Період оскарження умов закупівлі - по 29-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 02-12-2023, 00:00
ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ НА ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ !!!! Період надання послуг з 01.01.2024р. по 31.12.2024р. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)«Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Вінницький обласний центр зайнятості, код за ЄДРПОУ 05392714, м. Вінниця вул. Стрілецька 3-а, категорія: органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (цільові страхові фонди зі страхування на випадок безробіття). Джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття."Спосіб підтвердження п. 47 Особливостей визначений в тендерній документації. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 (крім абзацу 14 цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 16 пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної документації учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівель підстав, визначених підпунктами 1 і 7 п.47 Особливостей. Замовник не приймає до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями!!!Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська. Обсяги закупівлі обраховані Замовником з врахування воєнного стану в Україні до 14.02.2024р. Законом затверджено Указ Президента України від 26 липня 2023 року №451/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05 годин 30 хвилин 16 листопада 2023 року строком на 90 діб. У разі продовження воєнного стану в Україні й надалі, Замовник після укладання Договору з Виконавцем буде керуватись п.1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 1 п. 19 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 638 896,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 194,48 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
ЄДРПОУ: | 05392714 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кубик Тетяна |
Телефон: | 0432557273 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21009, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А |
4 |
Замовником встановлена невідповідність в документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям визначеним ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням п. 28 Особливостей та невідповідність в інших документах в складі пропозиції Учасника, які вимагалися Замовником в тендерній документації. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям визначеного у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 28 Особливостей » Учаснику ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» необхідно надати : 1. Довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально - технічної бази та технологій для виконання договору про закупівлю «Охоронних послуг» послуг з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості та зазначити мінімально-необхідну кількість техніки/обладнання/матеріально-технічної бази, яка обов’язково включається до довідки, що зазначена в таблиці . 2. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/ устаткування тощо, учасник в складі тендерної пропозиції має надати балансову довідку/ бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладнання/устаткування/ матеріально-технічної бази із вказівкою найменування, кількості. 3. Для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо, що не є власним, учасник у складі пропозиції має надати копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо). 4. Додатково для автомобілів обладнаних кольорографічними схемами та написами (які ідентифікують фірму Виконавця), світловими та звуковими сигналами учасник має надати копії технічних паспортів автотранспорту швидкого реагування та копії документів, які підтверджують законність використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв відповідно до «Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами» затвердженого Наказом МВС України №375 від 18.04.2013 року. 5. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у 2022р. або 2023р. із завантаженням у складі тендерної пропозиції копії аналогічного договору (не менше одного) з документами, що підтверджують його виконання та оригінал листа-відгука контрагента). Під аналогічним слід вважати договір, предметом якого є надання послуг з охорони приміщень технічними засобами. Відповідно Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю» в Додатку №2 «Розрахунок вартості послуг з охорони» до договору привести у відповідність до зазначеної загальної суми, ціну, зазначену в стовпчику «Ціна з ПДВ (у разі якщо Учасник є платником ПДВ), грн» в розрізі кожного об’єкту охорони. Беручи до уваги вимоги абз. 3 ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Замовником встановлена невідповідність в документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі - Управління поліції охорони у Вінницькій області, кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням п. 28 Особливостей, а саме в п.1.1 Додатку №1 до тендерної документації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій для виконання договору про закупівлю «Охоронних послуг» послуг з охорони приміщень технічними засобами філій та структурних підрозділів Вінницького обласного центру зайнятості, які вимагалися Замовником в тендерній документації. В п.1.1.Додатку №1 до тендерної документації Учасника "Управління поліції охорони у Вінницькій області" наявні невідповідності, які підлягають виправленню. Беручи до уваги вимоги абз. 3 ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись п. 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.