Період оскарження умов закупівлі - по 12-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-09-2023, 00:00
Контактна особа замовника: Гриценко Владислав Володимирович, телефон: (044) 531-11-23, електронна адреса: [email protected]
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 003 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 30 000,00 UAH |
| Замовник: | Банкнотно-монетний двір Національного банку України |
| ЄДРПОУ: | 21575489 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гриценко Владислав |
| Телефон: | 380445311123 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02222, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-СЛОВАЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЛІГУМ”, ЄДРПОУ 30297270 (далі – СП ТОВ “ЛІГУМ”) щодо закупівлі “79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (Гумування валів друкарських машин), очікувана вартість закупівлі – 1 003 000,00 грн з ПДВ”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником СП ТОВ “ЛІГУМ” у складі тендерної пропозиції надано Документ “Тендерна пропозиція”, що складений і заповнений з порушенням форми, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації (відсутня інформація про обслуговуючий(чі) банк(ки) (банківські реквізити)), що суперечить вимогам абзацу 2 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 1.2. Учасником СП ТОВ “ЛІГУМ” у складі тендерної пропозиції не надано лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції, що суперечить вимогам абзацу 12 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 1.3. Учасником СП ТОВ “ЛІГУМ” у складі тендерної пропозиції не надано довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції, що суперечить вимогам абзацу 12 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 1.4. Учасником СП ТОВ “ЛІГУМ” у складі тендерної пропозиції надано довідку учасника у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні три роки, в якій відсутня інформація про загальну вартість договору та суму фактичного виконання договору, що суперечить вимогам пункту 5 розділу 3 тендерної документації. 1.5. Учасником СП ТОВ “ЛІГУМ” у складі тендерної пропозиції з метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), надано договір, що на дату подання тендерної пропозиції учасника є діючим (не виконаним), що суперечить вимогам пункту 5 розділу 3 тендерної документації. 1.6. Учасником СП ТОВ “ЛІГУМ” у складі тендерної пропозиції не надано копії документів до довідки учасника про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні три роки, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, а також копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору, що суперечить вимогам пункту 5 розділу 3 тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Абзац 2 пункту 1 розділу 3 тендерної документації містить вимогу: “Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей в цій тендерній документації та завантаження з нижченаведених файлів, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги”: 1) Документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації.” 2.2. Абзац 12 пункту 1 розділу 3 тендерної документації містить вимогу: “Відповідно до пункту 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.” 2.3. Пункт 5 розділу 3 тендерної документації містить вимогу: “Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити в Систему) наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі): 1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні три роки (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) на виконання послуг з гумування валів друкарських машин) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); - до довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: договір, додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, а також копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору; - у разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності.” 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації. 3.2. Лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. 3.3. Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. 3.4. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні три роки (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) на виконання послуг з гумування валів друкарських машин) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); - до довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: договір, додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, а також копії платіжних документів (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору; - у разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.