Період оскарження умов закупівлі - по 05-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 08-09-2023, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 499 810,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 4 998,10 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Пенсійний фонд України |
ЄДРПОУ: | 00035323 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Крупіна Олена Юріївна |
Телефон: | +380442848724 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,Київ, вул. Бастіонна, 9 |
6 |
11.09.2023 відбувся електронний аукціон щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з цілодобової охорони майна та адміністративних будинків (79710000-4), оголошеної відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі – Особливості). Участь в електронному аукціоні прийняли тендерні пропозиції учасників: 1. ТОВ "КРУК 001"; 2. ДП "Вікінг"; 3. ПП "АТЛАНТ"; 4. ДП "ДЕЛЬТА СЕРВІС"; 5. ДП "Скорпіон"; 6. ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ". Найбільш економічно вигідною визначена пропозиція учасника ДП "Скорпіон", яка становить: 370 001,89 грн з ПДВ. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей пропозиція ДП "Скорпіон" була відхилена. Наступною економічно вигідною пропозицією визначена пропозиція учасника ДП "ДЕЛЬТА СЕРВІС", яка становить: 374 999,99 грн. з ПДВ. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей пропозиція ДП "ДЕЛЬТА СЕРВІС" була відхилена. Наступною економічно вигідною пропозицією визначена пропозиція учасника ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", яка становить: 395 280,00 грн. з ПДВ. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей пропозиція ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ" була відхилена. Наступною економічно вигідною пропозицією визначена пропозиція учасника ПП "АТЛАНТ", яка становить: 409 627,20 грн. з ПДВ. Пропозиція учасника ПП "АТЛАНТ" відповідно до пункту 41 Особливостей розглянута на відповідність вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону), відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасник ПП "АТЛАНТ" в складі пропозиції не надав інформацію, яка вимагалася тендерною документацією, а саме: Всупереч вимогам пункту 1.8 розділу ІІІ тендерної документації учасник в складі пропозиції не надав документи, що підтверджують податковий статус учасника (витяг/витяги з реєстрів платників відповідних податків). Пунктом 5.3 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що самостійне декларування відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей), здійснюється в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, а у разі відсутності/доступності відповідних полів, а також для підтвердження відсутності підстав, визначених в абзаці восьмому підпункту 1 пункту 44 Особливостей - у формі довідки (зведеної довідки, інформації) в довільній формі, зміст якої(их) підтверджує відсутність відповідних підстав. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав довідку (зведену довідку, інформацію) в довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність підстав, визначених в абзаці восьмому підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Всупереч вимогам пункту 8.1 додатку 1 до тендерної документації Учасником в складі пропозиції не надано Документальне підтвердження наявності вказаного в позиціях 2, 9, 13, 19, 21, 48–52 довідки від 05.09.2023 № 01 (файли «довідка наявності МТ бази.pdf», «ВИДАТКОВІ НАКЛАДНІ ТА ДОГОВОРА 1.pdf», «ВИДАТКОВІ НАКЛАДНІ ТА ДОГОВОРА 2.pdf») обладнання / матеріально технічної бази. Одночасно у довідці від 05.09.2023 № 06/23 наведено відмінну від зазначеної у довідці від 05.09.2023 № 01 інформацію про кількість газових балончиків «Терен-4» та про модель ліхтаря-електрошокера. Документальне підтвердження наявності ліхтарів-електрошокерів, зазначених у довідці від 05.09.2023 № 01, та газових балончиків «Терен-4», зазначених в довідці від 05.09.2023 № 06/23, не надано. Всупереч вимогам пункту 8.2 додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції не надав копії трудових книжок (перша сторінка та останній запис), або копії цивільно-правових договорів, дійсних на весь строк надання Послуг за предметом закупівлі, або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу (форма № П-1, затверджена наказом Держкомстату України «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» від 05.12.2008 № 489) – для кожного працівника, зазначеного в довідці від 05.09.2023 № 02 (файл «Довідка кадровий склад.pdf»). Всупереч пункту 8.4 додатку 1 до тендерної документації Учасником не надана калькуляція вартості послуг із зазначенням в ній ціни за одну годину охоронника, за добу, за рік (вересень – грудень 2023 року, що складає 122 доби). Учасником не надані копії посадових інструкцій охоронців, осіб, які будуть виконувати функції старшого зміни, та чергового пульта централізованого спостереження, які вимагаються замовником відповідно до пункту 8.6 Додатку 1 до тендерної документації. Тому відповідно пункту 43 Особливостей Замовник вимагає усунути зазначені виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, шляхом надання: - документів, що підтверджують податковий статус учасника (витяг/витяги з реєстрів платників відповідних податків); - довідки в довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність підстав, визначених в абзаці восьмому підпункту 1 пункту 44 Особливостей; - документального підтвердження наявності вказаного в позиціях 2, 9, 13, 19, 21, 48–52 довідки від 05.09.2023 № 01 обладнання (включаючи кількісні показники), а також газових балончиків «Терен-4», зазначених в довідці від 05.09.2023 № 06/23; - копій трудових книжок (перша сторінка та останній запис), або копій цивільно-правових договорів, дійсних на весь строк надання Послуг за предметом закупівлі, або копій наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу (форма № П-1, затверджена наказом Держкомстату України «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» від 05.12.2008 № 489) – для кожного працівника, зазначеного в довідці від 05.09.2023 № 02 (файл «Довідка кадровий склад.pdf»); - калькуляції вартості послуг із зазначенням в ній ціни за одну годину охоронника, за добу, за рік (вересень – грудень 2023 року, що складає 122 доби); - копій посадових інструкцій охоронців, осіб, які будуть виконувати функції старшого зміни, та чергового пульта централізованого спостереження, які вимагаються замовником відповідно до пункту 8.6 Додатку 1 до тендерної документації. Пропозиція учасника відповідно до пункту 36 Особливостей, абзацу другого пункту 4 наказу Пенсійного фонду України від 24.12.2021 №180 “Про деякі питання організації закупівель для забезпечення потреб Пенсійного фонду України та його органів” була розглянута робочою групою для підготовки тендерної документації та вимог до предмета закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, проведення переговорів у разі здійснення переговорної процедури закупівлі (протокол від 02.11.2023 № 51) на відповідність вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону), вимогам статті 17 Закону.
11.09.2023 відбувся електронний аукціон щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з цілодобової охорони майна та адміністративних будинків (79710000-4), оголошеної відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі – Особливості). Участь в електронному аукціоні прийняли тендерні пропозиції учасників: 1. ТОВ "КРУК 001"; 2. ДП "Вікінг"; 3. ПП "АТЛАНТ"; 4. ДП "ДЕЛЬТА СЕРВІС"; 5. ДП "Скорпіон"; 6. ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ". Найбільш економічно вигідною визначена пропозиція учасника ДП "Скорпіон", яка становить: 370 001,89 грн з ПДВ. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей пропозиція ДП "Скорпіон" була відхилена. Наступною економічно вигідною пропозицією визначена пропозиція учасника ДП "ДЕЛЬТА СЕРВІС", яка становить: 374 999,99 грн. з ПДВ. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей пропозиція ДП "ДЕЛЬТА СЕРВІС" була відхилена. Наступною економічно вигідною пропозицією визначена пропозиція учасника ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ", яка становить: 395 280,00 грн. з ПДВ. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.10.2023 № 15734-р/пк-пз скаргу дочірнього підприємства "ДЕЛЬТА СЕРВІС" прийнято до розгляду 29 вересня 2023 № UA-2023-08-07-005762-a.c9, інформацію про резолютивну частину рішення від 16.10.2023 № 16455-р/пк-пз оприлюднено 17.10.2023, повний текст рішення – 19.10.2023. Відповідно до статті 29 Закону, пункту 41 Особливостей строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ " МАСТЕР-ЗАХИСТ" продовжено на 7 робочих днів (протокол уповноваженої особи від 23.10.2023 № 100). Пропозиція учасника ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ" відповідно до пункту 41 Особливостей розглянута на відповідність вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону), відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасник ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ" в складі пропозиції не надав інформацію, яка вимагалася тендерною документацією, а саме: 1. Пунктом 8.2 додатку 1 до тендерної документації вимагалось надання в складі пропозиції копій трудових книжок (перша сторінка та останній запис), або копій цивільно-правових договорів, дійсних на весь строк надання Послуг за предметом закупівлі, або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу (форма № П-1, затверджена наказом Держкомстату України «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» від 05.12.2008 № 489) – для кожного працівника. В довідці про наявність охоронників (не менше 12-ті працівників суб'єкта охоронної діяльності) від 08.08.2023 № 07 учасник зазначив наявність охоронника (IV розряд), старшого зміни Козаченка М. О. В трудовій книжці Козаченка М. О. наявні відомості про прийняття його на роботу в ТОВ «Охорона – Безпека міста», запис про прийняття його на роботу в ТОВ «Мастер-Захист» відсутній. В цій же довідці зазначено про наявність охоронника (IV розряд), старшого зміни Шелеста І. В. Всупереч вимогам пункту 8.2 додатку 1 до тендерної документації копії документів про присвоєння (підвищення) професійної кваліфікації охоронника 4 розряду Шелесту І. В. не надано. В цій же довідці, зазначений Шалобалов Євген Володимирович, на ім’я якого надані медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника від 18.02.2023 та згода на обробку персональних даних від 14.08.2023. Свідоцтво Р23 № 027636, сертифікат (ААА №190623) за формою 140/о від 21.11.2021 та медична довідка (2 серія ААН №585679) за формою 122-2/о від 25.09.2022, витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості” видані Шалобалову Євгенію Володимировичу. Цивільно-правовий договір від 01.02.2023 № 04 укладений з фізичною особою Шалобаловим Євгенієм Володимировичем. 