Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-07-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 150 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УКРАЇНСЬКИЙ ВЕТЕРАНСЬКИЙ ФОНД |
ЄДРПОУ: | 44565396 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олександр Платухін |
Телефон: | 380980094872 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, пров. Музейний, будинок 12 |
0 |
Порядок денний: Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП УЩАПІВСЬКИЙ МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Виготовлення та розміщення інформаційної продукції за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 79820000-8 Послуги, пов’язані з друком (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-07-15-000331-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції не надано скановану копію оригіналу аналогічного договору (не меншого 1 (одного) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), позитивний лист-відгук (не менше 1) від контрагента у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у довідці, скановану копію оригіналу (не менше 1) акту приймання-передачі наданих послуг та/або видаткової накладної, за предметом закупівлі виготовлення та розміщення інформаційної продукції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку № 2 до тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Надана Учасником для підтвердження матеріально-технічної бази довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг і виконання умов договору у складі тендерної пропозиції не містить інформації про забезпеченість Учасника приміщенням, засобами зв’язку. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 Документально підтверджена наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку № 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - скановану копію оригіналу аналогічного договору (не меншого 1 (одного) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), позитивний лист-відгук (не менше 1) від контрагента у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, зазначеного у довідці, скановану копію оригіналу (не менше 1) акту приймання-передачі наданих послуг та/або видаткової накладної, що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: виготовлення та розміщення інформаційної продукції; - довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг і виконання умов договору у складі тендерної пропозиції, яка містить інформацію про забезпеченість Учасника приміщенням, засобами зв’язку. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИВ: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.