Період оскарження умов закупівлі - по 24-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 546 828,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 400,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Олена ЧИЧИРКО |
| Телефон: | +380444612559 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
4 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: Інформація в колонці «Предмет договору» таблиці в довідці «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів» (файл «Довідка досвід роботи.docx») не відповідає предмету аналогічного договору відповідно до даних документу «Договір №249 23 від 20.03.2023 АТ Укргазвидобування Полтава .pdf». Окрім цього, Учасником не надано скан-копію листа-відгуку від Замовника за аналогічним договором. Додатково зазначаємо, відповідно до документу «Довідка досвід роботи.docx» та наданих скан-копій відповідних договорів, лише договір про надання послуг №249/23 від 20.03.2023 року розглядався як аналогічний відповідно до визначення у тендерній документації. Інші договори, надані на підтвердження досвіду, не брались до уваги, оскільки є договорами поставки товарів. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: П.1 Розділу 1.1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель Додатку №1 до тендерної документації: 1.1. Надати довідку у формі Таблиці №1 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів» про виконання аналогічного(их) договору(ів).* В контексті цієї закупівлі аналогічним договором вважається договір, умова якого передбачено надання послуг з друку. 1.2. Надати скан-копію(-ї) договору(-ів) разом з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Мінімальна вимога: надання одного договору Договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані; 1.3. Надати скан-копію(-ї) листа-відгуку від Замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(и) договором(ами) та відсутність претензій з боку замовника. Мінімальна вимога: надання одного відгуку Документи згідно пунктів 1.2 та 1.3. цього критерію надаються учасником по будь-якому договору вказаному в довідці згідно п. 1.1., при чому такі документи повинні бути оформлені від одного і того ж замовника, що вказаний в довідці згідно п.1.1. цього критерію. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Надати довідку у формі Таблиці №1 тендерної документації «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів» про виконання аналогічного(их) договору(ів).* В контексті цієї закупівлі аналогічним договором вважається договір, умовами якого передбачено надання послуг з друку. 1.2. Надати скан-копію(-ї) договору(-ів) разом з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Мінімальна вимога: надання одного договору Договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані; 1.3. Надати скан-копію(-ї) листа-відгуку від Замовника за договором про належне виконання зобов’язань за аналогічним(и) договором(ами) та відсутність претензій з боку замовника. Мінімальна вимога: надання одного відгуку Документи згідно пунктів 1.2 та 1.3. надаються учасником по будь-якому договору вказаному в довідці згідно п. 1.1., при чому такі документи повинні бути оформлені від одного і того ж замовника, що вказаний в довідці згідно п.1.1. цього критерію. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції Учасником надано документ «ЛИСТ щодо повноважень посадової особи.docx», за текстом якого до переліку документів, що підтверджують повноваження зазначених вище посадових осіб або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, відноситься «Витяг ЄДР». Водночас, у складі пропозиції не надано зазначений документ. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Пп.1 та пп.2 п.1 Розділу 1.2. Інші вимоги до учасників закупівель Додатку №1 до тендерної документації: 1. Надати лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 2. Надати копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Надати лист за підписом керівника по формі додатку №1.1 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції та договору про закупівлю, в якому окремо зазначити: - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції; - службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено на підписання договору з боку учасника, та зазначити у листі перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 2.Надати копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких, як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.