2. Пунктом 8.2 додатку 1 до тендерної документації вимагалось надання в складі пропозиції копій чинних на дату подання пропозиції документів, які підтверджують проходження особою попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин – для кожного працівника. Порядок проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.04.2022 № 651, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.06.2022 за № 648/37984 (далі - наказ), набрав чинності з дня його офіційного опублікування - 29.06.2022. Таким чином за результатами проведення попереднього, періодичного чи позачергового психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, у період після 29.06.2022 особі видається форма первинної облікової документації № 100-2/о «Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», затверджена цим наказом. Учасником в складі пропозиції надані копії: на Шелеста І.В – сертифікат за формою 140/о від 20.07.2022 та медична довідка за формою 122-2/о від 20.07.2022; на Козаченка М. О. – сертифікат за формою 140/о від 20.07.2022 та медична довідка за формою 122-2/о від 20.07.2022 на Шалобалова Є. В. – сертифікат за формою 140/о від 21.11.2021 та медична довідка за формою 122-2/о від 25.09.2022, на Антоненка П. І. - сертифікат за формою 140/о від 19.07.2022 та медична довідка за формою 122-2/о від 19.07.2022; на_Степуру А. В. - сертифікат за формою 140/о від 17.02.2023 та медична довідка за формою 122-2/о від 17.02.2023; на Янову І.Ю. - сертифікат за формою 140/о від 21.03.2023 та медична довідка за формою 122-2/о від 21.03.2023, що не відповідає наказу; на Літвінчука І. В. - сертифікат за формою 140/о від 25.01.2022, що не є чинним. 3. Пунктом 5.3 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що самостійне декларування відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей), здійснюється в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, а у разі відсутності/доступності відповідних полів, а також для підтвердження відсутності підстав, визначених в абзаці восьмому підпункту 1 пункту 44 Особливостей - у формі довідки (зведеної довідки, інформації) в довільній формі, зміст якої(их) підтверджує відсутність відповідних підстав. Учасник в складі тендерної пропозиції не надав довідку (зведену довідку, інформацію) в довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність підстав, визначених в абзаці восьмому підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 4. В калькуляції вартості послуг із зазначенням в ній ціни за одну годину охоронника, за добу, за рік (вересень-грудень 2023 року, що складає 122 доби) (Файл «1Калькуляція.pdf») учасник зазначив ціну за одну добу надання послуг 3 (трьох) постів: 3952,8 без ПДВ/доба, проте у гарантійному листі-згоді з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 1 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у таблиці №1 «Дислокація» зазначив кількість постів у кількості 2 (два). Відповідно пункту 1 додатку 1 до тендерної документації (таблиця №1 «Дислокація») кількість постів визначена у кількості 2 (двох), відповідно проєкту договору (додаток 2 до тендерної документації) Додаток № 2: Калькуляція вартості Послуг є його невід’ємною частиною. 5. Пунктом 1.8 розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 07.08.2023 № 74 (зі змінами від 31.08.2023 № 85, встановлено, що учасник в складі пропозиції надає документи, що підтверджують податковий статус учасника (витяг/витяги з реєстрів платників відповідних податків). Учасник в складі тендерної пропозиції надав витяг за № 2126563400114, сформований 26.01.2021 року, відповідно до якого є платником єдиного податку (файл “Статутні_МЗ(ор.).pdf”). На сайті Державної податкової служби України (https://cabinet.tax.gov.ua/registers) міститься повідомлення: “На період дії воєнного стану обмежено доступ до публічних електронних реєстрів”, проте наявний доступ, зокрема до сервісу “Реєстр платників єдиного податку”, відповідно до якого Учасник (код за ЄДРПОУ - 43199888), є платником єдиного податку третьої за ставкою 5 відсотків, дата початку застосування ставки та групи : 01.08.2023. Відповідно до пункту 63.2 статті 63 Податкового кодексу України взяттю на облік або реєстрації у контролюючих органах підлягають всі платники податків. Взяття на облік у контролюючих органах юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів, у тому числі нерезидентів, зазначених у пункті 64.5 статті 64 цього Кодексу, а також самозайнятих осіб здійснюється незалежно від наявності обов'язку щодо сплати того або іншого податку та збору. Згідно з пунктом 299.1 статті 299 Податкового кодексу України реєстрація суб’єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку. Відповідно до пункту 299.2 статті 299 Податкового кодексу України центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, веде реєстр платників єдиного податку, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих платниками єдиного податку. За бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно у контролюючому органі за місцем податкової адреси отримати (у тому числі в електронному вигляді) витяг з реєстру платників єдиного податку. Витяг діє до внесення змін до реєстру (пункт 299.9 статті 299 Податкового кодексу України). Відповідно пункту 43 Особливостей Замовник вимагає усунути зазначені виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, шляхом надання:- копії трудової книжки (перша сторінка та останній запис), або копії цивільно-правових договорів, дійсних на весь строк надання Послуг за предметом закупівлі, або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу (форма № П-1, затверджена наказом Держкомстату України «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» від 05.12.2008 № 489) –щодо Козаченка М. О.; - копії документів про присвоєння (підвищення) професійної кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 4 розряду, оформлених відповідно до вимог Закону України «Про освіту», Шелесту І. В.; - копії документів, передбачених тендерною документацією, про Шалобалова Євгенія Володимировича / Шалобалова Євгена Володимировича, з яким учасником укладено договір, та у зв’язку з цим пояснення наведеної у довідці про наявність охоронників (не менше 12-ті працівників суб'єкта охоронної діяльності) від 08.08.2023 № 07 інформації про Шалобалова Є. В.; - копій чинних на дату подання пропозиції документів, які підтверджують проходження особою попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин – для Шелеста І.В., Козаченка М. О., Шалобалова Є. В., Антоненка П. І., Степуру А. В., Янової І.Ю., Літвінчука І. В.; - документів, що підтверджують податковий статус учасника (витяг/витяги з реєстрів платників відповідних податків); - пояснення інформації, наведеної у калькуляції вартості послуг, щодо розрахунку кількості постів та включення до неї податків з урахуванням податкового статусу учасника; - довідки (зведеної довідки, інформації) в довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність підстав, визначених в абзаці восьмому підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
11.09.2023 відбувся електронний аукціон щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з цілодобової охорони майна та адміністративних будинків (79710000-4), оголошеної відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі – Особливості). Участь в електронному аукціоні прийняли тендерні пропозиції учасників: 1. ТОВ "КРУК 001"; 2. ДП "Вікінг"; 3. ПП "АТЛАНТ"; 4. ДП "ДЕЛЬТА СЕРВІС"; 5. ДП "Скорпіон"; 6. ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ". Найбільш економічно вигідною визначена пропозиція учасника ДП "Скорпіон", яка становить: 370 001,89 грн з ПДВ. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей пропозиція ДП "Скорпіон" була відхилена. Наступною економічно вигідною пропозицією визначена пропозиція учасника ДП "ДЕЛЬТА СЕРВІС", яка становить: 374 999,99 грн. з ПДВ. Учасник ДП "ДЕЛЬТА СЕРВІС" в складі пропозиції не надав інформацію, яка вимагалася тендерною документацією, а саме: 1. Пунктом 1.8 розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 07.08.2023 № 74 (зі змінами від 31.08.2023 № 85) (далі – тендерна документація), встановлено, що учасник в складі пропозиції надає документи, що підтверджують податковий статус учасника (витяг/витяги з реєстрів платників відповідних податків). Учасник Дочірнє підприємство “ДЕЛЬТА СЕРВІС” в складі тендерної пропозиції надало лист від 04.09.2023 № 13-09, яким повідомило, що є платником податку на загальних підставах, не платник ПДВ. Проте, не надало документи, що підтверджують податковий статус учасника (витяг/витяги з реєстрів платників відповідних податків). 2. Пунктом 5.3 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що самостійне декларування відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей), здійснюється в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, а у разі відсутності/доступності відповідних полів, а також для підтвердження відсутності підстав, визначених в абзаці восьмому підпункту 1 пункту 44 Особливостей - у формі довідки (зведеної довідки, інформації) в довільній формі, зміст якої(их) підтверджує відсутність відповідних підстав. Учасник Дочірнє підприємство “ДЕЛЬТА СЕРВІС” в складі тендерної пропозиції надав лист від 04.09.2023 № 21-09, в пункті 5 якого зазначив: “фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом шахрайством та відмиванням коштів);”. Проте, Дочірнє підприємство “ДЕЛЬТА СЕРВІС” є юридичною особою з ідентифікаційним кодом 31507801. Учасник Дочірнє підприємство “ДЕЛЬТА СЕРВІС” в листі від 04.09.2023 № 21-09 зазначив: “Приватне підприємство “АТЛАНТ” виконало свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що не призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків.”. Проте, тендерна пропозиція надана Дочірнім підприємством “ДЕЛЬТА СЕРВІС”, а не Приватним підприємством “АТЛАНТ”. Учасник Дочірнє підприємство “ДЕЛЬТА СЕРВІС” в складі тендерної пропозиції не надав довідку (зведену довідку, інформацію) в довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність підстав, визначених в абзаці восьмому підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 3. Всупереч пункту 8.1 Додатка 1 до тендерної документації учасником Дочірнім підприємством “ДЕЛЬТА СЕРВІС” не надано копію документа, що підтверджує правомірність використання офісного приміщення учасника (для розміщення пункту централізованого спостереження). 