Період оскарження умов закупівлі - по 17-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-12-2023, 00:00
Послуги з проведення обов’язкового аудиту фінансової звітності Комунального підприємства «Київжитлоспецексплуатація» за 2023 рік, з огляду зведеної фінансової звітності за роки, що закінчилися 31.12.2022, 31.12.2023 підготовленої за міжнародними стандартами фінансової звітності у електронній формі на основі Таксономії UA XBRL МСФЗ.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 280 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 400,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація" |
| ЄДРПОУ: | 03366500 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сидоренко Наталія Іванівна |
| Телефон: | 380442356482 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А |
4 |
витяг з протоколу від 21.12.2023 року № 142/ВТО23 Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "СОВА""AUDIT COMPANY "SOVA" LTD код ЄДРПОУ 32825565 в процедурі відкритих торгів з Особливостями ДК 021:2015 – 79212000-3 – Аудиторські послуги, № закупівлі UA-2023-12-12-012230-а встановлено невідповідності в інформації, а саме: - подані дипломи Громової Т.С. та Сочнева Н.К. російською мовою, що суперечить п.7 розділу 1 Тендерної документації; - подані трудові книжки Мирна М.Г., Громова Т.С., Сласний Л.Г., Гнатюк Н.Г., Майстренко Н.О., Громова Н.Я. російською мовою, що суперечить п.7 розділу 1 Тендерної документації. У разі, якщо учасники у складі пропозиції надають трудові книжки працівників, то додатково необхідно надати листи щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від відповідних працівників. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.