Закупівлю оголошено - 14-12-2023, 17:05. Дата останніх змін - 02-01-2024, 15:57

Послуги фізичної охорони об’єкта замовника: будівлі та прибудинкової території Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради, за адресою м. Харків, вул. Благовіщенська, буд. 34

Закупівля: UA-2023-12-14-020417-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-12-14-010617-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-12-2023, 17:05
по 19-12-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-12-2023, 17:05
по 22-12-2023, 00:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 22-12-2023, 11:34
по 22-12-2023, 11:57

Період оскарження умов закупівлі - по 19-12-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-12-2023, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:763 408,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 817,04 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Адміністрація Холодногірського району Харківської міської ради
ЄДРПОУ:37459114 Досьє YouControl
Контактна особа:Кочеткова Світлана Олександрівна
Телефон:380671771593
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
61052, Україна, Харківська область,Харків, вул. Благовіщенська, буд. 34
3


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги фізичної охорони об’єк ...
763 408,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 22-12-2023, 11:34
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги фізичної охорони об’єкта замовника: будівлі та прибудинкової території Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради, за адресою м. Харків, вул. Благовіщенська, буд. 34

1
послуга
61052 Україна Харківська область Харків вул. Благовіщенська, буд. 34
з 01-01-2024 по 31-12-2024
79713000-5
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОХОРОННА КОМПАНІЯ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, місто Харків, вул.Героїв Праці, будинок 12Б, квартира 143, 61168, Віталій БАЙРАЧНИЙ
Остаточна пропозиція:
763 408,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
763 408,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
26-12-2023, 12:09
Період подачі оскарження:
по 01-01-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-12-23, 10:04:40
24

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає Учаснику – ПП «РЕДУТ ОХОРОНА», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. 1.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пунктом 3 підпункту 3.2. Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити, згідно з цим розділом, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), та надати Довідку, яка підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог цієї тендерної документації, в яких міститься інформація щодо Замовника та його контактні телефони, ПІБ, посада контактної особи відповідного Замовника, юридична адреса Замовника. На підтвердження, вказаної в довідці інформації, надати не менше однієї сканованої копії з оригіналу договору. Договір, у разі укладання його із Замовником, який відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі», повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним у повному обсязі. Для підтвердження виконання договору у повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Якщо Договір чи звіт про виконання договору не був розміщений на веб-порталі, надати додатково акти виконаних робіт (наданих послуг), або інший документ, згідно з яким Договором передбачено підтвердження факту надання послуг виконавцем, (Лист – відгук від Замовника, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору та Акт звірки). Надані документи повинні відображати повне виконання сторонами умов договору. У разі надання аналогічного договору, укладеного із Замовником, який не відноситься до Замовників у розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним у повному обсязі, а у складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого Замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з Замовником. 1.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги надав скан-копії з копій договору про надання охоронних послуг № 01 від 01 вересня 2023 та актів виконаних наданих послуг. Учасником не надані: банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором та акти звірки з Замовником. 1.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, не менше однієї сканованої копії з оригіналу аналогічного договору та сканованої копії з оригіналу актів виконаних наданих послуг. Для підтвердження виконання договору у повному обсязі надати (акти виконаних робіт/послуг), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з Замовником. 2. 2.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 2 Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». На підтвердження зазначеного критерію Учасником надається: «2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням кількість персоналу охорони, необхідного для надання послуг за закупівлею (не менше 4 осіб). 2.2. Документи, що підтверджують трудові відносини працівників з Учасником (трудові договори та/або накази про прийняття на роботу): – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 4 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно з вимогами п. 2.1 цього розділу. 2.3. Документ, який підтверджує, що працвіники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 4 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно з вимогами п. 2.1 цього розділу, станом на момент прийняття працівника на роботу або пізнішою датою…..» 2.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги надав копії наказів про прийняття на роботу працівників та копії підтверджуючих документів, що працвіники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів. Учасником не надано Довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням кількість персоналу охорони, необхідного для надання послуг за закупівлею 2.