Закупівлю оголошено - 02-11-2023, 14:53. Дата останніх змін - 15-12-2023, 00:04

Послуги з друку

Закупівля: UA-2023-11-02-009664-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-11-02-004490-b
Період уточнень
Триває
Завершився
з 02-11-2023, 14:53
по 08-11-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 02-11-2023, 14:53
по 11-11-2023, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 13-11-2023, 14:54
по 13-11-2023, 15:17

Період оскарження умов закупівлі - по 08-11-2023, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:5 435 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:27 175,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:160 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут"
ЄДРПОУ:42092130 Досьє YouControl
Контактна особа:Цебенко Галина
Телефон:380676752562
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
79016, Україна, Львівська область,Львів, вул. Шевченка, буд. 1
7



Інформація про скасування закупівлі

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

Під час проведення процедури щодо Закупівлі надійшла інформація від відповідального за Закупівлю підрозділу про те, що станом на 01.12.2023 року для ТОВ «Львівенергозбут» не затверджено НКРЕКП тариф на послугу постачальника універсальних послуг на 2024 рік. А відтак, невідома сума витрат, яка буде закладена на послуги з друку рахунків та інформаційних повідомлень у тарифі на 2024 рік. Враховуючи викладене, потреба в Закупівлі на даний час відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

15-12-2023, 00:04

Період оскарження:

з 04-12-2023, 10:08 по 15-12-2023, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з друку
5 435 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 13-11-2023, 14:54
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

друк рахунків за електричну енергію (формат А4 односторонній)

1058124
штуки
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
з 01-01-2024 по 31-12-2024
79823000-9
Послуги з друку та доставки надрукованої продукції


друк рахунків за електричну енергію (формат А4 двосторонній)

1996114
штуки
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
з 01-01-2024 по 31-12-2024
79823000-9
Послуги з друку та доставки надрукованої продукції


друк рахунків за електричну енергію (формат А5 односторонній)

529062
штуки
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
з 01-01-2024 по 31-12-2024
79823000-9
Послуги з друку та доставки надрукованої продукції


друк рахунків за електричну енергію (формат А5 двосторонній)

1058124
штуки
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
з 01-01-2024 по 31-12-2024
79823000-9
Послуги з друку та доставки надрукованої продукції


друк інформаційних повідомлень (формат А4)

486344
штуки
79016 Україна Львівська область Львів вул. Шевченка, буд. 1
з 01-01-2024 по 31-12-2024
79823000-9
Послуги з друку та доставки надрукованої продукції


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення НЕ підписано
Ім'я:
ТОВ "ФРАНКО ПАК"   Досьє YouControl
Статус:
переможець розглядається кваліфікаційною комісією
Контактна інформація:
Україна, Київська область, м.Київ, ВУЛИЦЯ ПІВНІЧНО-СИРЕЦЬКА, будинок 1-3, 04136, Вадим Баранчук
Остаточна пропозиція:
5 430 349,04 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 430 349,04 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Cтрок розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжений - будь ласка, завантажте повідомлення. Важливо: задля завершення процесу, має бути обрано рішення по учаснику: його відхилення, або визначення переможцем
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ТАЛЯ"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Івано-Франківська область, селище міського типу Брошнів-Осада, Рожнятівський район Івано-Франківська область, 77611, Маркевич Галина Юріївна
Остаточна пропозиція:
3 282 854,95 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 282 854,95 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 04-12-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-11-23, 09:57:16
24

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.Жоден з договорів, наданих Учасником з метою підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» не містить положень, які відповідають обов’язковій умові, визначений у тендерній документації, а саме здійснення Учасником за аналогічним договором (договорами) одностороннього та двостороннього друку продукції формату А-4 та А-5, з проклейкою, нанесенням відривної перфорації. Так, предметом аналогічного договору про надання послуг № 05/10/21-1 від 05.10.2021р з ТОВ «Закарпаттяенергозбут» у наданій у складі тендерної пропозиції редакції є друк та доставка рахунків з оголошенням за послуги електроживлення для споживачів (населення) та Повідомлень через виконання друку та робіт з виготовлення селф-мейлу та С-фолдування рахунків на аркушах форматом А-4 (односторонній). Положеннями цього Договору у наданій редакції не підтверджується здійснення Учасником двостороннього друку продукції формату А-4 з проклейкою та нанесенням відривної перфорації, а також одностороннього та двостороннього друку продукції формату А-5, з проклейкою, нанесенням відривної перфорації. Предметом аналогічного договору про надання послуг № 2021/1402 від 28.12.21р. з ТОВ «Прикарпатенерготрейд» у редакції укладених додаткових угод є друк та доставка рахунків з оголошенням за послуги електроживлення для споживачів (населення) через виконання друку рахунків форматом А-5 та робіт з виготовлення селф-мейлу та С-фолдування рахунків на аркушах формату А-4 (односторонній) та щомісячний двосторонній друк інформації (попереджень-претензій) із подальшим складенням у формат А-5 шляхом склеювання у вигляді безконвертного відправлення та їх доставка. Положеннями цього Договору у наданій редакції не підтверджується здійснення Учасником здійснення одностороннього друку продукції формату А-5 саме з проклейкою та нанесенням відривної перфорації, а також двостороннього друку продукції формату А-5, з проклейкою та нанесенням відривної перфорації. З тексту наданого Договору вбачається, що проклейка та нанесення відривної перфорації (С-фолдування) здійснювалось лише для продукції формату А-4 (односторонній). Двосторонній друк здійснювався для продукції формату А-4 із подальшим складанням у формат А-5 шляхом склеювання, що не відповідає вимозі замовника про наявність здійснення двостороннього друку формату А-5 з проклейкою та нанесенням відривної перфорації. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Абзацом 4 пункту 1.1 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до Тендерної документації передбачено наступне: «обов’язковою умовою є здійснення Учасником за аналогічним договором (договорами) одностороннього та двостороннього друку продукції формату А-4 та А-5, з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, з подальшим сортуванням та доставкою надрукованої продукції до підприємства, яке здійснює подальше пересилання/розповсюдження, обсягом не менше 400 000 одиниць за місяць або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг)». 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати аналогічний договір (договори), які підтверджують здійснення Учасником за аналогічним договором (договорами) одностороннього та двостороннього друку продукції формату А-4 та А-5, з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, з подальшим сортуванням та доставкою надрукованої продукції до підприємства, яке здійснює подальше пересилання/розповсюдження, обсягом не менше 400 000 одиниць за місяць або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг). Звертаємо увагу, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовником у тендерній документації вимагається підтвердження наявності досвіду одностороннього друку продукції формату А-4 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, двостороннього друку продукції формату А-4 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, одностороннього друку продукції формату А-5 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, двостороннього друку продукції формату А-5 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, з подальшим сортуванням та доставкою надрукованої продукції до підприємства, яке здійснює подальше пересилання/розповсюдження, обсягом не менше 400 000 одиниць за місяць або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг) і Учасник зобов’язаний підтвердити свою відповідність вимогам Замовника. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1.Жоден з листів-відгуків від контрагентів, наданих Малим приватним підприємством «Таля», не містить інформації про те, що Учасником при виконанні наданих аналогічних договорів здійснювався односторонній та двосторонній друк продукції формату А-4 та А-5, з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, подальшого сортування за поштовими індексами, населеними пунктами, вулицями та доставки надрукованої продукції, в обсязі не менше 400 000 одиниць на місяць або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг). Зокрема, відгук наданий ТОВ «Закарпаттяенергозбут» підтверджує здійснення виконання друку та робіт з виготовлення селф-мейлу та С-фолдування рахунків форматом А-4 (односторонній), в кількості 1 350 000 штук. У відгуку відсутнє підтвердження про здійснення Учасником двостороннього друку продукції формату А-4 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, здійснення Учасником одностороннього та двостороннього друку формату А-5, з проклейкою, нанесенням відривної перфорації. Крім того, у відгуку відсутнє підтвердження про те, що послуги надавались в обсязі в обсязі не менше 400 000 одиниць на місяць або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг), у відгуку вказана лише загальна кількість (обсяг) продукції, що мала бути надрукована за договором, відповідно до п.1.3. Договору. Відгук, наданий ТОВ «Прикарпатенерготрейд», не підтверджує факт виконання Учасником одностороннього та двостороннього друку продукції формату А-5, з проклейкою, нанесенням відривної перфорації. Крім того, у відгуку відсутнє підтвердження про те, що послуги надавались в обсязі в обсязі не менше 400 000 одиниць на місяць або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг), у відгуку вказаний лише загальна кількість продукції (обсяг), що мала бути надрукована за договором, відповідно до п.1.3. Договору. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пунктом 1.3 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до Тендерної документації передбачено наступне: «Позитивний відгук від контрагента, який підтверджує факт виконання зазначеного в довідці договору за підписом уповноваженої особи контрагента, із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, обсягу договору, інформації про здійснення Учасником при виконанні договору одностороннього та двостороннього друку продукції формату А-4 та А-5, з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, подальшого сортування та доставки надрукованої продукції, в обсязі не менше 400 000 одиниць на місяць або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг)». 2.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати позитивний відгук (відгуки) від контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), наданих Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» , за підписом уповноваженої особи контрагента, із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, обсягу договору, інформації про здійснення Учасником при виконанні договору одностороннього та двостороннього друку продукції формату А-4 та А-5, з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, подальшого сортування та доставки надрукованої продукції, в обсязі не менше 400 000 одиниць на місяць або в межах одного замовлення. Звертаємо увагу, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовником у тендерній документації вимагається позитивний відгук (відгуки) від контрагента (контрагентів), яким (якими) підтверджується здійснення одностороннього друку продукції формату А-4 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, двостороннього друку продукції формату А-4 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, одностороннього друку продукції формату А-5 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, двостороннього друку продукції формату А-5 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, з подальшим сортуванням та доставкою надрукованої продукції до підприємства, яке здійснює подальше пересилання/розповсюдження, обсягом не менше 400 000 одиниць за місяць або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг) і Учасник зобов’язаний підтвердити свою відповідність вимогам Замовника. 3. Перелік виявлений невідповідностей: 3.1. У документі «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі товару ДК 021:2015-79820000-8 Послуги пов’язані з друком» вих. № 145 від 10.11.2023 року предмет Договору № 2021/1402 від 28.12.2021 року, вказаний Учасником в редакції, яка була визначена сторонами під час укладання Договору, без урахування зміни предмету договору Додатковими угодами. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1.1 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до Тендерної документації передбачено наступне: «Довідка надається із зазначенням назви контрагента, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ контрагента, юридичної адреси контрагента, предмету договору, номеру та дати договору, обсягу договору, П.І.Б, посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору, а також інформації про здійснення Учасником при виконанні цього договору одностороннього та двостороннього друку продукції формату А-4 та А-5,з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, подальшого сортування за поштовими індексами, населеними пунктами, вулицями та доставки надрукованої продукції, в обсязі не менше 400 000 одиниць на місяць або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг)» 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання договору(договорів) аналогічного виду. Аналогічним вважається договір про надання послуг, пов’язаних з друком (код ДК 021:2015 - 79820000-8) або про надання послуг аналогічного виду – друк, з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, з подальшим сортуванням та доставкою надрукованої продукції до підприємства, яке здійснює подальше пересилання/розповсюдження. Довідка надається із зазначенням назви контрагента, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ контрагента, юридичної адреси контрагента, предмету договору, номеру та дати договору, обсягу договору, П.І.Б, посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору, а також інформації про здійснення Учасником при виконанні цього договору одностороннього та двостороннього друку продукції формату А-4 та А-5,з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, подальшого сортування за поштовими індексами, населеними пунктами, вулицями та доставки надрукованої продукції, в обсязі не менше 400 000 одиниць на місяць або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг). Звертаємо увагу, що інформація про предмет договору має відповідати його останній редакції.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-11-23, 09:57:16

