Період оскарження умов закупівлі - по 11-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 100 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Жовтоводськтепломережа" ЖМР |
| ЄДРПОУ: | 23645975 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://teplonet.dp.ua |
| Контактна особа: | Лантушенко Максим Олександрович |
| Телефон: | +380503411420 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 52204, Україна, Дніпропетровська область,Жовті Води, вул. 8 Березня 42 |
2 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника у Закупівлі виявлено наступні невідповідності: 1. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 тендерної документації, п.5.5, відповідно до статті 15, статті 18 Закону України «Про охорону праці», учасник має в наявності посадову особу, відповідальну за охорону праці, яка повинна мати відповідну підготовку та дозвіл. Посадова особа має пройти навчання відповідно до вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці (на підтвердження учасником надаються: протокол або витяг/виписка з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці; відповідне посвідчення; декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання, який проводить навчання з питань охорони праці, вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки) Виявлена невідповідність: учасником не надано відповідне посвідчення посадової особи, відповідальної за охорону праці. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: відповідне посвідчення посадової особи, відповідальної за охорону праці
Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника у Закупівлі виявлено наступні невідповідності: 1. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 тендерної документації, п. 1.1., надати довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, в кількості достатній для забезпечення надання послуг, які будуть задіяні для надання послуг Замовнику за Договором (Додаток 4 тендерної документації). Кількість персоналу охорони Учасника повинна відповідати нормам тривалості робочого часу та Кодексу законів про працю в Україні, зокрема ст.59 КЗпП та вимогам до мінімальної кількості осіб персоналу охорони на об’єкті відповідно до «Дислокації об’єктів охорони», яку наведено у п.3 інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 1 тендерної документації); Додаток 1 тендерної документації, п. 3, послуги надаються відповідно до вимог замовника за місцем розташування об’єктів згідно з таблицею 1 «Дислокація об’єктів охорони». Мінімальна кількість персоналу для належного надання послуг замовнику – 18 осіб. Виявлена невідповідність: учасник не надав довідку, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, в кількості достатній для забезпечення надання послуг, які будуть задіяні для надання послуг Замовнику за Договором (Додаток 4 тендерної документації). Кількість персоналу охорони Учасника не відповідає вимогам до мінімальної кількості осіб персоналу охорони на об’єкті відповідно до «Дислокації об’єктів охорони», яку наведено у п.3 інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 1 тендерної документації), а саме: учасник надав довідку тільки на 12 осіб замість 18. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідка, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, в кількості достатній для забезпечення надання послуг, які будуть задіяні для надання послуг Замовнику за Договором (Додаток 4 тендерної документації). Кількість персоналу охорони Учасника повинна відповідати нормам тривалості робочого часу та Кодексу законів про працю в Україні, зокрема ст.59 КЗпП та вимогам до мінімальної кількості осіб персоналу охорони на об’єкті відповідно до «Дислокації об’єктів охорони», яку наведено у п.3 інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 1 тендерної документації), а саме: у кількості не менше 18 осіб. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 тендерної документації, п. 1.3., надати копію сертифікату, свідоцтва, або диплома на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 1.1. цього розділу, про проходження професійно-технічного навчання за професією «Охоронник» код КП 5169 у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не нижче IІІ розряду. Навчання має проводитись відповідно до вимог державного стандарту професійно-технічної освіти ДСПТО 5169-ОК.74.60-2014 для професії «Охоронник» код КП 5169. Виявлена невідповідність: учасник не надав копію сертифікату, свідоцтва, або диплома на жодного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 1.1. Додатку 2 ТД, про проходження професійно-технічного навчання за професією «Охоронник» код КП 5169 у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не нижче IІІ розряду, навчання якого проводилось відповідно до вимог державного стандарту професійно-технічної освіти ДСПТО 5169-ОК.74.60-2014 для професії «Охоронник» код КП 5169. Натомість, учасником надано документи тільки на 7 (сім) осіб, 3 (три) з яких мають кваліфікацію 2-го розряду, при цьому всі документи видано до 2014 року, тобто раніше дати затвердження ДСПТО 5169-ОК.74.60-2014, отже навчання охоронників проводилось без відповідності до вимог зазначеного державного стандарту. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копію сертифікату, свідоцтва, або диплома на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 1.1. Додатку 2 ТД, про проходження професійно-технічного навчання за професією «Охоронник» код КП 5169 у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не нижче IІІ розряду, навчання якого проводилось відповідно до вимог державного стандарту професійно-технічної освіти ДСПТО 5169-ОК.74.60-2014 для професії «Охоронник» код КП 5169. 3 Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 тендерної документації, п. 1.4., надати копії ліцензій на надання освітніх послуг та копії свідоцтв про атестацію, виданих Міністерством освіти і науки України на кожний навчальний заклад, яким було видано документи, що надає учасник відповідно п. 1.3. цього розділу. Виявлена невідповідність: учасник не надав копію свідоцтва про атестацію, видану Міністерством освіти і науки України на навчальний заклад, яким було видано документи, що надає учасник відповідно п. 1.3. Додатку 2 ТД. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копію свідоцтва про атестацію, видану Міністерством освіти і науки України на навчальний заклад, яким було видано документи, що надає учасник відповідно п. 1.3. Додатку 2 ТД. 4. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 тендерної документації, п. 1.5., надати копії чинних на дату розкриття тендерних пропозицій документів на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 1.1. цього розділу, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, а саме: довідки відповідно до наказу МОЗ України від 18.04.2022 р. №651 з датою видачі пізніше 29.06.2022 р. (дата набрання чинності наказу МОЗ №651 від 18.04.2022 р.) або чинні за терміном дії сертифікати про проходження наркологічного огляду та медичні довідки про проходження психіатричних оглядів попередніх зразків, що видані до 29.06.2022 р. Виявлена невідповідність: учасником не надано довідки відповідно до наказу МОЗ України від 18.04.2022 р. №651 з датою видачі пізніше 29.06.2022 р. (дата набрання чинності наказу МОЗ №651 від 18.04.2022 р.) або чинні за терміном дії сертифікати про проходження наркологічного огляду та медичні довідки про проходження психіатричних оглядів попередніх зразків, що видані до 29.06.2022 р. на працівників: Кравець В.В., Григорян Н.Б., Паламарчук В.П., Рагозін Д.М., Євсєєв Л.М., Хименко Н.А. (тільки сертифікат про проходження наркологічного огляду). Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідки відповідно до наказу МОЗ України від 18.04.2022 р. №651 з датою видачі пізніше 29.06.2022 р. (дата набрання чинності наказу МОЗ №651 від 18.04.2022 р.) або чинні за терміном дії сертифікати про проходження наркологічного огляду та медичні довідки про проходження психіатричних оглядів попередніх зразків, що видані до 29.06.2022 р. на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 1.1. Додатку 2 ТД, в тому числі на: Кравець В.В., Григорян Н.Б., Паламарчук В.П., Рагозін Д.М., Євсєєв Л.М., Хименко Н.А. (тільки сертифікат про проходження наркологічного огляду). 5. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 тендерної документації, п. 1.6., надати копії документів на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 1.1. цього розділу, які підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій. Виявлена невідповідність: учасником не надано документи на Волошину Л.В. та Лебедєва Ю.П., документ на Нємченко І.М. не є чинним на дату розкриття тендерних пропозицій, оскільки обов’язкові поля «Видана» та «Дійсна до» не заповнені, отже неможливо встановити дату видачі та строк дії документу. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копії документів на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 1.1. Додатку 2 ТД, які підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій, в тому числі на Волошину Л.В., Лебедєва Ю.П. та Нємченко І.М. 6. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 тендерної документації, п. 1.7, надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 1.1. Додатка 2 ТД, виданий фізичній особі (скорочений або повний) у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua). Виявлена невідповідність: учасником не надано витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 1.1. Додатку 2 ТД, виданий фізичній особі (скорочений або повний) у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua). Натомість, учасником надано документи тільки на 7 осіб. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 1.1. Додатку 2 ТД, виданий фізичній особі (скорочений або повний) у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua). 7. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Виявлена невідповідність: зміст та вигляд ВИТЯГУ з інформаціно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданого Лебедєву Юрію Петровичу та поданого учасником у складі його тендерної пропозиції, не відповідає змісту та вигляду оригіналу відповідного документу, згідно якого виготовлено таку скан-копію. QR-код, який забезпечує перевірку достовірності документу, відтворено лише частково, перевірка достовірності документу за QR-кодом неможлива. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ВИТЯГ з інформаціно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий Лебедєву Юрію Петровичу, зміст та вигляд відповідає змісту та вигляду оригіналу відповідного документу, згідно якого виготовлено таку скан-копію. 8. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 тендерної документації, п. 3.3., надати довідку в довільній формі про наявність в учасника власного транспорту реагування, тобто транспортного засобу, що згідно з ч.1 ст.1 Закону України «Про охоронну діяльність» знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. В довідці зазначити місце дислокації, реєстраційний номер, марку, рік випуску транспорту реагування учасника Виявлена невідповідність: учасник не надав довідку в довільній формі про наявність в учасника власного транспорту реагування, тобто транспортного засобу, що згідно з ч.1 ст.1 Закону України «Про охоронну діяльність» знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідка в довільній формі про наявність в учасника власного транспорту реагування, тобто транспортного засобу, що згідно з ч.1 ст.1 Закону України «Про охоронну діяльність» знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. 9. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 тендерної документації, п. 3.4., надати кольорові фотографії (не менше 2-х) транспорту реагування учасника зазначеного в довідці п.3.3, що підтверджують обладнання транспорту реагування учасника кольорографічними схемами, контрастувальними смугами та спеціальними світловими сигнальними пристроями автожовтого (оранжевого) кольору відповідно до пп.2 та пп.3 п.12 «ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження охоронної діяльності» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. №960, «ПОРЯДКУ обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами», затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 №375, ДСТУ 3849:2018 «Дорожній транспорт. Кольорографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали оперативних, спеціалізованих та спеціальних транспортних засобів. Загальні вимоги». Надані фотографії повинні забезпечувати ідентифікацію транспорту реагування учасника за реєстраційним номером та/або індивідуальним номерним знаком, при цьому всі номери, написи, контрастувальні смуги та кольорографічні схеми на фотографіях мають бути чіткими та розбірливими. Виявлена невідповідність: фотографії транспорту реагування учасника не підтверджують його обладнання контрастувальними смугами. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: кольорові фотографії (не менше 2-х) транспорту реагування учасника зазначеного в довідці п.3.3, що підтверджують обладнання транспорту реагування учасника кольорографічними схемами, контрастувальними смугами та спеціальними світловими сигнальними пристроями автожовтого (оранжевого) кольору відповідно до пп.2 та пп.3 п.12 «ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження охоронної діяльності» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. №960, «ПОРЯДКУ обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами», затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 №375, ДСТУ 3849:2018 «Дорожній транспорт. Кольорографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали оперативних, спеціалізованих та спеціальних транспортних засобів. Загальні вимоги». Надані фотографії повинні забезпечувати ідентифікацію транспорту реагування учасника за реєстраційним номером та/або індивідуальним номерним знаком, при цьому всі номери, написи, контрастувальні смуги та кольорографічні схеми на фотографіях мають бути чіткими та розбірливими. 10. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 тендерної документації, п. 3.5., надати копії реєстраційних документів (свідоцтво про реєстрацію) на власний транспорт реагування учасника з відміткою у свідоцтві про його реєстрацію як спеціального (спеціалізованого). Виявлена невідповідність: учасником не надано документи саме на власний транспорт реагування, натомість учасником надано документи на орендований транспорт. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копії реєстраційних документів (свідоцтво про реєстрацію) на власний транспорт реагування учасника з відміткою у свідоцтві про його реєстрацію як спеціального (спеціалізованого). 11. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 тендерної документації, п. 3.6., надати чинний на дату розкриття тендерних пропозицій договір учасника з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи, пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіообладнання та витяг з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку учасника із статусом «задіяне», з регіоном експлуатації по території Дніпропетровської області або України, та максимальною потужністю не менше 2 Вт, в кількості, достатній для організації зв’язку між об’єктами охорони Замовника, пунктом централізованого спостереження та групою швидкого реагування учасника. У разі використання учасником спеціального зв’язку або спеціальної частоти, і не можливості надати Договір з ДП «Український державний центр радіочастот», учасник повинен надати письмове обґрунтоване пояснення (роз’яснення) з посиланням на закон та нормативно-правові акти. У разі використання учасником спеціального зв’язку технічними пристроями використання яких визначено