Період оскарження умов закупівлі - по 26-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 250 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 43749377 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Володимир Юркевич |
| Телефон: | +380988818259 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ВАСИЛІЯНОК, будинок 62А |
| Замовник(и): | Івано-Франківська обласна рада |
0 |
1.Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної документації та абзацу 2 пункту 3 Розділу 6 Результати торгів та укладення договору про закупівлю, Замовник-ЦЗО вимагає від учасників подання ними погоджений і підписаний уповноваженою особою учасника і засвідченій печаткою (за наявністю) проект договору згідно Додаток № 5, а саме: В складі документів тендерної пропозиції Учасник подає погоджений проект договору про закупівлю у сканованому форматі із підписом уповноваженої особи учасника на кожній сторінці проекту договору (засвідченій печаткою за наявністю), з урахуванням особливостей предмету закупівлі та обов’язковим зазначенням порядком змін його умов. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав погоджений проект Договору. Вимога: Надати погоджений проект договору про закупівлю у сканованому форматі із підписом уповноваженої особи учасника на кожній сторінці проекту договора (засвідчений печаткою за наявністю), з урахуванням особливостей предмету закупівлі та обов’язковим зазначенням порядком змін його умов у відповідності до Додатоку № 5.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.