4. Всупереч пункту 8.2 Додатка 1 до тендерної документації учасником Дочірнім підприємством “ДЕЛЬТА СЕРВІС” не надані: довідка про наявність чергових пульта централізованого спостереження для здійснення моніторингу сигналів тривоги, які надходять з Об’єктів Замовника (не менше 4-х працівників суб’єкта охоронної діяльності – з урахуванням змінності, відпусток та тимчасової втрати працездатності), копії документів про присвоєння професійної кваліфікації, оформлених відповідно до вимог Закону України “Про освіту” – для кожного чергового пульта централізованого спостереження, копії чинних на дату подання пропозиції документів, які підтверджують проходження особою попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, та копії документів встановленого зразка про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п. 2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246); копії трудових книжок (перша сторінка та останній запис), або копії цивільно-правових договорів, дійсних на весь строк надання Послуг за предметом закупівлі, або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу (форма № П-1, затверджена наказом Держкомстату України “Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці” від 05.12.2008 № 489) – для кожного працівника. В Довідці про наявність охоронників від 04.09.2023 № 04-09 зазначений Степанов Ігор Євгенович. Свідоцтво КВ № 54321007, довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин від 15.06.2023 № 504, медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника від 15.06.2023 № 504, витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості” видані Степанову Ігорю Євгеновичу. Проте, згода на обробку персональних даних від 05.09.2023, що вимагається замовником відповідно до пункту 8.5 Додатка 1 до тендерної документації, надана Степановим Ігорем Євгенійовичем. В Довідці про наявність охоронників від 04.09.2023 № 04-09 зазначений Пискун Ігор Миколайович. Свідоцтво 11НА № 2593987, довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин від 15.06.2023 № 506, медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника від 15.06.2023 № 506, витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості” видані Пискуну Ігорю Миколайовичу. Проте, згода на обробку персональних даних від 05.09.2023 (пункт 8.5 Додатка 1 до тендерної документації) надана Пискуном Ігорем Петровичем. 5. Всупереч пункту 8.4 Додатку 1 до тендерної документації Учасником Дочірнім підприємством “ДЕЛЬТА СЕРВІС” не надана калькуляція вартості послуг із зазначенням в ній ціни за одну годину охоронника, за добу, за рік (вересень – грудень 2023 року, що складає 122 доби). 6. Учасником Дочірнім підприємством “ДЕЛЬТА СЕРВІС” не надані копії посадових інструкцій охоронців, осіб, які будуть виконувати функції старшого зміни, та чергового пульта централізованого спостереження, які вимагаються замовником відповідно до пункту 8.6 Додатку 1 до тендерної документації. Тому відповідно пункту 43 Особливостей Замовник вимагає усунути зазначені виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції шляхом надання: документів, що підтверджують податковий статус учасника (витяг/витяги з реєстрів платників відповідних податків); пояснення інформації, наведеної пункті 5 та абзаці чотирнадцятому листа від 04.09.2023 № 21-09; довідки (зведеної довідки, інформації) в довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність підстав, визначених в абзаці восьмому підпункту 1 пункту 44 Особливостей; копії документа, що підтверджує правомірність використання офісного приміщення учасника (для розміщення пункту централізованого спостереження); довідки про наявність чергових пульта централізованого спостереження для здійснення моніторингу сигналів тривоги, які надходять з Об’єктів Замовника (не менше 4-х працівників суб’єкта охоронної діяльності – з урахуванням змінності, відпусток та тимчасової втрати працездатності); копій документів про присвоєння професійної кваліфікації, оформлених відповідно до вимог Закону України “Про освіту”, копій чинних на дату подання пропозиції документів, які підтверджують проходження особою попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, та копій документів встановленого зразка про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п. 2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246) – для кожного чергового пульта централізованого спостереження; копій трудових книжок (перша сторінка та останній запис), або копій цивільно-правових договорів, дійсних на весь строк надання Послуг за предметом закупівлі, або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу (форма № П-1, затверджена наказом Держкомстату України “Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці” від 05.12.2008 № 489) – для кожного працівника; згоду на обробку персональних даних Степанова Ігоря Євгеновича, Пискуна Ігоря Миколайовича або документів, передбачених тендерною документацією, про працівників, які надали згоду на обробку персональних даних; калькуляції вартості послуг із зазначенням в ній ціни за одну годину охоронника, за добу, за рік (вересень – грудень 2023 року, що складає 122 доби); копій посадових інструкцій охоронців, осіб, які будуть виконувати функції старшого зміни, та чергового пульта централізованого спостереження. Пропозиція учасника відповідно до пункту 36 Особливостей, абзацу другого пункту 4 наказу Пенсійного фонду України від 24.12.2021 №180 “Про деякі питання організації закупівель для забезпечення потреб Пенсійного фонду України та його органів” була розглянута робочою групою для підготовки тендерної документації та вимог до предмета закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, проведення переговорів у разі здійснення переговорної процедури закупівлі (протокол від 20.09.2023 № 43) на відповідність вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону), вимогам статті 17 Закону.
