Період оскарження умов закупівлі - по 10-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 817 600,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 088,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 25894919 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гардамала Мар'яна Романівна |
Телефон: | 380504250446 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. Героїв поліції, будинок, 19 |
2 |
Перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції учасник надав сканкопії актів здачі-приймання робіт (наданих послуг), що підтверджують повне виконання наданого аналогічного договору - загальна сума по наданим актам не відповідає сумі договору, що не відповідає вимогам. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п.1.3. додатку №3 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопію акту(ів) наданих послуг/виконаних робіт, що підтверджує(ють) повне виконання наданого аналогічного договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати сканкопії всіх актів здачі-приймання робіт (наданих послуг), що підтверджують повне виконання наданого аналогічного договору
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.