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, скан-копії з оригіналів наказів про прийняття на роботу працівників та скан-копії з оригіналів документів, підтверджуючих, що працвіники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, та надати Довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням кількості персоналу охорони, необхідного для надання послуг за закупівлею. 3. 3.1.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпунктом 1.1 пункту 1. Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» – «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». На підтвердження зазначеного критерію Учасником надається: - довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у довільній формі, щодо можливостей Учасника, виконати умови Замовника відповідно до технічних вимог, що викладені у Додатку до тендерної документації, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність (власного або орендованого): офісного приміщення; пульту централізованого спостереження; спеціальних засобів (мінімально: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії); ліхтарів; засобів зв’язку; форменого одягу; транспортних засобів, для забезпечення негайного виїзду груп реагування персоналу охорони у разі виникнення протиправних дій щодо об'єкта охорони Замовника чи при загрозі особистій безпеці персоналу охорони на об'єктах охорони. На підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (власного або орендованого), Учасник надає документи, зазначені в підпунктах 1.2 – 1.6. пункту 1 Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації. 3.2.) Перелік виявлених невідповідностей: У документах, які надані учасником, відсутня довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також не у повному обсязі надані документи, передбачені в підпунктах 1.2 – 1.6. пункту 1 Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації. 3.3.) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у довільній формі, щодо можливостей Учасника, виконати умови Замовника відповідно до технічних вимог, що викладені у Додатку до тендерної документації, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність (власного або орендованого): офісного приміщення; пульту централізованого спостереження; спеціальних засобів (мінімально: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії); ліхтарів; засобів зв’язку; форменого одягу; транспортних засобів, для забезпечення негайного виїзду груп реагування персоналу охорони у разі виникнення протиправних дій щодо об'єкта охорони Замовника чи при загрозі особистій безпеці персоналу охорони на об'єктах охорони. На підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (власного або орендованого) надати: скан-копії з оригіналу (ів) договору (ів) про оренду транспортних засобів, свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів із відміткою про те, що транспорт є спеціальним, Гарантійний лист Учасника на фірмовому бланку (у разі наявності), оформлений належним чином, яким Учасник, гарантує Замовнику, що на весь час виконання договору транспорт, який буде залучено для виконання умов договору, у кількості не менше двох одиниць, знаходитиметься на території міста Харкова, що підтвердить можливість прибуття мобільної групи реагування до об’єктів охорони у нічний час – не більше ніж за 5 хвилин, у денний – не більше ніж за 10 хвилин із наданням фото цих транспортних засобів (на фотографіях повинні бути чітко відображені номерні знаки транспортних засобів та встановлені на них спеціальні світлові сигнальні пристрої. Учаснику необхідно надати гарантійний лист про підтвердження отримання перепусток, що дають право проїзду кожного транспортного засобу по території Харківської області під час комендантської години, після закінчення терміну їх дії. Учаснику необхідно надати інформацію про формений одяг відповідно до сезону, із зазначенням про наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – Учасника, згідно з його статутними документами, Акти приймання-передачі основних засобів на пульт централізованого спостереження. Документи на право власності на нежитлове (офісне) приміщення або договір оренди нежитлового (офісного) приміщення, а також документи на право власності на нежитлове приміщення або договір оренди нежитлового приміщення, де розміщується пункт централізованого спостереження. 4. 4.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпунктом 3.3 пункту 3. Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації передбачено надати: «Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість». 4.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги надав копію Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість. 4.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість. 5. 5.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) до тендерної документації передбачено надання Документального підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі: 1. Гарантійний лист про готовність проводити додаткові заходи на об’єктах Замовника, у разі необхідності та за викликом Замовника, протягом строку дії Договору, за власний рахунок. 2. Гарантійний лист про те, що Учасник гарантує підтримувати в робочому стані встановлену ним (у разі необхідності) систему сигналізації для забезпечення негайного виїзду груп реагування Учасника у разі виникнення протиправних дій щодо об'єкта охорони Замовника чи при загрозі особистій безпеці персоналу охорони на об’єктах Замовника, шляхом проведення безкоштовного регулярного (щомісячного) технічного обслуговування всіх елементів системи та виконанням (у разі необхідності) безкоштовних ремонтних робіт. Запасні частини, деталі та витратні матеріали для проведення ремонту (у разі необхідності) забезпечуються Учасником за власний рахунок. 