Період оскарження умов закупівлі - по 19-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 22-07-2023, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 600 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний центр "Мала академія наук України" |
| ЄДРПОУ: | 32827468 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://man.gov.ua |
| Контактна особа: | Кулініченко Владислав Геннадійович |
| Телефон: | 380977417546 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44, офіс 1006 |
5 |
1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: − інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Додаток 2 Документації містить перелік документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону: 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.1. Учасник зобов’язаний надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально- технічної бази та обладнання для надання послуг/виконання робіт/поставки товарів тощо, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально- технічної бази для забезпечення умов виконання договору а саме, оснащення охоронників спеціальним засобами (гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, наручники пластикові (текстильні) одноразового використання, портативні ліхтарі, засоби зв’язку постів, пристроїв вітчизняного виробництва, для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії тощо) та наявність уніформи, яка має відповідати кліматичним умовам періоду несення служби посту охорони з шевронами Учасника, наявність посвідчень охоронників. - Копія дозволу на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва, для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії. - Копію документу, що підтверджує наявність збройової кімнати; - Документальне підтвердження наявності не менше десяти одиниць транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - копії технічних паспортів транспорту реагування; - фото транспорту реагування з видимістю державного номеру; - дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до "Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженим Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 травня 2013 за № 746/23278) та "Порядку обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 09.08.2016 № 771. У складі Пропозиції Учасника містяться: - довідка про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 17.07.2023 №26/ПСЗ/01, в якій зазначено про наявність, зокрема 10 груп швидкого реагування, що залучені за договором реагування (ст.17 4. Кв. листи та довідки); - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу RENAULT DUSTER AA2435PH (ст.7 ГШР_ Свідоцтва на авто.pdf); - дозвіл на встановлення та використання на транспорті реагування суб'єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв Автожовтого (оранжевого) кольору серія А В №000400, автомобіль RENAULT DUSTER AA2435PH, дійсний до 04.07.2020 (ст. 8 ГШР_ Дозвіл ССП.pdf). У складі Пропозиції Учасника відсутні чинні дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв на саме не менше десяти одиниць транспорту реагування, зокрема відсутній чинний дозвіл на автомобіль RENAULT DUSTER AA2435PH. 2. Згідно Додатку 3 Документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі "Послуги цілодобової фізичної охорони та забезпечення фізичної охорони громадського порядку на об'єктах охорони" (ДК 021:2015 - 79710000-4 – Охоронні послуги): Загальні вимоги до Виконавця: - здатність за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем, станом здоров'я виконувати службові обов’язки згідно з вимогами Закону України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 № 4616-VI, постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності". Додаток 2 Документації містить перелік документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону: 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.1. Учасник зобов’язаний надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов Договору про надання послуг/виконання робіт/поставки товарів тощо: - Довідка, складена у довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірена печаткою (за її наявності та у випадку використання печатки учасником в своїй господарській діяльності та при оформлені документів) про наявність працівників персоналу охорони, які відповідають кваліфікаційним вимогам Ліцензійних умов (ДСПТО 5169-ОК.74.60-2014). - Завірені Учасником копії свідоцтв з додатками про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації "охоронник" державного зразку охоронників, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, які мають робітничу кваліфікацію "охоронник" 3 та вище розряду. - Завірені Учасником копії документів, що підтверджують відсутність в охоронників, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків. (медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника. Строк дії довідок – 1 рік). У складі Пропозиції Учасника міститься: - довідка з інформацією про наявність працівників від 19.07.2023 №30, в якій зазначено про наявність, зокрема 20. Шпакович Ярослав Миколайович, 7. Рой Тимофій (Довідки _ працівники.pdf); - медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника №31845 Шпаковича Ярослава Миколайовича дійсна до 23.07.2023 (ГШР _ Шпакович Ярослав Миколайо); - медична довідка про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника Висоцького Сергія Петровича (Рой Т. В.pdf). У складі Пропозиції Учасника відсутні копії документів на Роя Тимофія, що підтверджують відсутність обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків (медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника). 3. Додаток 2 Документації містить перелік документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону: 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - Копію документу, що підтверджує наявність збройової кімнати. У складі Пропозиції Учасника міститься: - довідка з інформацією про субпідрядника від 17.07.2023 №08/СБПДР про залучення працівників та матеріально-технічну базу субпідрядника ПП "ШЕРИФ- ЗАХИСТ" (ст.4 4. Кв. листи та довідки); - дозвіл №003645 на право зберігання 42 одиниці пристроїв вітчизняного виробництва, виданий Стрижову Д.С. ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" (Кімната зберігання зброї.pdf). Разом з тим, у складі Пропозиції Учасника відсутній документ, що підтверджує наявність збройової кімнати. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінити процедуру закупівлі у зв’язку зі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі послуг на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
17-09-2023, 00:02
Період оскарження:
з 06-09-2023, 18:02 по 17-09-2023, 00:00
Документи: