Період оскарження умов закупівлі - по 23-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-06-2023, 00:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 657 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія ГРИНЮК |
| Телефон: | 380459658623 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ Аудиторська фірма "Марінченко і партнери" (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Послуги щодо консультаційного обслуговування персоналу Замовника з фінансових і економіко-правових питань, пов'язаних з господарською діяльністю Замовника, в тому числі з питань оподаткування, з підготовки фінансової звітності, взаємовідносин з контролюючими органами, підготовки відповідних роз'яснень, висновків та інших документів для апарату управління та філій ПрАТ "Укргідроенерго") (оголошення № UA-2023-06-16-012126-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Абзац 42 пункту № 1 розділу ІІІ тендерної документації. 2. Абзац 3 пункту № 7 розділу І тендерної документації. 3. Пункт № 3.1.1.2 Таблиці №1 Додатка № 1 тендерної документації. 4. Пункт 3 розділу І тендерної документації. 5. Абзац 11 пункту № 1 розділу ІІІ тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Учасником процедури закупівлі накладено удосконалений електронний підпис (УЕП) на тендерну пропозицію в цілому, натомість Учасник, згідно з вимогами абзацу 42 пункту № 1 розділу ІІІ тендерної документації, повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. 2. Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції згідно вимог п. 2 Таблиці № 1 Додатку № 1 тендерної документації для документального підтвердження інформації щодо наявності працівників в учасника, надано трудові книжки викладені російською мовою. 3. Учасником не завантажено у складі пропозиції лист-відгук від Замовника підтверджуючий виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 125М/2020 від 03.03.2020р. 4. Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції завантажено Протокол загальних зборів №126 від 20 червня 2023р. про надання згоди на вчинення Товариством значного правочину, в якому невірно зазначено процедуру закупівлі. 5. Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції завантажено форма «Зобов’язання» в якій невірно зазначено процедуру закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. 2. Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель трудові книжки разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. 3. Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель лист-відгук від Замовника підтверджуючий виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 125М/2020 від 03.03.2020р. 4. Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель Протокол загальних зборів №126 від 20 червня 2023р. з правильною назвою процедури закупівлі. 5. Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель форму «Зобов’язання» відповідно до Додатку № 3 тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.