3. Гарантійний лист про відсутність заперечень стосовно проведення Замовником незалежної оцінки діяльності кожного охоронника. У разі незадовільної оцінки гарантувати заміну даного охоронника протягом двох годин, з моменту отримання претензії від Замовника. 4. Підписаний Учасником Додаток 2 до тендерної документації, що підтверджує відповідність всім вимогам Замовника. Замовником при розробці тендерної документації враховано об’єктивні територіальні особливості місця виконання умов договору на території міста Харкова Харківської області, відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» (зі змінами), згідно з яким Харківська міська територіальна громада (UA63120270000028556) з 15.09.2022 є територією, на якій ведуться (велися) бойові дії, та зазначена як «Територія можливих бойових дій». З метою належної організації охорони об’єкта та якісного надання послуг охорони під час воєнного стану, ознайомлення з об’єктом охорони учасником перед подачею пропозиції є обов’язковим. Для ознайомлення та визначення необхідних заходів охорони з метою можливості подальшого якісного надання послуг охорони учаснику необхідно направити фахівця з організації заходів до об’єкту охорони, попередньо узгодивши з замовником дату та час ознайомлення з об’єктом відповідно до графіку роботи замовника, шляхом відправлення на його електронну адресу заявки на ознайомлення з об’єктом охорони. За результатом ознайомлення з об’єктом охорони, у присутності представника замовника (обов’язково), складається Довідка про ознайомлення з об’єктом охорони за підписом представника замовника (із зазначенням посади та ПІБ) та печаткою, яка надається учасником у складі тендерної пропозиції. 5.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги надано Підписаний Учасником Додаток 2 до тендерної документації, що підтверджує відповідність всім вимогам Замовника, інші вищезазначені документи Учасником не надані. 5.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати документи для документального підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі: 1. Гарантійний лист про готовність проводити додаткові заходи на об’єктах Замовника, у разі необхідності та за викликом Замовника, протягом строку дії Договору, за власний рахунок. 2. Гарантійний лист про те, що Учасник гарантує підтримувати в робочому стані встановлену ним (у разі необхідності) систему сигналізації для забезпечення негайного виїзду груп реагування Учасника у разі виникнення протиправних дій щодо об'єкта охорони Замовника чи при загрозі особистій безпеці персоналу охорони на об’єктах Замовника, шляхом проведення безкоштовного регулярного (щомісячного) технічного обслуговування всіх елементів системи та виконанням (у разі необхідності) безкоштовних ремонтних робіт. Запасні частини, деталі та витратні матеріали для проведення ремонту (у разі необхідності) забезпечуються Учасником за власний рахунок. 3. Гарантійний лист про відсутність заперечень стосовно проведення Замовником незалежної оцінки діяльності кожного охоронника. У разі незадовільної оцінки, гарантувати заміну даного охоронника протягом двох годин, з моменту отримання претензії від Замовника. З метою належної організації охорони об’єкта та якісного надання послуг охорони під час воєнного стану, ознайомлення з об’єктом охорони учасником перед подачею пропозиції є обов’язковим. Для ознайомлення та визначення необхідних заходів охорони з метою можливості подальшого якісного надання послуг охорони Учаснику необхідно направити фахівця з організації заходів до об’єкту охорони, попередньо узгодивши з замовником дату та час ознайомлення з об’єктом, відповідно до графіку роботи замовника, шляхом відправлення на його електронну адресу заявки на ознайомлення з об’єктом охорони. За результатом ознайомлення з об’єктом охорони, у присутності представника замовника (обов’язково), складається Довідка про ознайомлення з об’єктом охорони за підписом представника замовника (із зазначенням посади та ПІБ) та печаткою, яка надається учасником у складі тендерної пропозиції. 6. 6.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання наступних документів: - копію довідки у довільній формі про те, чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується (розпорядження, наказ тощо)); - довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код Учасника (або реєстраційний номер облікової картки платника податків); місцезнаходження; телефон; електронну пошту; система оподаткування; юридичний статус; профілюючий вид діяльності; найменування банку (-ів), що обслуговують Учасника; номер(-и) поточного (-их) рахунку (-ів); - довідкою/листом у довільній формі, яка/який підтверджує ознайомлення Учасника з проєктом договору, який наведено в Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантує виконання своїх зобов’язань, у разі підписання з ним договору, а також надати заповнений зі своє сторони проєкт договору про закупілю. 6.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги вищезазначені документи (довідки) не надані. 6.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати: - копію довідки у довільній формі про те, чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується (розпорядження, наказ тощо)); - довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код Учасника (або реєстраційний номер облікової картки платника податків); місцезнаходження; телефон; електронну пошту; система оподаткування; юридичний статус; профілюючий вид діяльності; найменування банку (-ів), що обслуговують Учасника; номер(-и) поточного (-их) рахунку (-ів); - довідкою/листом у довільній формі, яка/який підтверджує ознайомлення Учасника з проєктом договору, який наведено в Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантує виконання своїх зобов’язань, у разі підписання з ним договору, а також надати заповнений зі своєї сторони проєкт договору про закупілю; 7. 7.