Період оскарження умов закупівлі - по 29-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 310 279,84 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 551,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 23 000,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 31725604 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Богославець |
| Телефон: | +380504536101, +380442546631 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
4 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На підтвердження вимог тендерної документації Учасником у складі його тендерній пропозиції надано Довідку про залучення субпідрядника від 17.09.2023 №03-09/23, з якої свідчить, що субпідрядник до надання послуг за даною Закупівлею буде залучатися в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Проте не надано інформацію у довільній формі стосовно субпідрядника про відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. 1.2. Учасником у складі його тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази» від 17.09.2023 №01-09, проте в ній не зазначено транспорт реагування (не менше 4 од.) та службові автомобілі (не менше 2 од.), наявність яких є обов’язковою та має бути вказана в цій довідці. 1.3. Учасником у складі його тендерної пропозиції не надано перепустки на кожний автомобіль реагування, що надають дозвіл на пересування автомобілів по м. Києву та Київській області в період дії комендантської години. 1.4. Учасником у складі його тендерної пропозиції надано договір реагування №507 від 19.09.2022р., в якому відсутній Додаток №2. 1.5. Учасником у складі його тендерної пропозиції не надано сертифікати/посвідчення працівників Учасника (не менше тридцяти чоловік), що засвідчують проходження навчання з надання невідкладної домедичної допомоги та діють на весь період надання послуг. 1.6. Учасником у складі його тендерної пропозиції не надано відгук (и) на договір (и), надані ним на виконання вимоги в пп.3.1 п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації, в яких повинно бути вказано: номер договору, предмет та суму договору, кількість постів, наявності груп реагування та службового транспорту, відсутності чи наявності претензій. 1.7. Учасником у складі його тендерної пропозиції не надано договір добровільного страхування професійної відповідальності (п.15 ч.4 ст.6 Закону України «Про страхування») не менше суми очікуваної вартості предмету закупівлі, терміном на строк надання послуг або не менше дії тендерної пропозиції, в разі необхідності з подальшою пролонгацією. 1.8. Учасником у складі його тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують наявність Системи управління щодо протидії корупції, а саме не надано Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018, дійсний на весь період надання послуг. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. У разі закупівлі робіт або послуг Учасник у складі тендерної пропозиції зазначає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. У разі коли учасник процедури закупівлі залучає інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), учасник надає інформацію про відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей у складі тендерної пропозиції у довільній формі. (Вимога п.7 Розділу ІІІ Тендерної документації). 2.2. Довідка (скріплена підписом уповноваженої посадової особи та печаткою учасника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Обов’язковим є наявність в учасників матеріально – технічної бази згідно переліку, наведеному у таблиці: «Перелік необхідної матеріально – технічної бази». (Вимога пп.1.1. п.1 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.3. Документальне підтвердження наявності не менше 4 одиниць транспорту реагування, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами, шляхом надання наступних документів: - перепустки на кожний автомобіль реагування, що надають дозвіл на пересування автомобілів по м. Києву та Київській області на період дії коменданстської години. (Вимога абз. 5 пп.1.2. п.1 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.4. У разі якщо транспорт реагування не належить Учаснику на праві власності додатково надати договір реагування, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії документів, зазначених в пп.1.2. щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір реагування та копію його ліцензії на право ведення охоронної діяльності. Договір реагування повинен містити перелік транспортних засобів які будуть здійснювати виїзд нарядів груп реагування на об’єкт де спрацювали засоби охоронно-тривожної сигналізації. (Вимога абз. 7 пп.1.2. п.1 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.5. Надати сертифікати/посвідчення працівників Учасника (не менше тридцяти чоловік), що засвідчують проходження навчання з надання невідкладної домедичної допомоги та діють на весь період надання послуг. (Вимога пп.2.3. п.2 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.6. Аналогічні договори. Акти наданих послуг у відповідності до договорів, наданих згідно вимог пп. 3.1. На підтвердження виконання аналогічних договорів Учасник додатково надає: - відгук (и) на договір (и), вказані в пп.3.1, в яких повинно бути вказано: номер договору, предмет та суму договору, кількість постів, наявності груп реагування та службового транспорту, відсутності чи наявності претензій. (Вимоги пп.3.1, 3.2 п.3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації) 2.7. Договір добровільного страхування професійної відповідальності (п.15 ч.4 ст.6 Закону України «Про страхування») не менше суми очікуваної вартості предмету закупівлі, терміном на строк надання послуг або не менше дії тендерної пропозиції, в разі необхідності з подальшою пролонгацією. (Вимога п.12 Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації) 2.8. Документи, що підтверджують наявність Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування. Для підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції надає Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018, дійсний на весь період надання послуг. (Вимога п.13 Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Інформацію у довільній формі стосовно субпідрядника про відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. 