спеціальними нормативними актами, учасник повинен надати письмове обґрунтоване пояснення (роз’яснення) з посиланням на закон та нормативно-правові акти. Виявлена невідповідність: учасник не надав чинний на дату розкриття тендерних пропозицій договір учасника з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи, пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіообладнання та витяг з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку учасника із статусом «задіяне», з регіоном експлуатації по території Дніпропетровської області або України, та максимальною потужністю не менше 2 Вт, в кількості, достатній для організації зв’язку між об’єктами охорони Замовника, пунктом централізованого спостереження та групою швидкого реагування учасника. Разом з тим, учасник не підтвердив використання учасником спеціального зв’язку або спеціальної частоти, і не надав письмове обґрунтоване пояснення (роз’яснення) з посиланням на закон та нормативно-правові акти; учасник не підтвердив використання учасником спеціального зв’язку технічними пристроями використання яких визначено спеціальними нормативними актами і не надав відповідне письмове обґрунтоване пояснення (роз’яснення) з посиланням на закон та нормативно-правові акти. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: чинний на дату розкриття тендерних пропозицій договір учасника з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи, пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіообладнання та витяг з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку учасника із статусом «задіяне», з регіоном експлуатації по території Дніпропетровської області або України, та максимальною потужністю не менше 2 Вт, в кількості, достатній для організації зв’язку між об’єктами охорони Замовника, пунктом централізованого спостереження та групою швидкого реагування учасника. 12. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 тендерної документації, п. 3.7. Довідку про наявність у власності учасника спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності відповідно до переліку, затвердженого постановою КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97, складену за встановленою формою. На підтвердження права власності учасник надає оборотно-сальдову відомість, або видаткові накладні, або інші первинні бухгалтерські документи, складені відповідно до вимог чинного законодавства, що підтверджують наявність спеціальних засобів у власності учасника. Виявлена невідповідність: учасник не надав оборотно-сальдову відомість, або видаткові накладні, або інші первинні бухгалтерські документи, складені відповідно до вимог чинного законодавства, що підтверджують наявність спеціальних засобів саме у власності учасника. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оборотно-сальдова відомість, або видаткові накладні, або інші первинні бухгалтерські документи, складені відповідно до вимог чинного законодавства, що підтверджують наявність спеціальних засобів у власності учасника. 13. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 2 тендерної документації, п. 4.1. На підтвердження своєї фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність (для юридичних осіб – Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух коштів та Звіт про власний капітал; для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців - Податкова декларація платника єдиного податку) за останній звітний період, що підтверджує обсяг доходу учасника в звітному періоді в розмірі не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі. Виявлена невідповідність: станом на дату оприлюднення тендерної документації, останнім звітним періодом є 3-й квартал. Разом з тим, учасником подано фінансову звітність за попередній період – а саме Баланс на 30 червня 2023р. та Звіт про фінансові результати за І Півріччя 2023р. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: фінансова звітність (для юридичних осіб – Баланс, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух коштів та Звіт про власний капітал; для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців - Податкова декларація платника єдиного податку) за останній звітний період, що підтверджує обсяг доходу учасника в звітному періоді в розмірі не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі. 14. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 тендерної документації, п. 4.18, надати перепустки на пересування в комендантську годину на кожного працівника учасника, якого буде залучено до виконання послуг відповідно до п.3 Додатку 1 ТД, видані на підприємство учасника. Виявлена невідповідність: учасником не надано перепустки на пересування в комендантську годину на жодного працівника учасника, якого буде залучено до виконання послуг відповідно до п.3 Додатку 1 ТД, видані на підприємство учасника. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: перепустки на пересування в комендантську годину на кожного працівника учасника, якого буде залучено до виконання послуг відповідно до п.3 Додатку 1 ТД, видані на підприємство учасника. Перепустки мають бути складені відповідно до вимог чинного законодавства та обов’язково містити: дату видачі; номер перепустки; ПІБ та посаду особи, що видала перепустку; ПІБ та номер паспорту особи, на яку видано перепустку; строк дії перепустки. Перепустки мають бути чинні на весь період надання послуг (або до скасування воєнного стану) на території, що охоплює всі об’єкти охорони Замовника відповідно до п.3 Додатку 1 ТД. 15. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 тендерної документації, п. 5.2., надати технічні паспорти або заповнені гарантійні талони на обладнання ПЦС та ДБРЖ. Виявлена невідповідність: учасником не надано технічні паспорти або заповнені гарантійні талони на обладнання ПЦС та ДБРЖ. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: технічні паспорти або заповнені гарантійні талони на обладнання ПЦС та ДБРЖ. 16. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 тендерної документації, п. 5.3., надати гарантійний лист, реєстраційні документи на власний транспорт реагування, обладнаний засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, з місцем дислокації, що забезпечує можливість прибуття на об’єкт охорони Замовника не пізніше 7 хвилин. Виявлена невідповідність: учасником не надано гарантійний лист та реєстраційні документи саме на власний транспорт реагування, обладнаний засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, з місцем дислокації, що забезпечує можливість прибуття на об’єкт охорони Замовника не пізніше 7 хвилин. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: гарантійний лист та реєстраційні документи на власний транспорт реагування, обладнаний засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, з місцем дислокації, що забезпечує можливість прибуття на об’єкт охорони Замовника не пізніше 7 хвилин. 17. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 тендерної документації, п. 5.6., надати протокол або витяг/виписку з протоколу засідання комісії з перевірки знань з пожежної безпеки; відповідне посвідчення; лист ДСНС, яким затверджено програму навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій, за якою проводилося навчання. Виявлена невідповідність: учасником не надано лист ДСНС, яким затверджено програму навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій, за якою проводилося навчання посадової особи, відповідальної за пожежну безпеку. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: лист ДСНС, яким затверджено програму навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій, за якою проводилося навчання посадової особи, відповідальної за пожежну безпеку. 18. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 тендерної документації, п. 5.7., надати чинний на дату розкриття тендерних пропозицій оригінал договору та ліцензію страховика, з яким укладено договір, на право провадження страхової діяльності; п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Виявлена невідповідність: зміст та вигляд ліцензії страховика, поданої учасником у складі його тендерної пропозиції, не відповідає змісту та вигляду оригіналу відповідного документу, згідно якого виготовлено таку скан-копію. Зміст документу неможливо встановити через його спотворення. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ліцензія страховика, з яким укладено договір, на право провадження страхової діяльності, зміст та вигляд якої відповідає оригіналу відповідного документу, згідно якого виготовлено таку скан-копію. 19. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 тендерної документації, п. 5.8., надати чинний на дату розкриття тендерних пропозицій договір про надання послуг проведення передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв, укладений з медичним закладом. Виявлена невідповідність: учасником не надано чинний на дату розкриття тендерних пропозицій договір про надання послуг проведення передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв, укладений з медичним закладом. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: чинний на дату розкриття тендерних пропозицій договір про надання послуг проведення передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв, укладений з медичним закладом. 20. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 тендерної документації, п. 6.4., надати копії посвідчень на кожного працівника учасника, якого буде залучено до виконання послуг відповідно до п.3 Додатку 1 ТД. Виявлена невідповідність: учасником не надано копії посвідчень на жодного працівника учасника, якого буде залучено до виконання послуг відповідно до п.3 Додатку 1 ТД. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копії посвідчень на кожного працівника учасника, якого буде залучено до виконання послуг відповідно до п.3 Додатку 1 ТД. 21. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1 Розділу ІІІ Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема належним чином заповнений та підписаний учасником проект договору (Додаток 4); Виявлена невідповідність: в Додатку 3 Договору, що є Додатком 4 тендерної документації, учасником належним чином не заповнено графу «Виробник, модель засобу охорони» в рядку 7, а саме: не вказано виробника засобу охорони. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: належним чином заповнений та підписаний учасником проект договору, в тому числі Додаток 3 договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.