Період оскарження умов закупівлі - по 11-11-2023, 00:00
Проект договору про закупівлю міститься в тендерній документації.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 560 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 600,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО" |
ЄДРПОУ: | 00131587 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Соколов Володимир Михайлович |
Телефон: | 380322392367 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79026, Україна, Львівська область,Львів, вул. Козельницька, буд. 3 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - учасником процедури закупівлі документально не підтверджено наявність в штаті: Орлової Валентини Кузьмінічної, Германович Наталії Володимирівни, Корпан Олександри Ярославівни, Тхір Світлани Степанівни; - інформація про досвід роботи на займаній посаді, викладена учасником процедури закупівлі в довідці №А-24/3-2.3-т від 08 листопада 2023 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не відповідає інформації у документах, що надані учасником процедури закупівлі; - довідка учасника процедури закупівлі №А-24/3-2.3-т від 08 листопада 2023 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не містить інформації про освіту працівника Найди Олександра Анатолійовича. -Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - власну довідку з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації учасника, які мають необхідні знання та досвід, оформлену згідно з вимогами Додатку №6. Мінімальна кваліфікаційна умова – наявність в учасника процедури закупівлі не менше 10 (десяти) аудиторів, інформація про яких міститься в Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності. У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на кожну особу, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати: - документи, що підтверджують наявність працівників в штаті учасника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису учасника процедури закупівлі та/або документ, що підтверджує залучення працівника на договірних засадах та/або документ, що підтверджує наявність найманого працівника згідно з чинним законодавством про працю тощо (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників); - документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію) працівників (диплом, посвідчення, сертифікат, свідоцтво тощо); - кваліфікаційні сертифікати, видані уповноваженими організаціями/ органами. Мінімальна кваліфікаційна умова – наявність в учасника процедури закупівлі не менше 5 (п’ятьох) сертифікованих аудиторів з сертифікатом та/або дипломом аудитора, виданого Асоціацією присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА), у т. ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR), або Американським інститутом сертифікованих громадських бухгалтерів (АIСРА), або Інститутом присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW); - свідоцтва про підвищення кваліфікації, видані уповноваженими організаціями/органами (за наявності). Замовник розглядатиме подану тендерну пропозицію з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей.
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - довідка учасника процедури закупівлі № 14/11/23-18 від 14 листопада 2023 року не містить інформації про обов’язковий керівний склад, а саме - головного бухгалтера, та оформлена з порушенням вимог Додатку №6 тендерної документації; - учасником процедури закупівлі документально не підтверджено наявність в штаті: аудитора 3 рівня Папакіна Владислава Вікторовича; керівника відділу департаменту аудиту 1 рівня Бивалої Тетяни Володимирівни - учасником процедури закупівлі документально не підтверджено освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію) працівників та досвід роботи за фахом: Іценка Олександра Михайловича, Лисиченко Юлії Володимирівни, Ніканорової Ольги Костянтинівни через надання документів неналежної якості; - учасником процедури закупівлі документально не підтверджено освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію) працівників та досвід роботи за фахом: Богданової Ольги Сергіївни, оскільки у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі відсутні документи про освітньо-кваліфікаційний рівень Богданової Ольги Сергіївни; - інформація про кваліфікацію, викладена учасником процедури закупівлі в довідці №14/11/23-18 від 14 листопада 2023 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не відповідає документам, що надані учасником процедури закупівлі на підтвердження освітньо-кваліфікаційного рівня (кваліфікації) наступних працівників: Воробієнка Артема Євгеновича, Архипова Олексія Олеговича, Базалійського Олега Васильовича, Бондаревої Олени Леонідівни, Бондаренко Олександра Володимировича, Кебко Володимира Васильовича, Медведєва Олександра Клавдійовича, Нечепоренко Юрія Григоровича; - інформація про досвід роботи за фахом, викладена учасником процедури закупівлі в довідці №14/11/23-18 від 14 листопада 2023 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не відповідає документам, що надані учасником процедури закупівлі на підтвердження освітньо-кваліфікаційного рівня (кваліфікації) наступних працівників: Бельмаз Ольги Леонідівни, Бивалої Тетяни Володимирівни, Бондаренко Олександра Володимировича, Садовського Олега Володимировича, Сичової Тетяни Геннадіївни, Яценко Олександри Олександрівни; - інформація про досвід роботи на займаній посаді, викладена учасником процедури закупівлі в довідці №14/11/23-18 від 14 листопада 2023 року про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не відповідає інформації у документах, що надані учасником процедури закупівлі; - учасником процедури закупівлі документально не підтверджено кваліфікаційний рівень Зеленцова Олексія Ігоровича через надання документів неналежної якості; - відповідно до вимог п. 8 Розділу 3 тендерної документації учасником процедури закупівлі не доведена наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору (договорів) надано договір надання послуг №01/11/2022-ЗАХ від 07 листопада 2022 року між Товариством з обмеженою відповідальністю «Кроу Ерфольг Україна» та Акціонерним Товариством «ДТЕК Західенерго». Відповідно до п. 1.4 договору строк закінчення надання аудиторських послуг – 31 березня 2023 року. Відповідно до п. 