11.09.2023 відбувся електронний аукціон щодо закупівлі за предметом закупівлі: Послуги з цілодобової охорони майна та адміністративних будинків (79710000-4), оголошеної відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі – Особливості). Участь в електронному аукціоні прийняли тендерні пропозиції учасників: 1. ТОВ "КРУК 001"; 2. ДП "Вікінг"; 3. ПП "АТЛАНТ"; 4. ДП "ДЕЛЬТА СЕРВІС"; 5. ДП "Скорпіон"; 6. ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ". Найбільш економічно вигідною визначена пропозиція учасника ДП "Скорпіон", яка становить: 370 001,89 грн з ПДВ. Пропозиція учасника відповідно до пункту 41 Особливостей розглянута на відповідність вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону), відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасник ДП "Скорпіон" в складі пропозиції не надав інформацію, яка вимагалася тендерною документацією, а саме: Спосіб підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі передбачений пунктом 1.2 розділу ІІІ, затвердженої рішенням уповноваженої особи Пенсійного фонду України від 07.08.2023 № 74 (у редакції від 31.08.2023 № 85) (далі – тендерна документація). Учасник Дочірнє підприємство “Скорпіон” в складі пропозиції надав власний наказ від 02.07.2019 № 20-К та Статут (у редакції рішення Власника від 10.02.2022 № 10/02-22). Відповідно до пункту 5.2 розділу 5 Статуту учасника членів виконавчого органу – Дирекції Підприємства (до складу якого належить і директор) приймає (призначає) Власник. Рішенням Власника директор та члени Дирекції Підприємства в будь який час можуть бути тимчасово відсторонені від виконання своїх повноважень або їх повноваження можуть бути припинені. Рішення Власника у складі тендерної пропозиції не подано. Пунктом 1.8 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що учасник в складі пропозиції надає документи, що підтверджують податковий статус учасників (витяг/витяги з реєстрів платників відповідних податків). Учасник Дочірнє підприємство “Скорпіон” у складі тендерної пропозиції надав витяг № 2126543400462 з реєстру платників єдиного податку. Водночас в листі-роз’ясненні від 08.09.2023 № 04/С/09/2023 повідомив, що згідно Податкового кодексу України не є підприємством – платником єдиного податку. Пунктом 5.3 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що самостійне декларування відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей), здійснюється в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, а у разі відсутності/доступності відповідних полів, а також для підтвердження відсутності підстав, визначених в абзаці восьмому підпункту 1 пункту 44 Особливостей - у формі довідки (зведеної довідки, інформації) в довільній формі, зміст якої(их) підтверджує відсутність відповідних підстав. Учасником Дочірнім підприємством “Скорпіон” у складі тендерної пропозиції не надана довідка у довільній формі про відсутність підстав, визначених в абзаці восьмому підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Учасником Дочірнім підприємством “Скорпіон” у складі тендерної пропозиції наданий лист від 08.09.2023 № 01/С/09/23, в якому зазначено: “…Дочірнє підприємство “СКОРПІОН” виконало свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що не призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкцій у вигляді штрафі та/або відшкодування збитків.”. Натомість, між Пенсійним фондом України та Дочірнім підприємством “Скорпіон” раніше не було укладено жодного договору. В пункті 5 листа Дочірнього підприємства “Скорпіон” від 08.09.2023 № 01/С/09/23 зазначено: “5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;”. Натомість, Дочірнє підприємства “Скорпіон” є юридичною особою з ідентифікаційним кодом юридичної особи 30223497. Всупереч умовам, наведеним у пункті 8.1 додатку 1 до тендерної документації, учасником Дочірнім підприємством “Скорпіон” у складі тендерної пропозиції не надані: довідка Учасника, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для забезпечення надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97 (не менше трьох комплектів – по 25 одному для кожного поста охорони). Наявність пульта централізованого спостереження є також обов’язковою; документальне підтвердження наявності, вказаного в довідці обладнання, матеріально - технічної бази та технологій шляхом надання копій видаткових накладних та/або актів приймання/передачі основних засобів; документальне підтвердження наявності транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам ч. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, оформлене відповідно до вимог п. 9.1 наказу Міністерства внутрішніх справ України від 11.08.2010 № 379, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.01.2011 за № 123/18861; фото спеціального транспортного засобу з чіткою видимістю номерного знаку; дозвіл на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв, отриманий відповідно до Порядку обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.08.2016 № 771, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.09.2016 за № 1217/29347. У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, додатково надати договір Учасника з іншим суб’єктом охоронної діяльності (з наданням копії ліцензії іншого суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір, на право надання таких послуг, а також документів, визначених вище для документального підтвердження наявності транспорту реагування); копія документу, що підтверджує правомірність використання офісного приміщення учасника (для розміщення пункту централізованого спостереження). Всупереч умовам, наведеним у пункті 8.2 додатку 1 до тендерної документації учасником Дочірнім підприємством “Скорпіон” у складі тендерної пропозиції не надані: Довідка про наявність охоронників (не менше 12-ти працівників суб’єкта охоронної діяльності, з яких 4 працівники виконуватимуть функцію старшого зміни – з урахуванням змінності, відпусток та тимчасової втрати працездатності), які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, та які будуть безпосередньо залучені до надання послуг за предметом закупівлі (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікацію (з зазначенням розряду), стаж роботи охоронником), а також чергових пульта централізованого спостереження для здійснення моніторингу сигналів тривоги, які надходять з Об’єктів Замовника (не менше 4-х працівників суб’єкта охоронної діяльності – з урахуванням змінності, відпусток та тимчасової втрати працездатності) з наданням для працівників, зазначених в довідці, наступних документів: копії документів про присвоєння (підвищення) професійної кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду (4 розряду для старшого зміни), оформлених відповідно до вимог Закону України «Про освіту» – для кожного охоронника та старшого зміни; копії документів про присвоєння професійної кваліфікації, оформлених відповідно до вимог Закону України «Про освіту» – для кожного чергового пульта централізованого спостереження; копії чинних на дату подання пропозиції документів, які підтверджують проходження особою попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин – для кожного працівника; копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п. 2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Довідки повинні бути дійсними на дату подання пропозиції – для кожного працівника; копії трудових книжок (перша сторінка та останній запис), або копії цивільно-правових договорів, дійсних на весь строк надання Послуг за предметом закупівлі, або копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу (форма № П-1, затверджена наказом Держкомстату України «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» від 05.12.2008 № 489) – для кожного працівника. Всупереч умовам, наведеним у пункті 8.3 додатку 1 до тендерної документації, учасником Дочірнім підприємством “Скорпіон” у складі тендерної пропозиції не надані: належним чином завірена/ні копія/ї аналогічного/их договору/договорів та документів/документу, що підтверджують виконання Учасником цього договору/договорів, а саме копії первинних документів (документу), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (акти виконаних робіт/акти наданих послуг тощо). Всупереч умовам, наведеним у пункті 8.4 додатку 1 до тендерної документації, учасником Дочірнім підприємством “Скорпіон” у складі тендерної пропозиції не надана калькуляція вартості Послуг із зазначенням в ній ціни за одну годину охоронника, за добу, за рік (вересень-грудень 2023 року, що складає 122 доби). Всупереч умовам, наведеним у пункті 8.5 додатку 1 до тендерної документації, учасником Дочірнім підприємством “Скорпіон” у складі тендерної пропозиції не надані Листи-згоди на обробку Замовником персональних даних працівників Учасника (субпідрядника, співвиконавця), інформація про яких міститься у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання Послуг. Всупереч умовам, наведеним у пункті 8.6 додатку 1 до тендерної документації, учасником Дочірнім підприємством “Скорпіон” у складі тендерної пропозиції не надані копії посадових інструкцій охоронців, осіб, які будуть виконувати функції старшого зміни, та чергових пульта централізованого спостереження. Пропозиція учасника відповідно до пункту 36 Особливостей, абзацу другого пункту 4 наказу Пенсійного фонду України від 24.12.2021 №180 “Про деякі питання організації закупівель для забезпечення потреб Пенсійного фонду України та його органів” була розглянута робочою групою для підготовки тендерної документації та вимог до предмета закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, проведення переговорів у разі здійснення переговорної процедури закупівлі (протокол від 13.09.2023 № 41) на відповідність вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям (стаття 16 Закону), вимогам