3.2. Довідку (скріплену підписом уповноваженої посадової особи та печаткою учасника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази «Перелік необхідної матеріально – технічної бази», якою буде підтверджено наявність транспорту реагування (не менше 4 од.) та службових автомобілів (не менше 2 од.), які зазначено в договорі реагування. 3.3. Надати перепустки нового зразка на кожний автомобіль реагування, що надають дозвіл на пересування автомобілів по м. Києву та Київській області на період дії коменданстської години та введені в дію з 25.09.2023. 3.4. Надати договір реагування, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та копії документів з додатками. 3.5. Сертифікати/посвідчення працівників Учасника (не менше 30 чоловік), що засвідчують проходження навчання з надання невідкладної домедичної допомоги та діють на весь період надання послуг. 3.6. Відгук (и) на договір (и), вказаний (і) відповідно до вимог пп.3.1 п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації, в яких повинно бути вказано: номер договору, предмет та суму договору, кількість постів, наявності груп реагування та службового транспорту, відсутності чи наявності претензій. 3.7. Договір добровільного страхування професійної відповідальності (п.15 ч.4 ст.6 Закону України «Про страхування») не менше суми очікуваної вартості предмету закупівлі, терміном на строк надання послуг або не менше дії тендерної пропозиції, в разі необхідності з подальшою пролонгацією. 3.8. Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018, дійсний на весь період надання послуг.
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На підтвердження вимог тендерної документації Учасником у складі його тендерній пропозиції надано Довідку щодо субпідрядника від 18.09.2023 №13-с/09/2023, проте не надано інформацію у довільній формі стосовно субпідрядника про відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, якщо Учасник процедури закупівлі залучатиме інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю послуг. 1.2. Учасником у складі його тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази» від 18.09.2023 №02-С, проте в ній не зазначена наявність транспорту реагування (не менше 4 од.) та службових автомобілів (не менше 2 од.), наявність яких є обов’язковим та має бути вказано в зазначеній довідці. 1.3. Учасником у складі його тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність обладнання та матеріально - технічної бази» від 18.09.2023 №02-С, в якій зазначено, що у власності Учасника знаходиться матеріально – технічна база згідно переліку, наведеному у таблиці «Перелік необхідної матеріально – технічної бази», проте не підтверджено видатковими накладними або договорами купівлі – продажу наявність у власності Учасника радіостанцій, засобів надання першої медичної допомоги, костюмів «Охорона», черевиків, бронежилетів, газоаналізаторів (алкотестерів), тест-смужек для виявлення стану наркотичного сп’яніння, приладів для вимірювання артеріального тиску, комплекту обладнання для термінового виклику мобільних груп (кнопка тривожної сигналізації), система контролю за пересуванням охоронника або персональні супутникові GPS трекери. 1.4. Надані Учасником у складі його тендерної пропозиції перепустки на кожний автомобіль реагування, що надають дозвіл на пересування автомобілів по м. Києву та Київській області в період дії комендантської години – не дійсні, так як з 25.09.2023 в дію введені перепустки нового зразка. 1.5. Учасником документально не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, а саме не надано копію аналогічного (их) договору (ів), акти наданих послуг до зазначених договорів, а також відгук (и) на аналогічні договір (и), в яких повинно бути вказано: номер договору, предмет та суму договору, кількість постів, наявності груп реагування та службового транспорту, відсутності чи наявності претензій. 1.6. Учасником у складі його тендерної пропозиції не надано протокол або витяг з протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи (або подовження його повноважень тощо) або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами). 1.7. Учасником у складі його тендерної пропозиції не надано інформації з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів) 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. У разі закупівлі робіт або послуг Учасник у складі тендерної пропозиції зазначає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. У разі коли учасник процедури закупівлі залучає інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), учасник надає інформацію про відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей у складі тендерної пропозиції у довільній формі. (Вимога п.7 Розділу ІІІ Тендерної документації). 2.2. Довідка (скріплена підписом уповноваженої посадової особи та печаткою учасника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Обов’язковим є наявність в учасників матеріально – технічної бази згідно переліку, наведеному у таблиці: «Перелік необхідної матеріально – технічної бази». (Вимога пп.1.1. п.1 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.3. Учасник повинен бути забезпечений обладнанням та матеріально-технічною базою, необхідною для надання послуг. Наявність матеріально-технічної бази Учасник повинен підтвердити документально: договорами купівлі-продажу з відповідними актами, або видатковими накладними, або договорами оренди (у разі оренди обладнання до договору оренди Учасником долучаються документи, які підтверджують наявність орендованого майна у орендодавця). Перелік основного обладнання, що необхідне для виконання робіт, наведено у Таблиці «Перелік необхідної матеріально – технічної бази». (Вимога пп.1.1. п.1 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.4. Документальне підтвердження наявності не менше 2 