі) про ознайомлення з об’єктами охорони за підписом представника замовника (із зазначенням посади та ПІБ). З метою належної організації охорони об’єкта щодо спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування і якісного надання послуг охорони під час воєнного стану, ознайомлення з об’єктами охорони учасником перед подачею пропозиції є обов’язковим. Доказ попереднього узгодження з замовником дати та часу ознайомлення з об’єктами відповідно до графіку роботи замовника шляхом відправлення на його електронну адресу заявки на ознайомлення з об’єктами охорони. 11. Підписаний учасником Додаток 2 до тендерної документації, що підтверджує відповідність всім вимогам Замовника. 4.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Лист-гарантію на офіційному бланку Учасника щодо можливості надання послуг по адресах, зазначених у Додатку 2 до тендерної документації, та згода, що у разі перемоги у процедурі закупівлі, за необхідності, здійснити за власні кошти переобладнання (переоснащення) систем охоронної сигналізації, встановлених на об’єктах Замовника. Переобладнання (переоснащення) систем охоронної сигналізації та підключення (переключення) абонентських охоронних пристроїв, встановлених на об’єктах Замовника, до ПЦС Переможця здійснюється останнім протягом одного робочого дня з моменту отримання письмової заявки Замовника без перерви в продовженні здійснення постійного спостереження за сигналізацією. Замовник не несе витрати на заходи з перепрограмування або переобладнання (переоснащення) технічних засобів сигналізації, встановлених на об’єктах, які знаходяться під охороною, у разі необхідності переключення їх на пульт централізованого спостереження, що підтримує інший протокол передавання тривожної інформації. Згоду з наведеними технічними вимогами, засвідчена підписом керівника або уповноваженої посадової особи та відбитком печатки (за наявності) Учасника, що Учасник, в разі визнання його Переможцем, гарантує забезпечення функціонування сигналізації згідно з експлуатаційною документацією шляхом здійснення профілактичних оглядів, перевірок сигналізації з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, які можуть привести до виходу її з експлуатації, ліквідує несправності, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації. Переможець гарантує прибуття протягом 4-х годин після отримання заявки від Замовника спеціально навчених технічних фахівців, для усунення несправностей сигналізації на об’єкті. Переможець гарантує проведення комплексу організаційно-технічних заходів з метою обов’язкового здійснення негайного виїзду групи посиленого персоналу охорони на кожний із вищезазначених об’єктів міста Харкова при спрацюванні сигналізації на об’єктах Замовника та надходження тривожного повідомлення ПЦС Переможця. Переможець гарантує надання, на вимогу Замовника, виписок з бази даних ПЦС про спрацювання сигналізації на об’єктах Замовника, підключених на ПЦС Учасника (за певний період). Переможець надає Замовнику права здійснювати самостійні (планові та позапланові), або спільні з Переможцем, контрольні перевірки якості надання послуг з своєчасного прибуття груп посиленого персоналу охорони. Переможець забезпечує організацію взаємодії з правоохоронними органами з питань, пов'язаних з охороною об'єктів Замовника. Переможець забезпечує проведення інструктажу персоналу Замовника щодо експлуатації сигналізації на "Об’єкті". 2. Витяг з ЄДПРОУ (не раніш місячної давнини відносно дати подання) та гарантійний лист з підтвердженням зобов’язання щодо виконання умов негайного прибуття групи реагування Учасника на об'єкт Замовника у випадку надходження до ПЦС сигналу «ТРИВОГА» та забезпечення ним безперебійної роботи системи сигналізації, з доказами виконання таких умов за раніше наданими аналогічними послугами на вказаній території відповідно до пункту 3.2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, сертифікату/ів*, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT), в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт; послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки. 4. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, сертифікату/ів*, що підтверджує відповідність учасника вимогам ISO 14001:2015, IDT (ДСТУ ISO 14001:2015), в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт; послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки. 5. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, сертифікату/ів*, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування», в сферах діяльності (стосовно): електромонтажних робіт; послуг, пов'язаних з особистою безпекою; послуг систем безпеки. 6. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)», в сферах діяльності (стосовно): обслуговування систем безпеки, електромонтажних робіт. 7. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ EN 50518:2019 (EN 50518:2019, IDT) «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень». 8. Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій сертифікату/ів, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ-CLC/TS50131-7:2014 «Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації.» стосовно послуг щодо обслуговування систем охоронної сигналізації. 9. Чинний договір страхування на послуги що надаються, з лімітом відповідальності на суму не менш очікуваної вартості, скан-копія якого надається у складі пропозиції. 10. Довідку (у довільній формі) про ознайомлення з об’єктами охорони за підписом представника замовника (із зазначенням посади та ПІБ). З метою належної організації охорони об’єкта щодо спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації та їх технічне обслуговування і якісного надання послуг охорони під час воєнного стану, ознайомлення з об’єктами охорони учасником перед подачею пропозиції є обов’язковим. Доказ попереднього узгодження з замовником дати та часу ознайомлення з об’єктами відповідно до графіку роботи замовника шляхом відправлення на його електронну адресу заявки на ознайомлення з об’єктами охорони. 11. Підписаний учасником Додаток 2 до тендерної документації, що підтверджує відповідність всім вимогам Замовника.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 30-12-23, 15:09:40

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
302 000,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
302 000,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ОХОРОНА ЗАХИСТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
302 400,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
302 400,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:20-12-2023, 18:39:49
Експортовано:20-12-2023, 18:38:36
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:20-12-2023, 18:38:36
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:20-12-2023, 18:38:36
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 20-12-2023, 18:38:10
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 20-12-2023, 18:38:10
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 20-12-2023, 18:38:10
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 20-12-2023, 18:38:10
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 20-12-2023, 18:38:10
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 20-12-2023, 18:38:10
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 20-12-2023, 18:38:10
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 20-12-2023, 18:38:10
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 20-12-2023, 18:38:10
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 20-12-2023, 18:38:10
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 20-12-2023, 18:38:10
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 20-12-2023, 18:38:10
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