статті 17 Закону. Тому відповідно пункту 43 Особливостей Замовник вимагає усунути зазначені виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме шляхом надання: документів, що підтверджують повноваження уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (рішення Власника); інформації про податковий статус учасника; довідки у довільній формі про відсутність підстав, визначених в абзаці восьмому підпункту 1 пункту 44 Особливостей; інформації про виконання зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником; пояснення інформації, наведеної пункті 5 листа Дочірнього підприємства “Скорпіон” від 08.09.2023 № 01/С/09/23; довідки Учасника, складеної в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для забезпечення надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97 (не менше трьох комплектів – по 25 одному для кожного поста охорони). Наявність пульта централізованого спостереження є також обов’язковою; документального підтвердження наявності вказаного в довідці обладнання, матеріально - технічної бази та технологій шляхом надання копій видаткових накладних та/або актів приймання/передачі основних засобів; документального підтвердження наявності транспорту реагування, зареєстрованого як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам ч. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, оформлене відповідно до вимог п. 9.1 наказу Міністерства внутрішніх справ України від 11.08.2010 № 379, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.01.2011 за № 123/18861; фото спеціального транспортного засобу з чіткою видимістю номерного знаку; дозвіл на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв, отриманий відповідно до Порядку обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 09.08.2016 № 771, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.09.2016 за № 1217/29347. У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, додатково надати договір Учасника з іншим суб’єктом охоронної діяльності (з наданням копії ліцензії іншого суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір, на право надання таких послуг, а також документів, визначених вище для документального підтвердження наявності транспорту реагування); копії документу, що підтверджує правомірність використання офісного приміщення учасника (для розміщення пункту централізованого спостереження); довідки про наявність охоронників (не менше 12-ти працівників суб’єкта охоронної діяльності, з яких 4 працівники виконуватимуть функцію старшого зміни – з урахуванням змінності, відпусток та тимчасової втрати працездатності), які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, та які будуть безпосередньо залучені до надання послуг за предметом закупівлі (зокрема зазначити на кожного працівника ПІБ, кваліфікацію (з зазначенням розряду), стаж роботи охоронником), а також чергових пульта централізованого спостереження для здійснення моніторингу сигналів тривоги, які надходять з Об’єктів Замовника (не менше 4-х працівників суб’єкта охоронної діяльності – з урахуванням змінності, відпусток та тимчасової втрати працездатності) з наданням для працівників, зазначених в довідці, наступних документів: копій документів про присвоєння (підвищення) професійної кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду (4 розряду для старшого зміни), оформлених відповідно до вимог Закону України «Про освіту» – для кожного охоронника та старшого зміни; копій документів про присвоєння професійної кваліфікації, оформлених відповідно до вимог Закону України «Про освіту» – для кожного чергового пульта централізованого спостереження; копій чинних на дату подання пропозиції документів, які підтверджують проходження особою попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин – для кожного працівника; копій документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п. 2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Довідки повинні бути дійсними на дату подання пропозиції – для кожного працівника; копій трудових книжок (перша сторінка та останній запис), або копій цивільно-правових договорів, дійсних на весь строк надання Послуг за предметом закупівлі, або копій наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу (форма № П-1, затверджена наказом Держкомстату України «Про затвердження типових форм первинної облікової документації зі статистики праці» від 05.12.2008 № 489) – для кожного працівника; належним чином завіреної/их копії/й аналогічного/их договору/договорів та документів/документу, що підтверджують виконання Учасником цього договору/договорів, а саме копії первинних документів (документу), що визначені в аналогічному/их договорі/договорах (акти виконаних робіт/акти наданих послуг тощо); калькуляції вартості Послуг із зазначенням в ній ціни за одну годину охоронника, за добу, за рік (вересень-грудень 2023 року, що складає 122 доби); листів-згоди на обробку Замовником персональних даних працівників Учасника (субпідрядника, співвиконавця), інформація про яких міститься у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання Послуг; копій посадових інструкцій охоронців, осіб, які будуть виконувати функції старшого зміни, та чергових пульта централізованого спостереження.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.