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Частиною 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг » Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю». 7.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції, на виконання цієї вимоги, не надав довідку щодо залучення або незалучення до виконання послуг як співвиконавців у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 7.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, «…… довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю», або довідку про незалучення до виконання послуг співвиконавців у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю». 8. 8.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 3.4 Розділу 3 Додатка 1 до тендерної документації визначено надання Учасником Достовірної інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми Учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 8.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції, на виконання цієї вимоги, надав копію наказу про ліцензію. 8.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми Учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-12-23, 10:04:40
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-12-14-020417-a-b1
Номер договору:
03/2024
Дата підписання договору:
01-01-2024, 00:01
Строк дії договору:
з 01-01-2024 по 31-12-2024
763 408,00 UAH
Ціна договору
636 173,33 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "РЕДУТ ОХОРОНА"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОВУЛОК ПОШТОВИЙ, будинок 2, офіс -, 61001, Оксана Замалєєва
Остаточна пропозиція:
693 936,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
693 936,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 31-12-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-12-23, 14:17:54
24

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає Учаснику – ПП «РЕДУТ ОХОРОНА», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. 1.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділом 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), та надати Довідку, яка підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог цієї тендерної документації, в яких міститься інформація щодо Замовника та його контактні телефони, ПІБ, посада контактної особи відповідного Замовника, юридична адреса Замовника. На підтвердження вказаної в довідці інформації надати не менше однієї сканованої копії з оригіналу договору. Договір, у разі укладання його із Замовником, який відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі», повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Якщо Договір чи звіт про виконання договору не був розміщений на веб–порталі надати додатково акти виконаних робіт (наданих послуг), або інший документ, згідно з яким Договором передбачено підтвердження факту надання послуг виконавцем, Лист – відгук від Замовника, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору та Акт звірки. Надані документи повинні відображати повне виконання сторонами умов договору. У разі надання аналогічного договору, укладеного із Замовником, який не відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі, а у складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого Замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, акти звірки з Замовником 1.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги надав скан-копію з копії договора № 01/04/2023 про надання охоронних послуг від 01.04.2023, та акти надання послуг, на акті надання послуг № 3362 зазначена дата 31.12.2023 р., що не може відповідати дійсності. Відповідно до частини 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) «Неякісно скановані документи (текст яких важко ідентифікувати, викладений не в повному обсязі тощо) до розгляду не приймаються та вважаються такими, що не подані» - враховуючи викладене, документи, що підтверджують виконання договору в повному обсязі вважаються такими, що не надані в тендерній пропозиції. 1.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, не менше однієї сканованої копії з оригіналу договору. Договір, у разі укладання його із Замовником, який відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі», повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Якщо Договір чи звіт про виконання договору не був розміщений на веб–порталі надати додатково акти виконаних робіт (наданих послуг), або інший документ, згідно з яким Договором передбачено підтвердження факту надання послуг виконавцем, Лист – відгук від Замовника, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору та Акт звірки. Надані документи повинні відображати повне виконання сторонами умов договору. У разі надання аналогічного договору, укладеного із Замовником, який не відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі, а у складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого Замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, акти звірки з Замовником 2. 2.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пунктом 1.3. Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, наступне: У зв’язку з запровадженням на території міста Харкова Харківської області комендантської години, учасником надаються копії чинних документів (перепустки), що надають право проїзду кожного транспортного засобу по території Харківської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії. 2.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги надав копії перепусток, які неякісно скановані, тому до розгляду не приймаються та вважаються такими, що не подані» 2.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, копії чинних документів (перепустки), що надають право проїзду кожного транспортного засобу по території Харківської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії. 3. 3.1.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пунктом 1.2. Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Для підтвердження в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагається надання Документів, що підтверджують наявність в Учасника транспорту реагування (власного або орендованого), що є спеціальним транспортом, у кількості не менше двох автомобілів, для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним. Транспорт реагування має бути обладнаний відповідно до вимог Закону України «Про охоронну діяльність», в підтвердження чого надати (оригінали або копії, засвідчені віповідно до вимог законодавства): Дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв. Документи надаються на кожен транспортний засіб. 3.2.) Перелік виявлених невідповідностей: У документах, які надані учасником, автомобілі, які будуть залучатися для виконання послуг охорони, орендуються учасником на підставі договорів оренди, строк дії наданих договорів оренди з 01 грудня 2023 року по 31 липня 2024 року, що не охоплює весь період надання послуг охорони, що таким чином не підтверджує та не гарантує наявність в Учасника транспорту на весь період надання послуг охорони. 3.3.) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен усунути невідповідності в інформації (документах), наданих у складі тендерної пропозиції та надати додаткові угоди на продовження строку дії договорів оренди автомобілів для підтвердження можливості виконання послуг охорони для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об’єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об’єктах охорони охорони на весь період надання послуг охорони 4. 4.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пунктом 1.4. Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено» передбачено надати: «Інформацію про формений одяг відповідно до сезону, із зазначенням про наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – Учасника, згідно з його статутними документами, з поданням фото такого одягу, відповідно до сезону (зимовий період, літній період, демісезонний період). 4.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги надав інформацію щодо форменного одягу зимового та літнього періодів. 4.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати Інформацію про формений одяг відповідно до сезону, із зазначенням про наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – Учасника, згідно з його статутними документами, з поданням фото такого одягу- демісезонний період. 5. 5.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) до тендерної документації передбачено надання Документального підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі: 1. Гарантійний лист про готовність проводити додаткові заходи на об’єктах Замовника, в разі необхідності та за викликом Замовника, протягом строку дії Договору, за власний рахунок. 2. Гарантійний лист про те, що Учасник гарантує підтримувати в робочому стані встановлену ним (в разі необхідності) систему сигналізації для забезпечення негайного виїзду груп реагування Учасника у разі виникнення протиправних дій щодо об'єкта охорони Замовника чи при загрозі особистій безпеці персоналу охорони на об’єктах Замовника, шляхом проведення безкоштовного регулярного (щомісячного) технічного обслуговування всіх елементів системи та виконанням (в разі необхідності) безкоштовних ремонтних робіт. Запасні частини, деталі та витратні матеріали для проведення ремонту (в разі необхідності) забезпечуються Учасником за власний рахунок. 3. Гарантійний лист про відсутність заперечень стосовно проведення Замовником незалежної оцінки діяльності кожного охоронника. У разі незадовільної оцінки гарантувати заміну даного охоронника протягом двох годин з моменту отримання претензії від Замовника. 4. Підписаний Учасником Додаток 2 до тендерної документації, що підтверджує відповідність всім вимогам Замовника. Замовником при розробці тендерної документації враховано об’єктивні територіальні особливості місця виконання умов договору на території міста Харкова Харківської області відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» (зі змінами), згідно з яким Харківська міська територіальна громада (UA63120270000028556) з 15.09.2022 є територією, на якій ведуться (велися) бойові дії, та зазначена як «Територія можливих бойових дій». З метою належної організації охорони об’єкта та якісного надання послуг охорони під час воєнного стану, ознайомлення з об’єктом охорони учасником перед подачею пропозиції є обов’язковим. Для ознайомлення та визначення необхідних заходів охорони з метою можливості подальшого якісного надання послуг охорони учаснику необхідно направити фахівця з організації заходів до об’єкту охорони, попередньо узгодивши з замовником дату та час ознайомлення з об’єктом відповідно до графіку роботи замовника шляхом відправлення на його електронну адресу заявки на ознайомлення з об’єктом охорони. За результатом ознайомлення з об’єктом охорони у присутності представника замовника (обов’язково) складається Довідка про ознайомлення з об’єктом охорони за підписом представника замовника (із зазначенням посади та ПІБ) та печаткою, яка надається учасником у складі тендерної пропозиції. 5.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги вищезазначені документи не надані 5.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати документи для документального підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі: 1. Гарантійний лист про готовність проводити додаткові заходи на об’єктах Замовника, в разі необхідності та за викликом Замовника, протягом строку дії Договору, за власний рахунок. 