Період оскарження умов закупівлі - по 10-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 058 750,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 293,75 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
ЄДРПОУ: | 01125672 Досьє YouControl |
Сайт: | https://seaport.com.ua/ |
Контактна особа: | Башлик Лідія Леонідівна |
Телефон: | 0487389375 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель . Відповідно до Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1.1. Відповідно до вимог Таблиці 1 Додатку 2 на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник мав надати копії сертифікатів (дипломів) професійних організацій, що підтверджує високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності, виданий однією з професійних організацій, що включені до Переліку професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності по працівникам, щодо яких у довідці зазначено наявність таких сертифікатів. Водночас, копії сертифікатів надано з порушенням вимог п.7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» тендерної документації, що не відповідає вимогам тендерної документації (Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, відповідно до умов тендерної документації. У разі, якщо Учасниками в складі їх тендерних пропозицій, надаються документи та/або копії документів, які викладені іншими мовами, вірність перекладу або справжність підпису перекладача, яким зроблено переклад, засвідчується нотаріально). Учасником надано вільний переклад без засвідчення вірності перекладу або підпису перекладача нотаріально, що не відповідає вимогам тендерної документації. 1.2. Учасником в довідці про наявність працівників невірно зазначено номер диплому АССА по працівникові Діхтяр Людмила Василівна. 1.3. Учасником надано не всі копії дипломів/сертифікатів, що зазначені у довідці про наявність працівників (відповідно до п. 2 Таблиці 2 Учасник надає документи на підтвердження інформації, зазначеній у довідці). Учасник має виправити виявлені замовником невідповідності шляхом завантаження в електронну систему виправлених документів на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», які мають відповідати вимогам тендерної документації та вимогам, встановленим для підтвердження відповідного кваліфікаційного критерію. 2.1. Відповідно до додатку 2 тендерної документації якщо дія будь-яких документів, з обмеженим строком дії, наданих в складі тендерної пропозиції, закінчується після розкриття тендерних пропозицій до моменту закінчення дії договору про закупівлю, Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження - зобов’язання (лист, довідка тощо за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання (продовження терміну дії на весь період дії договору про закупівлю за предметом закупівлі), із зазначенням реквізитів (номера, дати та строку (терміну) дії) цих документів. Учасником надано лист- зобов’язання продовжити термін дії договору добровільного страхуванням цивільно-правової відповідальності суб’єкта аудиторської діяльності перед третіми особами (термін дії якого – до 03.11.2023), але не зазначено реквізити цього документа. Учасник має виправити вказані невідповідності шляхом завантаження відповідного зобов’язання, складеного відповідно до вимог тендерної документації. 3.1. Учасником надано інформацію, що вимагалась у пункті 3 таблиці 2 додатку 2 тендерної документації не в повному обсязі, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник має виправити вказані невідповідності шляхом завантаження відповідного гарантійного листа, складеного відповідно до вимог тендерної документації. 3.2. Учасником надано інформацію, що вимагалась у пункті 5 таблиці 2 додатку 2 тендерної документації не в повному обсязі, що не відповідає вимогам тендерної документації. Учасник має виправити вказані невідповідності шляхом завантаження довідки з інформацією, складеною відповідно до вимог тендерної документації. 3.3. Учасником не надано довідку на виконання вимог підпункту 1 пункту 6 таблиці 2 додатку 2 тендерної документації. Учасник має виправити вказані невідповідності шляхом завантаження довідки з інформацією, складеною відповідно до вимог тендерної документації. 4.1. Відповідно до підпункту 5 пункту 6 таблиці 2 додатку 2 тендерної документації Учасник мав надати Документ, що підтверджує відповідність системі контролю якості, виданий Учаснику Інспекцією із забезпечення якості Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю. Відповідно розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації на електронні документи, які видані іншими установами, організаціями та підприємствами накладається КЕП/УЕП особи, яка підписала документ (наприклад, банківська гарантія тощо). Такий електронний документ завантажується Учасником разом з відповідним файлом КЕП/УЕП. В цьому випадку, Замовник перевіряє КЕП/УЕП на відповідність особі, яка підписала цей документ. Відповідно до додатку2 тендерної документації Всі довідки, які надаються Учасником/Переможцем, видані іншими установами/організаціями/державними органами мають надаватись або у формі електронного документу (відповідно додається КЕП/УЕП) чи його належним чином завіреної копії або сканованого паперового документа чи його належним чином завіреної копії, або в електронному вигляді з QR-кодом, що дає змогу перевірити чинність документа. Учасником надано Наказ про проходження перевірки з контролю якості із порушенням вказаних вимог тендерної документації. Учасник має виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження Документу, що підтверджує відповідність системі контролю якості, виданий Учаснику Інспекцією із забезпечення якості Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю з урахуванням вимог тендерної документації. 5.1. Відповідно пункту 1 таблиці 2 додатку 2 тендерної документації Учасник мав надати Довідку, за підписом уповноваженої особи Учасника, про наявність у Учасника досвіду виконання не менше 2 (двох) договорів (з різними контрагентами) на надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності складеної за МСФЗ підприємствами, що мають загальну вартість активів не менше 1,0 млрд. грн. та річний дохід не менше 1,0 млрд. грн. (договори мають бути укладені та виконані у період 2020 - 2023 роки), окрім ДП «Морський торговельний порт «Чорноморськ». На підтвердження інформації, зазначеної у Довідці, Учасником надаються копії (або скановані оригінали) всіх зазначених у довідці договорів, з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами Договору, та документи, що підтверджують виконання вказаних договорів (акти наданих послуг тощо). Учасник також має надати відгуки щодо належного виконання договорів, всіх зазначених у Довідці. Учасником надано в т.ч. договір з ПрАТ «АБІНБЕБ ЕФЕС Україна» від 79 21.12.2018 року, укладений до 2020 року, що не відповідає вимогам тендерної документації та знаходиться в стадії виконання. До договору також не надано додаткові угоди в повному обсязі, акти наданих послуг надано не в повному обсязі, що не відповідає вимогам тендерної документації. Крім того, акти наданих послуг від 23.08.2022 № 149 та від 31.03.2023 №149 надано у формі електронного документу із порушенням вимог розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, згідно з яким на електронні документи, які видані іншими установами, організаціями та підприємствами накладається КЕП/УЕП особи, яка підписала документ (наприклад, банківська гарантія тощо). Такий електронний документ завантажується Учасником разом з відповідним файлом КЕП/УЕП. В цьому випадку, Замовник перевіряє КЕП/УЕП на відповідність особі, яка підписала цей документ. Акт наданих послуг є дійсним у випадку підписання його уповноваженими особами обох контрагентів. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 1.6 пункту 3«Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасник має виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження документів для підтвердження кваліфікаційного критерію наявності досвіду виконання аналогічних договорів відповідно до встановлених у тендерній документації вимог.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.