Період оскарження умов закупівлі - по 07-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-11-2023, 00:00
Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості) замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708(далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної Закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 600 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Пристолична сільська рада |
ЄДРПОУ: | 04527520 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гольоса Юлія Олександрівна |
Телефон: | +380459535164 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08325, Україна, Київська область,село Щасливе, вул.Фестивальна б.39, Бориспільського р-ну |
3 |
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ «ДІВАЙС-ГРУП» у процедурі закупівлі «Послуги з аудиту річної фінансової звітності за 2021-2023 роки КП «Житлово-комунальний комбінат «Щасливський» та КП КУП «Олександрівкажитлобудсервіс» за кодом ДК 021:2015- 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги (79212500-8 Послуги з перевірки бухгалтерської звітності))», ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-02-013537-a, було виявлено наступні невідповідності: 1. У складі пропозиції Учасник має надати довідку (складені у довільній формі), яка містить відомості про учасника: реквізити (юридична та фактична адреси, телефон); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); інформація про всі реквізити банківських рахунків. Учасник у складі пропозиції надав довідку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме: • довідка містить не повну інформацію про всі відкриті рахунки (відповідно до довідки про відкриті рахунки, що надана у складі тендерної пропозиції Учасника); • довідка не містить інформації про керівництва (посада, прізвище, ім’я, по батькові); • довідка не містить інформації про форму власності та юридичний статус, організаційно-правову форму. 2. У складі пропозиції Учасник має надати заповнену форму «Тендерна пропозиція» (відповідно до Додатку 5 до тендерної документації). Згідно з Додатком 5 Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі пусті необхідні графи, строчки. Учасник відступив від форми Додаток 5 та надав документ, що не відповідає вимогам Замовника. Посилання на вимоги тендерної документації: 1. Пункт 3 Розділ V Тендерної документації. 2. Додаток 5 до Тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка (складені у довільній формі), яка містить відомості про учасника: реквізити (юридична та фактична адреси, телефон); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); інформацію про всі реквізити банківських рахунків, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 2. Заповнена форма «Тендерна пропозиція», відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації.
За результатами аукціону найбільш вигідною пропозицією (за ціною) є пропозиція ТОВ «АУДИТОРСЬКА ФІРМА ІМОНА-АУДИТ» (далі – Учасник), що визначена електронною системою з остаточною ціною - 478 000,00 з ПДВ. Відповідно до Особливостей та Закону Замовник розглядає тендерну пропозицію Учасника щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АУДИТОРСЬКА ФІРМА ІМОНА-АУДИТ» у процедурі закупівлі «Послуги з аудиту річної фінансової звітності за 2021-2023 роки КП «Житлово-комунальний комбінат «Щасливський» та КП КУП «Олександрівкажитлобудсервіс» за кодом ДК 021:2015- 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги (79212500-8 Послуги з перевірки бухгалтерської звітності))», ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-02-013537-a, було виявлено наступні невідповідності: 1. У складі пропозиції Учасник на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи/посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). Учасник у складі пропозиції надав лист-згоду, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме – відсутній перелік персональних даних. 2. У складі пропозиції Учасник має надати довідку (складені у довільній формі), яка містить відомості про учасника: реквізити (юридична та фактична адреси, телефон); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); інформація про всі реквізити банківських рахунків. Учасник у складі пропозиції надав довідку, що містить не повну інформацію про всі відкриті рахунки (відповідно до довідки про відкриті рахунки, що надана у складі тендерної пропозиції Учасника). 3. У складі пропозиції Учасник надав лист-згоду з усіма умовами тендерної документації, складений в довільній формі, що містить некоректну інформацію щодо номера закупівлі. 4. У складі пропозиції Учасник не надав документального підтвердженні права надання послуг з обов’язкового аудиту, а саме копію рішення ОСНАД про проходження контролю якості. 5. У складі пропозиції Учасник не надав копію підтверджуючого документа про перебування суб’єкта аудиторської діяльності в складі єдиної міжнародної мережі аудиторських фірм або асоціації консалтингових фірм. Довідка №164 від 09.11.2023 року та інформація, що в ній зазначена, не є документальним підтвердженням перебування суб’єкта аудиторської діяльності в єдиній міжнародній мережі аудиторських фірм або асоціації консалтингових фірм. Посилання на вимоги тендерної документації: 1. Пункт 1 Розділ ІІІ Тендерної документації. 2. Пункт 3 Розділ V Тендерної документації. 3. Пункт 3 Розділ V Тендерної документації. 4. Додаток 1 до Тендерної документації. 5. Додаток 1 до Тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Згода (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи/посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). 2. Довідка (складені у довільній формі), яка містить відомості про учасника: реквізити (юридична та фактична адреси, телефон); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); інформацію про всі реквізити банківських рахунків. 3. Лист-згода з усіма умовами тендерної документації, складений в довільній формі (на фірмовому бланку учасника за наявності) з коректним номером закупівлі Замовника. 4. Копія рішення ОСНАД про походження контролю якості. 5. Копія підтверджуючого документа про перебування суб’єкта аудиторської діяльності в складі єдиної міжнародної мережі аудиторських фірм або асоціації консалтингових фірм.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.