Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-08-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 14-08-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 275 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 375,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Сумська районна рада |
| ЄДРПОУ: | 24004422 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Радченко Лариса Миколаївна |
| Телефон: | 380507458513 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 40009, Україна, Сумська область,Суми, вулиця Іллінська, будинок 97 |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Враховуючи те, що більша частина Сумського району входить до територій активних бойових дій, де у зв'язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією російської федерації ведуться постійні артилерійські обстріли прикордонних громад, інтенсивність яких останнім часом суттєво збільшилась, руйнують інфраструктуру, об’єкти забезпечення життєдіяльності, приватні домівки. Таким чином, у зв’язку з обмеженим фінансуванням районної ради на 2023 рік було внесено зміни до кошторису та плану асигнувань Сумської районної ради на 2023 рік та перенаправлено кошти для вирішення питань більш нагального значення. Враховуючи це, а також відповідно до наданого головним бухгалтером районної ради розрахунку змін видатків до кошторису Сумської районної ради на 2023 рік відбулося скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі Послуг з охорони приміщення адміністративної будівлі Сумської районної ради, за адресою: м. Суми, вул. Іллінська, 97 за кодом ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-12-008672-a. У зв’язку з цим є необхідність у прийнятті рішення про відміну процедури закупівлі № UA-2023-07-12-008672-a, а саме: Послуг з охорони приміщення адміністративної будівлі Сумської районної ради, за адресою: м. Суми, вул. Іллінська, 97 за кодом ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги. Відповідно до підпункту 3 пункту 50 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
31-08-2023, 18:13
Період оскарження:
з 18-08-2023, 09:39 по 29-08-2023, 00:00
Документи: