Період оскарження умов закупівлі - по 09-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-08-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 36 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 180,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) |
ЄДРПОУ: | 43315529 Досьє YouControl |
Сайт: | https://just.odessa.gov.ua/ |
Контактна особа: | Пісоцька Алла Богданівна |
Телефон: | +380552263722 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49027, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції, поданої Товариством з обмеженою відповідальністю "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" на закупівлю Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса): ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації в Херсонській області), уповноваженою особою встановлено, що Учасником, ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", у складі пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, у якій № з/п 2 зазначено договір № 148/01-ОС-Я, а у складі пропозиції надано договір № 148/01-ОС-Ф. У наданій формі «Інформаційний лист» пункти 2,4 не відповідають формі, наведеній у Додатку 3 до тендерної документації. З метою усунення виявленої невідповідності, керуючись пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), просимо виправити вищезазначені невідповідності, а саме: зазначити у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, у № з/п 2 договір № 148/01-ОС-Ф та надати форму «Інформаційний лист» відповідно до додатку 3 до тендерної документації. З огляду на вищезазначене, Замовник висуває вимогу щодо усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.