Період оскарження умов закупівлі - по 13-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-10-2023, 00:00
технічні, якісні та кількісні характеристики зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 192 703,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 963,51 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області |
| ЄДРПОУ: | 22843868 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Швець В'ячеслав Павлович |
| Телефон: | 380372583872 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область,Чернівці, ВУЛ. ГОЛОВНА, будинок 205 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 3), подання якої передбачалося тендерною документацією, зокрема п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.», Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тим самим порушив вимоги пункту 43 Особливостей. Замовник, розмістивши в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником невірно застосував норми пункту 43 Особливостей. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
29-10-2023, 00:01
Період оскарження:
з 18-10-2023, 18:37 по 29-10-2023, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 3), подання якої передбачалося тендерною документацією, зокрема п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.», Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тим самим порушив вимоги пункту 43 Особливостей. Замовник, розмістивши в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником невірно застосував норми пункту 43 Особливостей. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
18-10-2023, 18:30
Документи:
Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року(зі змінами), (далі – Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»… Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 (зі змінами) (далі - Закон): «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.». Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі «ФОП Коваленко Ірина Анатоліївна» за предметом: «Послуги професійного письмового перекладу (ДК 021:2015 79530000-8 Послуги з письмового перекладу)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.», Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «…Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 3);…» У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Коваленко Ірина Анатоліївна відсутня інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 3). Вимагаємо, у визначений Законом термін, усунути встановлені невідповідності в інформації та/або документах, подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції.», Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 3). У випадку, якщо учасник процедури закупівлі не виправить встановлені невідповідності, відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: …не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;…».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.