Період оскарження умов закупівлі - по 10-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 11 514 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 57 570,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту) |
| ЄДРПОУ: | 38728444 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гладовська Ірина Володимирівна |
| Телефон: | 380512507522 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54020, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23 |
2 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. у складі тендерної пропозиції учасником надано наказ МВС України №153 від 01.03.20219, із змісту якого вбачається отримання ліцензії ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ "АЛЬТАЇР" на провадження охоронної діяльності. Відповідно до вимоги пп.13 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації учасник повинен надати чинну ліцензію на здійснення охоронної діяльності, проте учасником не надано документ, який дає можливість замовнику встановити, чи є вищезазначена ліцензія чинною на момент подання пропозиції; 1.2. згідно з абзацом 4 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція повинна містити інформацію від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, в тому числі чинну ліцензію, видану Міністерством внутрішніх справ України, на надання послуг за предметом закупівлі. Для надання послуг учасником залучено в якості співвиконавця ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА», що підтверджується залученням працівників і матеріально- технічної бази. Із змісту тендерної пропозиції ТОВ «ОК "АЛЬТАЇР" діяльність ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА» підпадає під дію Закону України „Про охоронну діяльність” від 22.03.2012 №4616-VІ зі змінами та «Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015, у зв’язку з чим у складі тендерної пропозиції повинна бути надана відповідна ліцензія на співвиконавця як суб’єкта охоронної діяльності; 1.3. у наданому учасником Договорі добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами охоронних служб № УА 281330 від 09.11.2023 відсутній Додаток 1 до цього договору, який є його невід’ємною частиною; 1.4. на підтвердження пп.3 п.1 Розділу ІІІ договору учасником надано два документи: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Технічні вимоги» (далі «Технічні вимоги») вих. № 0911/10 від 09.11.2023 та «Пояснювальна записка» (далі – «Пояснювальна записка») вих. № 0911/09 від 09.11.2023, в яких виявлена невідповідність: - у «Пояснювальній записці» зазначено, що послуги будуть надаватися з дати, вказаної у повідомленні замовником по 31.12.2024, тоді як в «Технічних вимогах» термін надання послуг – з 01.01.2024 по 31.12.2024; - у «Пояснювальній записці» не підтверджено, що надання послуг здійснюється в 4 зміни, тоді як в п.9 «Технічних вимог» зазначено – «надання послуг здійснюється в 4 зміни»; 1.5. у складі «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації та працівників керівного складу, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі» (далі – «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації») вих. №0911/02 від 09.11.2023 в п. 24 Таблиці учасником зазначена Шименас Людмила Антонівна, яка згідно з витягом з інформаційно – аналітичної системи МВС станом на 15.10.2023 є громадянкою країни Білорусь. Згідно з ч.1 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VІ зі змінами, персоналом охорони можуть бути тільки дієздатні громадяни України, у зв’язку з чим Шименас Л.А. не може залучатися до надання послуг як персонал охорони. Зазначений факт свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОК "АЛЬТАЇР" кваліфікаційним вимогам замовника в цій частині; 1.6. виявлені неточності інформації щодо підтвердження критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме в «Довідці про наявності працівників відповідної кваліфікації» вих. № 0911/02 від 09.11.2023: - в рядку 5 таблиці в стовпчику рік народження зазначено 1985, тоді як у витягу з інформаційно – аналітичної системи МВС зазначено Граматович Віктор Миколайович, 22.10.1958 року народження; Крім того, у складі тендерної пропозиції надана медична довідка про проходження медичного огляду №138, видана Граматовичу В.М., термін дії якої закінчився на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; - в рядку 31 таблиці в стовпчиках медогляд нарколога (серія, номер документу, термін дії), медогляд психіатра (серія, номер документу, термін дії) не зазначено серію і номер довідки, виданої Мусієнко Людмилі Володимирівні; - в рядку 70 таблиці (Лешедько Віктор Григорович) в стовпчиках медогляд нарколога (серія, номер документу, термін дії), медогляд психіатра (серія, номер документу, термін дії) зазначений некоректний строк, до якого є дійсним цей документ; - в рядку 79 таблиці (Павлюк Володимир Васильович) в стовпчиках медогляд нарколога (серія, номер документу, термін дії), медогляд психіатра (серія, номер документу, термін дії) зазначений некоректний строк, до якого є дійсним цей документ; 1.7. у «Довідці про наявності працівників відповідної кваліфікації» зазначено 85 працівників, при цьому учасником завантажено більшу кількість сертифікатів, медичних довідок та інших документів згідно з вимогами пункту 2.1 таблиці додатку 2 тендерної документації в тому числі на інших осіб, не вказаних у даній довідці; 1.8. у наданому учасником на підтвердження критерію наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Договорі №192 від 19.07.2019 р., до якого Додатком 3 є «Інструкція з організації контрольно – пропускного та внутрішньооб’єктового режиму на філіях публічного акціонерного товариства «Державна продовольчо – зернова корпорація України» та 16 додатків до неї, відсутній перший лист додатку 8 «Матеріальна перепустка» до вищезазначеного Додатку 3. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пп.13 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації; 2.2. пп.13 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації; 2.3. пп.14 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації; 2.4. пп. 3 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації та Додаток 4 до тендерної документації; 2.5. пункт 2.1 таблиці додатку 2 тендерної документації; 2.6. пункт 2.1 таблиці додатку 2 тендерної документації; 2.7. пункт 2.1 таблиці додатку 2 тендерної документації; 2.8. пункт 3 таблиці додатку 2 тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. надати документальне підтвердження чинності ліцензії на провадження охоронної діяльності відповідно до наказу МВС України №153 від 01.03.2019; 3.2 надати чинну ліцензію на здійснення охоронної діяльності, видану Міністерством внутрішніх справ України (згідно із Законом України „Про охоронну діяльність” від 22 березня 2012 року №4616-VІ зі змінами) на залученого співвиконавця ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «АЛЬФА БЕЗПЕКА»; 3.3. надати Договір добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами охоронних служб № УА 281330 від 09.11.2023 в повному обсязі; 3.4. надати інформацію, що підтверджує необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у відповідності з усіма вимогами Додатку 4 до тендерної документації – у вигляді підписаної з боку учасника пояснювальної записки; 3.5. привести у відповідність перелік працівників у «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації» до вимог Закону України „Про охоронну діяльність” від 22 березня 2012 року № 4616-VI зі змінами; 3.6. у «Довідці про наявності працівників відповідної кваліфікації» в рядках 5, 31, 70, 79 таблиці зазначити коректну інформацію щодо працівників у відповідних стовпцях. Надати чинний на кінцеву дату подання тендерної пропозиції документ встановленого зразка про проходження Граматовичем В.М. обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 №246); 3.7. привести у відповідність перелік працівників у «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації» та документів, що надаються на працівників, зазначених в довідці згідно з вимогами п. 2.1 таблиці додатку 2 тендерної документації; 3.8. надати в повному обсязі додатки до Додатку 3 Договору №192 від 19.07.2019 р. згідно з описом додатків до Інструкції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.