2. Гарантійний лист про те, що Учасник гарантує підтримувати в робочому стані встановлену ним (в разі необхідності) систему сигналізації для забезпечення негайного виїзду груп реагування Учасника у разі виникнення протиправних дій щодо об'єкта охорони Замовника чи при загрозі особистій безпеці персоналу охорони на об’єктах Замовника, шляхом проведення безкоштовного регулярного (щомісячного) технічного обслуговування всіх елементів системи та виконанням (в разі необхідності) безкоштовних ремонтних робіт. Запасні частини, деталі та витратні матеріали для проведення ремонту (в разі необхідності) забезпечуються Учасником за власний рахунок. 3. Гарантійний лист про відсутність заперечень стосовно проведення Замовником незалежної оцінки діяльності кожного охоронника. У разі незадовільної оцінки гарантувати заміну даного охоронника протягом двох годин з моменту отримання претензії від Замовника. 4. Підписаний Учасником Додаток 2 до тендерної документації, що підтверджує відповідність всім вимогам Замовника. Замовником при розробці тендерної документації враховано об’єктивні територіальні особливості місця виконання умов договору на території міста Харкова Харківської області відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» (зі змінами), згідно з яким Харківська міська територіальна громада (UA63120270000028556) з 15.09.2022 є територією, на якій ведуться (велися) бойові дії, та зазначена як «Територія можливих бойових дій». З метою належної організації охорони об’єкта та якісного надання послуг охорони під час воєнного стану, ознайомлення з об’єктом охорони учасником перед подачею пропозиції є обов’язковим. Для ознайомлення та визначення необхідних заходів охорони з метою можливості подальшого якісного надання послуг охорони учаснику необхідно направити фахівця з організації заходів до об’єкту охорони, попередньо узгодивши з замовником дату та час ознайомлення з об’єктом відповідно до графіку роботи замовника шляхом відправлення на його електронну адресу заявки на ознайомлення з об’єктом охорони. За результатом ознайомлення з об’єктом охорони у присутності представника замовника (обов’язково) складається Довідка про ознайомлення з об’єктом охорони за підписом представника замовника (із зазначенням посади та ПІБ) та печаткою, яка надається учасником у складі тендерної пропозиції. 6. 6.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено надання наступних документів: - копію довідки у довільній формі про те, чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується (розпорядження, наказ тощо)); - довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника (або реєстраційний номер облікової картки платника податків); місцезнаходження; телефон; електронну пошту; система оподаткування; юридичний статус; профілюючий вид діяльності; найменування банку (-ів), що обслуговують Учасника; номер(-и) поточного (-их) рахунку (-ів); - довідкою/листом у довільній формі, яка/який підтверджує ознайомлення учасника з проєктом договору, який наведено в Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантує виконання своїх зобов’язань, у разі підписання з ним договору, а також надати заповнений зі своє сторони проєкт договору про закупілю; 6.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги вищезазначені документи (довідки) не надані. 6.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати: - копію довідки у довільній формі про те, чи використовує Учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то відколи і чим це підтверджується (розпорядження, наказ тощо)); - довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника (або реєстраційний номер облікової картки платника податків); місцезнаходження; телефон; електронну пошту; система оподаткування; юридичний статус; профілюючий вид діяльності; найменування банку (-ів), що обслуговують Учасника; номер(-и) поточного (-их) рахунку (-ів); - довідкою/листом у довільній формі, яка/який підтверджує ознайомлення учасника з проєктом договору, який наведено в Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантує виконання своїх зобов’язань, у разі підписання з ним договору, а також надати заповнений зі своє сторони проєкт договору про закупілю; 7. 7.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1.3 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації встановлено: «З метою підтвердження знаходження вказаних транспортних засобів саме у місті Харкові, фото мають бути зроблені біля місця знаходження Замовника або в місцях міста, що його характеризують)». 7.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги надав фото транспортних засобів, які (на фото) розташовані біля будинків, та по фоту неможливо визначити назву вулиць, або інші об’єкти чи назви, по яким можливо підтвердити, що автотранспорт знаходиться в місті Харкові. 7.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, підтвердження знаходження вказаних транспортних засобів саме у місті Харкові, фото мають бути зроблені біля місця знаходження Замовника або в місцях міста, що його характеризують)». 8. 8.1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 2.3 Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* Для документального підтвердження цієї інформації Учасник повинен надати: «Документ, який підтверджує, що працвіники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 4 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно з вимогами п. 2.1 цього розділу, станом на момент прийняття працівника на роботу або пізнішою датою» 8.2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання цієї вимоги надав копію Витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявної судимості» з позначкою «СКОРОЧЕНИЙ». «Скорочений» витяг включає лише відомості про відсутність/наявність судимості та не включають відомості щодо обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. 8.3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, «Документ, який підтверджує, що працвіники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 4 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно з вимогами п. 2.1 цього розділу, станом на момент прийняття працівника на роботу або пізнішою датою».