одиниць транспорту реагування, зареєстрованого у встановленому органами МВС порядку, як транспорт спеціального (спеціалізованого) призначення, обладнаний кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами, шляхом надання наступних документів: - перепустки на кожний автомобіль реагування, що надають дозвіл на пересування автомобілів по м. Києву та Київській області на період дії коменданстської години. (Вимога пп.1.2. п.1 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.5. Аналогічні договори. Акти наданих послуг у відповідності до договорів, наданих згідно вимог пп. 3.1. На підтвердження виконання аналогічних договорів Учасник додатково надає: - відгук (и) на договір (и), вказані в пп.3.1, в яких повинно бути вказано: номер договору, предмет та суму договору, кількість постів, наявності груп реагування та службового транспорту, відсутності чи наявності претензій. (Вимоги пп.3.1, 3.2 п.3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації) 2.6. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю: Протокол або витяг з протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи (або подовження його повноважень тощо) або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами). (Вимога пп.2.1.1 п.2 Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації) 2.7. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора Учасник повинен надати інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів) (Вимога пп.2 п.3 Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації) 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору стосовно даної Закупівлі, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. Якщо Учасник процедури закупівлі залучає інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю послуг, надати у складі тендерної пропозиції у довільній формі інформацію про відсутність підстав стосовно субпідрядника, визначених пунктом 47 Особливостей. 3.2. Довідку (скріплену підписом уповноваженої посадової особи та печаткою учасника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази «Перелік необхідної матеріально – технічної бази», якою буде підтверджено наявність транспорту реагування (не менше 4 од.) та службових автомобілів (не менше 2 од.), які зазначено в договорі реагування від 30.08.2019 №445-1/Р. 3.3. Підтвердити видатковими накладними або договорами купівлі – продажу наявність у власності Учасника матеріально-технічної бази, зазначеної в «Довідці про наявність обладнання та матеріально - технічної бази» від 18.09.2023 №02-С. 3.4. Надати перепустки нового зразка на кожний автомобіль реагування, що надають дозвіл на пересування автомобілів по м. Києву та Київській області на період дії коменданстської години, введені в дію з 25.09.2023. 3.5. Аналогічний (і) договір (и), акти наданих послуг до зазначеного (их) договору (ів), а також відгук (и) на аналогічні договір (и), в яких повинно бути вказано: номер договору, предмет та суму договору, кількість постів, наявності груп реагування та службового транспорту, відсутності чи наявності претензій. 3.6. Протокол або витяг з протоколу загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи (або подовження його повноважень тощо) або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами). 3.7. Інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів).
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Надані перепустки на кожний автомобіль реагування, що надають дозвіл на пересування автомобілів по м. Києву в період дії комендантської години – не дійсні, з 25.09.2023 в дію введені перепустки нового зразка. 1.2. Сертифікат, що засвідчує проходження навчання з надання невідкладної домедичної допомоги; довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів; довідки, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронця; документ про наявність працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід роботи охоронником третього розряду (свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації охоронника не менше третього розряду державного зразка) видано на Гмирко Олега Олексійовича, однак в довідці про кадровий склад від 18.09.2023 №000002112-14 зазначено Гримко Олег Олексійович. 1.3. На охоронця Криворук Віталій Олександрович зазначеного у довідці про кадровий склад від 18.09.2023 №000002112-я не надано сертифікат з надання невідкладної домедичної допомоги. 1.4. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою №100-2/о. 1.5. Надані довідки, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронця діють не на весь період надання послуг. 1.6. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС на працівників, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше ніж за 50 днів до дати публікації оголошення закупівлі: 1. Філозоненко Руслан Васильович; 2. Тимощук Михайло Петрович; 3. Тимощук Іван Тихонович; 4. Хомяк Валентин Федороич. 1.7. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано сертифіката/посвідчення працівника Філозоненко Руслана Васильовича, що засвідчують проходження навчання з надання невідкладної домедичної допомоги та діють на весь період надання послуг. 1.8. Учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікат ДСТУ ISO 18788:2017, проте замовник вимагав надати сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018. 1.9. У складі тендерної пропозиції надано Банківську гарантію №Г/2023/344-01 від 19.09.2023, в якій в абзаці «інформація щодо тендерної документації» не зазначений дати та номер протоколу , яким затвердженні останні зміни до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Перепустки на кожний автомобіль реагування, що надають дозвіл на пересування автомобілів по м. Києву в період дії комендантської години (вимога абзац 5 пп.1.2. п. 1 Таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації). 