Період оскарження умов закупівлі - по 08-11-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 5 435 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 27 175,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 160 000,00 UAH |
Замовник: | Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут" |
ЄДРПОУ: | 42092130 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Цебенко Галина |
Телефон: | 380676752562 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79016, Україна, Львівська область,Львів, вул. Шевченка, буд. 1 |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення процедури щодо Закупівлі надійшла інформація від відповідального за Закупівлю підрозділу про те, що станом на 01.12.2023 року для ТОВ «Львівенергозбут» не затверджено НКРЕКП тариф на послугу постачальника універсальних послуг на 2024 рік. А відтак, невідома сума витрат, яка буде закладена на послуги з друку рахунків та інформаційних повідомлень у тарифі на 2024 рік. Враховуючи викладене, потреба в Закупівлі на даний час відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-12-2023, 00:04
Період оскарження:
з 04-12-2023, 10:08 по 15-12-2023, 00:00
Документи:
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1.Жоден з договорів, наданих Учасником з метою підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» не містить положень, які відповідають обов’язковій умові, визначений у тендерній документації, а саме здійснення Учасником за аналогічним договором (договорами) одностороннього та двостороннього друку продукції формату А-4 та А-5, з проклейкою, нанесенням відривної перфорації. Так, предметом аналогічного договору про надання послуг № 05/10/21-1 від 05.10.2021р з ТОВ «Закарпаттяенергозбут» у наданій у складі тендерної пропозиції редакції є друк та доставка рахунків з оголошенням за послуги електроживлення для споживачів (населення) та Повідомлень через виконання друку та робіт з виготовлення селф-мейлу та С-фолдування рахунків на аркушах форматом А-4 (односторонній). Положеннями цього Договору у наданій редакції не підтверджується здійснення Учасником двостороннього друку продукції формату А-4 з проклейкою та нанесенням відривної перфорації, а також одностороннього та двостороннього друку продукції формату А-5, з проклейкою, нанесенням відривної перфорації. Предметом аналогічного договору про надання послуг № 2021/1402 від 28.12.21р. з ТОВ «Прикарпатенерготрейд» у редакції укладених додаткових угод є друк та доставка рахунків з оголошенням за послуги електроживлення для споживачів (населення) через виконання друку рахунків форматом А-5 та робіт з виготовлення селф-мейлу та С-фолдування рахунків на аркушах формату А-4 (односторонній) та щомісячний двосторонній друк інформації (попереджень-претензій) із подальшим складенням у формат А-5 шляхом склеювання у вигляді безконвертного відправлення та їх доставка. Положеннями цього Договору у наданій редакції не підтверджується здійснення Учасником здійснення одностороннього друку продукції формату А-5 саме з проклейкою та нанесенням відривної перфорації, а також двостороннього друку продукції формату А-5, з проклейкою та нанесенням відривної перфорації. З тексту наданого Договору вбачається, що проклейка та нанесення відривної перфорації (С-фолдування) здійснювалось лише для продукції формату А-4 (односторонній). Двосторонній друк здійснювався для продукції формату А-4 із подальшим складанням у формат А-5 шляхом склеювання, що не відповідає вимозі замовника про наявність здійснення двостороннього друку формату А-5 з проклейкою та нанесенням відривної перфорації. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Абзацом 4 пункту 1.1 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до Тендерної документації передбачено наступне: «обов’язковою умовою є здійснення Учасником за аналогічним договором (договорами) одностороннього та двостороннього друку продукції формату А-4 та А-5, з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, з подальшим сортуванням та доставкою надрукованої продукції до підприємства, яке здійснює подальше пересилання/розповсюдження, обсягом не менше 400 000 одиниць за місяць або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг)». 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати аналогічний договір (договори), які підтверджують здійснення Учасником за аналогічним договором (договорами) одностороннього та двостороннього друку продукції формату А-4 та А-5, з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, з подальшим сортуванням та доставкою надрукованої продукції до підприємства, яке здійснює подальше пересилання/розповсюдження, обсягом не менше 400 000 одиниць за місяць або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг). Звертаємо увагу, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовником у тендерній документації вимагається підтвердження наявності досвіду одностороннього друку продукції формату А-4 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, двостороннього друку продукції формату А-4 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, одностороннього друку продукції формату А-5 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, двостороннього друку продукції формату А-5 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, з подальшим сортуванням та доставкою надрукованої продукції до підприємства, яке здійснює подальше пересилання/розповсюдження, обсягом не менше 400 000 одиниць за місяць або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг) і Учасник зобов’язаний підтвердити свою відповідність вимогам Замовника. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1.