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-12-23, 14:17:54

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "РЕДУТ ОХОРОНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
693 936,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
693 936,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОХОРОННА КОМПАНІЯ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
763 408,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
763 408,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-12-2023, 17:06:20
Експортовано:14-12-2023, 17:02:54
Тип документа: Критерії оцінки
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
Тип документа: Проект договору
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-12-2023, 17:02:54
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:14-12-2023, 17:02:54
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 14-12-2023, 17:05:15
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 14-12-2023, 17:05:15
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 14-12-2023, 17:05:15
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 14-12-2023, 17:05:15
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 14-12-2023, 17:05:15
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 14-12-2023, 17:05:15
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 14-12-2023, 17:05:15
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 14-12-2023, 17:05:15
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 14-12-2023, 17:05:15
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 14-12-2023, 17:05:15
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 14-12-2023, 17:05:15
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 14-12-2023, 17:05:15
2. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Послуги фізичної охорони об’єкта замовника: будівлі та прибудинкової території Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради, за адресою м. Харків, вул. Благовіщенська, буд. 34
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Замовник вимагає внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем процедури закупівлі у виді грошового покриття (грошових коштів), які повинні бути перераховані на рахунок Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради, у розмірі 5% від загальної суми вартості договору. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен надати Замовнику копію платіжного доручення або іншого розрахункового документа про перерахування коштів у розмірі 5% вартості договору про закупівлю на рахунок Замовника із призначенням платежу «забезпечення виконання договору про закупівлю Послуги фізичної охорони об’єкта замовника: будівлі та прибудинкової території Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради, за адресою м. Харків, вул. Благовіщенська, буд. 34», завіреного установою банку, що його видала. Строк забезпечення діє до повного виконання Учасником зобов’язань за Договором про закупівлю (з урахуванням усіх змін та доповнень до нього) або до припинення права забезпечення виконання Договору про закупівлю у випадках, прямо передбачених законодавством (в залежності від того, яка дата настане раніше). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання учасником-переможцем договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; - згідно з умовами, зазначеними у договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Учаснику у разі: - невиконання або неналежного виконання Учасником своїх зобов’язань за Договором про закупівлю; - дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо Учасник не виконує чи неналежним чином виконує свої зобов’язання в частині надання Послуги фізичної охорони об’єкта замовника: будівлі та прибудинкової території Адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради, за адресою м. Харків, вул. Благовіщенська, буд. 34, в обсягах, в строки та за якістю, передбачені Договором. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання умов договору, здійснюються за рахунок Учасника. Ненадання учасником-переможцем документального підтвердження забезпеченням виконання договору про закупівлю, або надання таких документів з порушенням вимог тендерної документації, буде розцінене як відмова переможця від укладання договору. Отримувач: Адміністрація Холодногірського району Харківської міської ради Харківської міської ради; ЄДРПОУ: 37459114; 61052, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Благовіщенська, 34; Рахунок: UA278201720355129004000077836 в Державній казначейській службі України, м. Київ. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Статус: Активна
Дата створення: 14-12-2023, 17:05:15
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