Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 16-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 175 600,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 878,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ культури виконавчого комітету Жовтоводської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 05534367 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Салова |
| Телефон: | +380992748454 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 52200, Україна, Дніпропетровська область,місто Жовті Води, площа Миру, будинок 4 |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: відповідно до п.7 розділу «Загальні положення» Тендерної документації, мова тендерної пропозиції – українська. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Виявлена невідповідність: учасником надано копію диплома (файл «26. Наявність працівників.pdf», стор. 3), викладеного російською мовою. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: автентичний переклад диплому на українську мову. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: відповідно до п.3.2. додатку 3 тендерної документації, до штату учасника повинен входити фахівець (фахівці) з організації заходів охорони (Постанова КМУ від 18.11.2015р. №960). Інформація підтверджується наданням довідки у довільній формі із зазначенням ПІБ працівника (працівників), посади, інформації про освіту і стаж роботи, а також копій відповідних документів (витягу з послужного списку, диплому про освіту тощо), що підтверджують відповідність фахівця (фахівців) з організації заходів охорони необхідним вимогам. Виявлена невідповідність: учасником не надано копій відповідних документів (витягу з послужного списку, диплому про освіту тощо), що підтверджують відповідність фахівця (фахівців) з організації заходів охорони необхідним вимогам. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: копії відповідних документів (витягу з послужного списку, диплому про освіту тощо), що підтверджують відповідність фахівця (фахівців) з організації заходів охорони необхідним вимогам із зазначенням конкретного абзацу п. 14 «ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження охоронної діяльності» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. №960, відповідно до якого подаються документи. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: відповідно п.5 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, учасник надає інші документи, зокрема: копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку (або витяги з реєстру про сплату таких податків); Виявлена невідповідність: з 1 серпня 2023 року законом «Про внесення змін до Податкового кодексу України» від 30.06.2023 № 3219-IX в Україні скасовано єдиний податок 2%. Разом з тим, учасником подано витяг з реєстру платників єдиного податку, за ставкою 2% (файл «29. Витяг з реєстру платників ЄП.pdf»). У витягу вказано, що якщо до реєстру платників єдиного податку внесено зміни щодо відомостей, які зазначені у витягу, витяг втрачає чинність. Тобто наданий витяг не є чинним з 01.08.2023р. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: чинні копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку (або витяги з реєстру про сплату таких податків). Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: відповідно до додатку 4 тендерної документації, Учасник надає кольорові фотографії (не менше двох) ТЗР учасника зазначеного в довідці про ТЗР учасника, що підтверджують обладнання ТЗР учасника кольорографічними схемами, контрастувальними смугами та спеціальними світловими сигнальними пристроями автожовтого (оранжевого) кольору відповідно до пп.2 та пп.3 п.12 «ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження охоронної діяльності» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. №960, «ПОРЯДКУ обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами», затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 №375, ДСТУ 3849:2018 «Дорожній транспорт. Кольорографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали оперативних, спеціалізованих та спеціальних транспортних засобів». Надані фотографії повинні забезпечувати ідентифікацію транспорту реагування учасника за реєстраційним номером та/або індивідуальним номерним знаком, при цьому номери, написи та кольорографічні схеми на фотографіях мають бути чіткими та розбірливими. Виявлена невідповідність: надані учасником фотографії транспортного засобу реагування (файл «13.Фото ТЗ.pdf») не підтверджують обладнання транспортного засобу реагування учасника контрастувальними смугами. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: кольорові фотографії (не менше двох) транспортного засобу реагування (ТЗР) учасника зазначеного в довідці про ТЗР учасника, що підтверджують обладнання ТЗР контрастувальними смугами. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: відповідно до п.3.2. додатку 3 тендерної документації, до штату учасника повинен входити фахівець (фахівці) з організації заходів охорони (Постанова КМУ від 18.11.2015р. №960). У відношенні фахівця (фахівців) з організації заходів охорони учасник надає копії чинних на дату розкриття тендерних пропозицій документів: - про проходження особою (особами) обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, профілактичного наркологічного огляду, а саме довідки відповідно до наказу МОЗ України від 18.04.2022 р. №651 з датою видачі пізніше 29.06.2022р. (дата набрання чинності наказу МОЗ №651 від 18.04.2022р.); або чинні за терміном дії сертифікати про проходження наркологічного огляду та медичні довідки про проходження психіатричних оглядів попередніх зразків, що видані до 29.06.2022 р.; Виявлена невідповідність: учасником надано сертифікат про проходження наркологічного огляду від 23.12.2022р. за формою №140/о, затвердженою наказом МОЗ України №583 від 08.07.2013р. та медичну довідку про проходження психіатричного огляду за формою №122-2/о, затвердженою наказом МОЗ України №583 від 08.07.2013р, видані після 29.06.2022р. (файл «26. Наявність працівників.pdf», стор. 8), що не відповідають вимогам тендерної документації. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документи про проходження особою (особами) обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду, профілактичного наркологічного огляду, а саме довідки відповідно до наказу МОЗ України від 18.04.2022 р. №651 з датою видачі пізніше 29.06.2022р. (дата набрання чинності наказу МОЗ №651 від 18.04.2022р.); або чинні за терміном дії сертифікати про проходження наркологічного огляду та медичні довідки про проходження психіатричних оглядів попередніх зразків, що видані до 29.06.2022 р. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: відповідно до вимог додатку 3 тендерної документації, Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник надає інформацію у формі, що наведена в п.3.1 додатку 3; відповідно до вимог додатку 4 тендерної документації, учасник надає перепустки на пересування в комендантську годину на кожного працівника, зазначеного в п.3 Додатку 3.1 до тендерної документації та на кожний транспортний засіб реагування учасника, зазначений в 2.3 Додатку 3 до тендерної документації, чинні на весь період надання послуг (або до скасування воєнного стану) на території Жовтоводської міської громади (територія розміщення об’єктів охорони Замовника відповідно до вимог даного розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»), або території всієї Дніпропетровської області, або всієї України. Виявлена невідповідність: учасником надано довідку про наявність працівників за встановленою формою (файл «26. Наявність працівників», стор. 1), в якій зазначено відомості про трьох осіб, а саме: Лебедєв Юрій Петрович, Волошина Лариса Василівна, Чорний Володимир Миколайович. Разом с тим, учасником не надано перепустки на пересування в комендантську годину на кожного працівника, зазначеного в п.3 Додатку 3.1 до тендерної документації, а саме: не надано перепустку на Чорного Володимира Миколайовича. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: перепустка на пересування в комендантську годину, чинна на весь період надання послуг (або до скасування воєнного стану) на території Жовтоводської міської громади на Чорного Володимира Миколайовича. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: відповідно до вимог додатку 3 тендерної документації, Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник надає інформацію у формі, що наведена в п.3.1 додатку 3; відповідно до вимог додатку 4 тендерної документації, учасник надає перепустки на пересування в комендантську годину на кожного працівника, зазначеного в п.3 Додатку 3.1 до тендерної документації та на кожний транспортний засіб реагування учасника, зазначений в 2.3 Додатку 3 до тендерної документації, чинні на весь період надання послуг (або до скасування воєнного стану) на території Жовтоводської міської громади (територія розміщення об’єктів охорони Замовника відповідно до вимог даного розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»), або території всієї Дніпропетровської області, або всієї України. Виявлена невідповідність: перепустки на пересування в комендантську годину, надані учасником (файл «20.Перепустки.pdf»), не мають строку дії, що є порушенням вимог додатку 3 тендерної документації та вимог абзацу 2 ч.9 «ПОРЯДКУ здійснення заходів під час запровадження комендантської години та встановлення спеціального режиму світломаскування в окремих місцевостях, де введено воєнний стан», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 липня 2020 р. № 573, відповідно до якого перепустка є документом, що видається в комендатурі із зазначенням строку дії. Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: перепустки на пересування в комендантську годину на кожного працівника, зазначеного в п.3 Додатку 3.1 до тендерної документації, із зазначенням строку дії кожної перепустки, чинні на весь період надання послуг (або до скасування воєнного стану) на території Жовтоводської міської громади.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.