Період оскарження умов закупівлі - по 17-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 30,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02142325 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Оболоник |
| Телефон: | +380677723179 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27 |
0 |
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Учасник повинен надати наступні документи та виправити невідповідності: 1) Надати Додаток 5 до тендерної документації; 2) Надати Додаток 6 до тендерної документації; 3) Привести у відповідність вартість закупівлі за 1 послугу у Додатку 1 ФОРМА «ПРОПОЗИЦІЯ»; 4) Привести у відповідність вартість закупівлі за 1 послугу у Додатку 4 «Проект Договору».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.