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 13-11-23, 15:17:02
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 15-11-23, 00:00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ТАЛЯ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 282 854,95 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 282 854,95 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ФРАНКО ПАК"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 430 349,04 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 430 349,04 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-11-2023, 14:46:41
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-11-2023, 14:45:49
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-11-2023, 14:46:27
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-11-2023, 14:45:30
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:02-11-2023, 14:53:53
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 02-11-2023, 14:53:21
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 02-11-2023, 14:53:21
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 02-11-2023, 14:53:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 02-11-2023, 14:53:21
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 02-11-2023, 14:53:21
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 02-11-2023, 14:53:21
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 02-11-2023, 14:53:21
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 02-11-2023, 14:53:21
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 02-11-2023, 14:53:21
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 02-11-2023, 14:53:21
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 02-11-2023, 14:53:21
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 02-11-2023, 14:53:21
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з друку
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», статті 25 Закону і положень пункту 47 Особливостей, (далі — Вимоги). Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 160 000,00 грн (сто шістдесят тисяч гривень 00 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: ТОВ «Львівенергозбут» Місцезнаходження Замовника: 79016, м. Львів, вул. Шевченка, буд.1 Код ЄДРПОУ 42092130 IBAN: UA933257960000026004300234709 у банку ТВБВ №10013/03 філії ЛОУ АТ «Ощадбанк» МФО 325796 Категорія бенефіціара – юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Статус: Активна
Дата створення: 02-11-2023, 14:53:21
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Послуги з друку
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п’ять)% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення діє з моменту підписання Договору до повного виконання обов’язків сторін по Договору. До уваги учасників інформація для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю: Назва Замовника – ТОВ «Львівенергозбут», код за ЄДРПОУ 42092130, IBAN UA133257960000026001314234709 у банку № 10013/03 філії ЛОУ АТ «Ощадбанк» МФО: 325796, Призначення платежу: «Забезпечення виконання договору на закупівлю: Послуги з друку (код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком): друк рахунків за електричну енергію (формат А4 односторонній) (відповідний код - 79823000-9); друк рахунків за електричну енергію (формат А4 двосторонній) (відповідний код - 79823000-9); друк рахунків за електричну енергію (формат А5 односторонній) (відповідний код - 79823000-9); друк рахунків за електричну енергію (формат А5 двосторонній) (відповідний код - 79823000-9); друк інформаційних повідомлень (формат А4) (відповідний код - 79823000-9). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти операційних днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору не повертається Замовником у разі відмови переможця процедури закупівлі від виконання умов Договору або порушення будь-яких умов цього Договору, у тому числі недотримання термінів надання послуг, зазначених у Договорі, та умов, що стосуються технічних та якісних характеристик послуг, що надаються за Договором. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю (як повністю так і частково), кошти, що надійшли в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються переможцю процедури закупівлі та перераховуються на рахунок замовника.
Статус: Активна
Дата створення: 02-11-2023, 14:53:21
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