1.5 договору строк надання аудиторського звіту про фінансову звітність станом на 31 грудня 2022 року надається не пізніше 31 березня 2023 року. Відповідно до п. 3.2 договору датою надання аудиторських послуг за договором є дата представлення аудиторського звіту. Відповідно до п. 11.1 договору «договір діє до 31 травня 2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань за цим Договором та додатковими угодами до нього. Акт наданих послуг складений 09 червня 2023 року, тобто не відповідає строкам надання аудиторських послуг, визначених у договорі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - власну довідку з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації учасника, які мають необхідні знання та досвід, оформлену згідно з вимогами Додатку №6. Мінімальна кваліфікаційна умова – наявність в учасника процедури закупівлі не менше 10 (десяти) аудиторів, інформація про яких міститься в Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності. У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на кожну особу, зазначену у довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати: - документи, що підтверджують наявність працівників в штаті учасника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису учасника процедури закупівлі та/або документ, що підтверджує залучення працівника на договірних засадах та/або документ, що підтверджує наявність найманого працівника згідно з чинним законодавством про працю тощо (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників); - документи, що підтверджують освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікацію) працівників (диплом, посвідчення, сертифікат, свідоцтво тощо); - кваліфікаційні сертифікати, видані уповноваженими організаціями/ органами. Мінімальна кваліфікаційна умова – наявність в учасника процедури закупівлі не менше 5 (п’ятьох) сертифікованих аудиторів з сертифікатом та/або дипломом аудитора, виданого Асоціацією присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА), у т. ч. Diploma in International Financial reporting (DipIFR), або Американським інститутом сертифікованих громадських бухгалтерів (АIСРА), або Інститутом присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW); - свідоцтва про підвищення кваліфікації, видані уповноваженими організаціями/органами (за наявності); - власну довідку з інформацією про надання послуг аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка надається в довільній формі. Аналогічним вважатиметься договір з надання послуг з аудиту фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, з обсягом активів підприємства не менше 7 000 000 000,00 грн. (сім мільярдів гривень). Довідка повинна супроводжуватись: - реалізованим (реалізованими) договором (договорами), зазначеним у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками, специфікаціями тощо); - позитивним відгуком від попереднього контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), зазначеного в довідці (оформленим на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника або іншої уповноваженої службової/посадової особи, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору, обсягу активів фінансової звітності та консолідованої фінансової звітності контрагента); - первинними документами, що підтверджують факт надання послуг, зазначених в довідці (актами надання послуг); - документами, які підтверджують повноваження на здійснення господарської операції особи, яка в інтересах юридичної особи або фізичної особи - підприємця приймає послуги згідно з договором (довіреністю, письмовим договором тощо). Первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені у статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 р. №996-XIV з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. №88. Первинні документи, створені в електронному вигляді, повинні відповідати вимогам законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Первинні документи повинні містити такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми), дату складання, найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції (у грошовому та за можливості у натуральних вимірниках), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Залежно від характеру господарської операції та технології обробки облікової інформації до первинних документів можуть включатися додаткові реквізити (печатка, ідентифікаційний код підприємства, установи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, номер документа, підстава для здійснення операції, дані про документ, що засвідчує особу-одержувача тощо). Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо. Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Використання при оформленні первинних документів факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства. Якщо у актах надання послуг та довіреностях не зазначені номер і дата аналогічного договору, то учасником процедури закупівлі додатково надаються первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору (рахунок-фактура тощо). Замовник розглядатиме подану тендерну пропозицію з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей.
«Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - інформація про кваліфікацію працівників учасника процедури закупівлі, зазначена у довідці №13-11/23/Т/3 від 13 листопада 2023 року, не відповідає інформації у документах, наданих учасником на підтвердження освітньо-кваліфікаційного рівня працівників; - у довідці учасника процедури закупівлі №13-11/23/Т/2 від 13 листопада 2023 року відсутня інформація про посаду посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - власну довідку з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оформлену згідно з вимогами Додатку №6, з зазначенням кваліфікації працівників відповідно до документів, наданих учасником на підтвердження освітньо-кваліфікаційного рівня; - довідка учасника процедури закупівлі №13-11/23/Т/2 від 13 листопада 2023 року з зазначенням інформації про посаду посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору. Відповідно до пункту 43 Особливостей усунення невідповідностей не повинно призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник розглядатиме подану тендерну пропозицію з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.