2.2. Документи на кожного з працівників, зазначеного в довідці згідно вимог пп. 2.1. тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: - довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651), які діють на весь період надання послуг; - довідки, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронця, (відповідно до Додатку 8 п.2.16 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246) та діють на весь період надання послуг; - документи про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником третього розряду (свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації охоронника не менше третього розряду державного зразка); - документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС на кожного працівника, зазначеного в довідці згідно вимог пп. 2.1, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше ніж за 50 днів до дати публікації оголошення закупівлі. Надати сертифікати/посвідчення працівників Учасника (не менше тридцяти чоловік), що засвідчують проходження навчання з надання невідкладної домедичної допомоги та діють на весь період надання послуг. (вимоги пп.2.2., 2.3. п. 2 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації). 2.4. Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651), які діють на весь період надання послуг . (вимога пп.2.2. п. 2 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації). 2.5. Довідки, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронця, (відповідно до Додатку 8 п.2.16 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246) та діють на весь період надання послуг. (вимога пп.2.2. п. 2 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації). 2.6. Документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС на кожного працівника, зазначеного в довідці згідно вимог пп. 2.1, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше ніж за 50 днів до дати публікації оголошення закупівлі. (вимога пп.2.2. п. 2 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації). 2.7. Надати сертифікати/посвідчення працівників Учасника (не менше тридцяти чоловік), що засвідчують проходження навчання з надання невідкладної домедичної допомоги та діють на весь період надання послуг. (вимога пп.2.3. п. 2 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації). 2.8. Документи, що підтверджують наявність Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування. Для підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції надає Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018, дійсний на весь період надання послуг. (вимога п. 13 таблиці 2 додатку 2 до тендерної документації). 2.9. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 7 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. (вимога п. 2 Розділу III тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель фото транспорту реагування зображення автомобіля Renault Daster, з бортовим №016 з чіткою видимості державного номерного знаку. 3.2. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель перепустки нового зразка на кожний автомобіль реагування, що надають дозвіл на пересування автомобілів по м. Києву в період дії комендантської години, які введені в дію з 25.09.2023р. 3.3. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи на працівника Гримко Олега Олексійовича (Гмирко Олега Олексійовича), зазначеного в довідці згідно вимог пп. 2.1. тендерної документації, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: - довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651), які діють на весь період надання послуг; - довідку, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронця, (відповідно до Додатку 8 п.2.16 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246) та діють на весь період надання послуг; - документи про наявність працівника відповідної кваліфікації, який має необхідні знання та досвід роботи охоронником третього розряду (свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації охоронника не менше третього розряду державного зразка); - документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС на працівника, зазначеного в довідці згідно вимог пп. 2.1, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше ніж за 50 днів до дати публікації оголошення закупівлі. Надати сертифікат/посвідчення на працівника Гримко Олега Олексійовича (Гмирко Олега Олексійовича), що засвідчує проходження навчання з надання невідкладної домедичної допомоги та діє на весь період надання послуг. 3.4. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», форми № 100-2/о, (відповідно до п.11 Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651), які діють на весь період надання послуг. 3.5. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель довідки, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронця, (відповідно до Додатку 8 п.2.16 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246) та діють на весь період надання послуг. 3.6. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель документ або копія документа, завірена уповноваженим органом МВС на кожного працівника, зазначеного в довідці згідно вимог пп. 2.1, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України або Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність судимості, або інші документи, видані не раніше ніж за 50 днів до дати публікації оголошення закупівлі на працівників: 1. Філозоненко Руслан Васильович; 2. Тимощук Михайло Петрович; 3. Тимощук Іван Тихонович; 4. Хомяк Валентин Федороич. 3.7. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель сертифікати/посвідчення працівників Учасника (не менше тридцяти чоловік), що засвідчують проходження навчання з надання невідкладної домедичної допомоги та діють на весь період надання послуг на Філозоненко Руслана Васильовича. 3.8. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи, що підтверджують наявність Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування. Для підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції надає Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018, дійсний на весь період надання послуг. 3.9. Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель Банківську гарантію з зазначенням дати та номерів протоколів, якими вносилися зміни до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.