Жоден з листів-відгуків від контрагентів, наданих Малим приватним підприємством «Таля», не містить інформації про те, що Учасником при виконанні наданих аналогічних договорів здійснювався односторонній та двосторонній друк продукції формату А-4 та А-5, з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, подальшого сортування за поштовими індексами, населеними пунктами, вулицями та доставки надрукованої продукції, в обсязі не менше 400 000 одиниць на місяць або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг). Зокрема, відгук наданий ТОВ «Закарпаттяенергозбут» підтверджує здійснення виконання друку та робіт з виготовлення селф-мейлу та С-фолдування рахунків форматом А-4 (односторонній), в кількості 1 350 000 штук. У відгуку відсутнє підтвердження про здійснення Учасником двостороннього друку продукції формату А-4 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, здійснення Учасником одностороннього та двостороннього друку формату А-5, з проклейкою, нанесенням відривної перфорації. Крім того, у відгуку відсутнє підтвердження про те, що послуги надавались в обсязі в обсязі не менше 400 000 одиниць на місяць або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг), у відгуку вказана лише загальна кількість (обсяг) продукції, що мала бути надрукована за договором, відповідно до п.1.3. Договору. Відгук, наданий ТОВ «Прикарпатенерготрейд», не підтверджує факт виконання Учасником одностороннього та двостороннього друку продукції формату А-5, з проклейкою, нанесенням відривної перфорації. Крім того, у відгуку відсутнє підтвердження про те, що послуги надавались в обсязі в обсязі не менше 400 000 одиниць на місяць або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг), у відгуку вказаний лише загальна кількість продукції (обсяг), що мала бути надрукована за договором, відповідно до п.1.3. Договору. 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пунктом 1.3 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до Тендерної документації передбачено наступне: «Позитивний відгук від контрагента, який підтверджує факт виконання зазначеного в довідці договору за підписом уповноваженої особи контрагента, із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, обсягу договору, інформації про здійснення Учасником при виконанні договору одностороннього та двостороннього друку продукції формату А-4 та А-5, з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, подальшого сортування та доставки надрукованої продукції, в обсязі не менше 400 000 одиниць на місяць або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг)». 2.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати позитивний відгук (відгуки) від контрагента (контрагентів), який підтверджує факт виконання договору (договорів), наданих Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» , за підписом уповноваженої особи контрагента, із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, обсягу договору, інформації про здійснення Учасником при виконанні договору одностороннього та двостороннього друку продукції формату А-4 та А-5, з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, подальшого сортування та доставки надрукованої продукції, в обсязі не менше 400 000 одиниць на місяць або в межах одного замовлення. Звертаємо увагу, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовником у тендерній документації вимагається позитивний відгук (відгуки) від контрагента (контрагентів), яким (якими) підтверджується здійснення одностороннього друку продукції формату А-4 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, двостороннього друку продукції формату А-4 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, одностороннього друку продукції формату А-5 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, двостороннього друку продукції формату А-5 з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, з подальшим сортуванням та доставкою надрукованої продукції до підприємства, яке здійснює подальше пересилання/розповсюдження, обсягом не менше 400 000 одиниць за місяць або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг) і Учасник зобов’язаний підтвердити свою відповідність вимогам Замовника. 3. Перелік виявлений невідповідностей: 3.1. У документі «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі товару ДК 021:2015-79820000-8 Послуги пов’язані з друком» вих. № 145 від 10.11.2023 року предмет Договору № 2021/1402 від 28.12.2021 року, вказаний Учасником в редакції, яка була визначена сторонами під час укладання Договору, без урахування зміни предмету договору Додатковими угодами. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1.1 Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до Тендерної документації передбачено наступне: «Довідка надається із зазначенням назви контрагента, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ контрагента, юридичної адреси контрагента, предмету договору, номеру та дати договору, обсягу договору, П.І.Б, посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору, а також інформації про здійснення Учасником при виконанні цього договору одностороннього та двостороннього друку продукції формату А-4 та А-5,з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, подальшого сортування за поштовими індексами, населеними пунктами, вулицями та доставки надрукованої продукції, в обсязі не менше 400 000 одиниць на місяць або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг)» 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання договору(договорів) аналогічного виду. Аналогічним вважається договір про надання послуг, пов’язаних з друком (код ДК 021:2015 - 79820000-8) або про надання послуг аналогічного виду – друк, з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, з подальшим сортуванням та доставкою надрукованої продукції до підприємства, яке здійснює подальше пересилання/розповсюдження. Довідка надається із зазначенням назви контрагента, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ контрагента, юридичної адреси контрагента, предмету договору, номеру та дати договору, обсягу договору, П.І.Б, посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору, а також інформації про здійснення Учасником при виконанні цього договору одностороннього та двостороннього друку продукції формату А-4 та А-5,з проклейкою, нанесенням відривної перфорації, подальшого сортування за поштовими індексами, населеними пунктами, вулицями та доставки надрукованої продукції, в обсязі не менше 400 000 одиниць на місяць або в межах одного замовлення (акту виконаних робіт/наданих послуг). Звертаємо увагу, що інформація про предмет договору має відповідати його останній редакції.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.