Період оскарження умов закупівлі - по 08-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-08-2023, 00:00
Підготовка електронної форми фінансової звітності разом з примітками до фінансової звітності, складених за МСФЗ у вигляді: файлу у форматі iXBRL на основі фінансової звітності та приміток, складених підприємством; валідація (перевірка на відповідність схемі iXBRL) електронної форми фінансової звітності (для потреб Апарату управління ПАТ «Центренерго») ; Кількість : 1 послуга.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 225 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 250,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
ЄДРПОУ: | 22927045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.centrenergo.com |
Контактна особа: | Сябер Дмитро Миколайович |
Телефон: | 380443640874 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08711, Україна, Київська область,смт Козин, Обухівський район, ВУЛИЦЯ РУДИКІВСЬКА, будинок 49 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Найменування замовника: Публічне акціонерне товариство "Центренерго" 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника та його категорія: 22927045, юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 3. Місцезнаходження замовника. Україна, 08711, Київська область, Обухівський район, смт. Козин, вул. Рудиківська, 49 4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (Конкретна назва предмета закупівлі): ДК 021:2015: 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Підготовка електронної форми фінансової звітності разом з примітками до фінансової звітності, складених за МСФЗ у вигляді: файлу у форматі iXBRL на основі фінансової звітності та приміток, складених підприємством; валідація (перевірка на відповідність схемі iXBRL) електронної форми фінансової звітності). 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-08-02-003757-a 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: 6.1 Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника: ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРЛАМОВА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН учасника: 2694700925 7. Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції відсутні наступні документи: - копія паспорту учасника-фізичної особи, в т.ч. фізичної особи – підприємця, або представника по довіреності у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завіреного належним чином, або копію обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI; - копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/картки про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань - копію сторінки паспорта з відповідною відміткою учасника-фізичної особи, в т.ч. фізичної особи – підприємця, або представника по довіреності, або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу - лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (від учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.1.5 частини 1 Розділу ІІІ Тендерної документації). - у наданих в складі тендерної пропозиції Актах надання послуг №171 від 28 грудня 2021р., та №312 від 12 грудня 2022р відсутні номери і дати договорів згідно з якими вищезазначені акти було надано. - у наданих в складі тендерної пропозиції податкових деклараціях платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця за періоди 2021, 2022 роки, та за період: І квартал 2023 року відсутні власноручні підписи, або кваліфіковані електронні підписи (або удосконалені електронні підписи) на кожен з вищезазначених документів. 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) частина 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) «…Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, складається з: - пункт 1.1.5. « Документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції: У разі подання тендерної пропозиції учасником-фізичною особою, в т.ч. фізичною особою – підприємцем: - копію паспорту учасника-фізичної особи, в т.ч. фізичної особи – підприємця, або представника по довіреності у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завіреного належним чином, або копію обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI; - копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/картки про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань - копію сторінки паспорта з відповідною відміткою учасника-фізичної особи, в т.ч. фізичної особи – підприємця, або представника по довіреності, або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу;» - пункт 1.1.6. « Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (Додаток № 6 до Тендерної документації) (від учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.1.5).» - пункт 1.3. «…Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа) на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).» - Додаток №2 до Тендерної документації: Кваліфікаційні критерії до учасників на закупівлю послуг 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Підготовка електронної форми фінансової звітності разом з примітками до фінансової звітності, складених за МСФЗ у вигляді: файлу у форматі iXBRL на основі фінансової звітності та приміток, складених підприємством; валідація (перевірка на відповідність схемі iXBRL) електронної форми фінансової звітності) пункт 2: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); пункт 3: Підтвердження фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю 9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: - копію паспорту учасника-фізичної особи, в т.ч. фізичної особи – підприємця, або представника по довіреності у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завіреного належним чином, або копію обох сторін паспорту, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI; - копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/картки про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань - копію сторінки паспорта з відповідною відміткою учасника-фізичної особи, в т.ч. фізичної особи – підприємця, або представника по довіреності, або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу - лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (від учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.1.5 частини 1 Розділу ІІІ Тендерної документації) за формою та змістом наведеним у Додатку №6 до Тендерної документації - Акти надання послуг №171 від 28 грудня 2021р., та №312 від 12 грудня 2022р з зазначенням номерів і дат договорів згідно з якими вищезазначені акти було надано. - податкові декларації платника єдиного податку-фізичної особи-підприємця за періоди 2021, 2022 роки, та за період: І квартал 2023 року засвідчених власноручним підписом, або кваліфікованим електронним підписом (або удосконаленим електронним підписом) на кожен з вищезазначених документів.
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Найменування замовника: Публічне акціонерне товариство "Центренерго" 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника та його категорія: 22927045, юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 3. Місцезнаходження замовника. Україна, 08711, Київська область, Обухівський район, смт. Козин, вул. Рудиківська, 49 4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (Конкретна назва предмета закупівлі): ДК 021:2015: 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Підготовка електронної форми фінансової звітності разом з примітками до фінансової звітності, складених за МСФЗ у вигляді: файлу у форматі iXBRL на основі фінансової звітності та приміток, складених підприємством; валідація (перевірка на відповідність схемі iXBRL) електронної форми фінансової звітності). 5. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-08-02-003757-a 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: 6.1 Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖНАРОДНА АУДИТОРСЬКА КОМПАНІЯ "ДЕ ВІЗУ" 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН учасника: 31441657 7. Перелік виявлених невідповідностей: - надані у складі тендерної пропозиції договори не є аналогічними, так як не відповідають вимогам зазначеним в п.2 Кваліфікаційних критеріїв до учасника (Додаток №2 до Тендерної документації) - предметом яких є послуги з підготовки електронної форми фінансової звітності разом з примітками до фінансової звітності, складених за МСФЗ за період з 2020 року по 2022 рік, у вигляді файлу у форматі iXBRL. 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток №2 до Тендерної документації: Кваліфікаційні критерії до учасників на закупівлю послуг 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Підготовка електронної форми фінансової звітності разом з примітками до фінансової звітності, складених за МСФЗ у вигляді: файлу у форматі iXBRL на основі фінансової звітності та приміток, складених підприємством; валідація (перевірка на відповідність схемі iXBRL) електронної форми фінансової звітності) пункт 2: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: - не менше 3 (трьох) аналогічних договорів, укладених протягом 2020-2023 років, предметом яких є послуги з підготовки електронної форми фінансової звітності разом з примітками до фінансової звітності, складених за МСФЗ за період з 2020 року по 2022 рік, у вигляді файлу у форматі іXBRL, у тому числі з підприємствами енергетичного сектору; - підписані замовниками Акти виконаних робіт (наданих послуг), які є документальним підтвердженням наявності відповідного досвіду; - довідку у довільній формі, що повинна містити відомості про виконання аналогічних договорів, починаючи з 2020 року, а саме інформацію про кількість виконаних Учасником договорів, предметом яких є послуги з підготовки електронної форми фінансової звітності разом з примітками до фінансової звітності, складених за МСФЗ за звітні періоди, загальний опис послуг, що надавався, повноту та своєчасність виконання договорів, підтвердження здачі звітності відповідно до вимог чинного законодавства (квитанція №2), інші підтвердження наявності досвіду у виконанні аналогічних договорів. Довідка має бути надана за підписом керівника та скріплена печаткою Учасника; - листи-відгуки від контрагентів по вказаним у довідці договорам із зазначенням № та дати договору, інформації про належне виконання договору, відсутність штрафів та інших санкцій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.