Період оскарження умов закупівлі - по 26-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-06-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2023-06-08-003424-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 000 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 20 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 42795490 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://tsoua.com/ |
| Контактна особа: | Попова Ірина Олександрівна |
| Телефон: | 380573415847 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03065, Україна, Київська область,Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
1 |
ТОВ “Екзекьютів Серч Юкрейн” (ЄДРПОУ: 39766020) 1. перелік виявлених невідповідностей: a. учасником у складі тендерної пропозиції надана інформації про підтвердження партнерства та співпраці з компанією “Arcus Consulting” (файл “Листи від партнерів.pdf”), проте зазначена компанія не вказана учасником у Таблиці 1, наданій на підтвердження вимог пункту 2.1.1. частини 2 розділу I Додатку 2 до тендерної документації (файли “Довідка про наявність іноземних офісів.docx” та “Довідка про наявність обладнання та матеріально технічнох бази.docx”); b. учасником у складі тендерної пропозиції не надано оригіналу та/або електронної копії та/або сканованої копії листа-підтвердження про співпрацю з компанією “MG Consulting Partners” (Мексика), попри те, що зазначена компанія вказана учасником у Таблиці 1, наданій на підтвердження вимог пункту 2.1.1. частини 2 розділу I Додатку 2 до тендерної документації 1 (файли “Довідка про наявність іноземних офісів.docx” та “Довідка про наявність обладнання та матеріально технічнох бази.docx”); c. наданий учасником у складі тендерної пропозиції Сертифікат про реєстрацію компанії “The Fair Path Co. Ltd.” (Саудівська Аравія) не підтверджує факт про реєстрацію філії, представництва, дочірньої компанії, материнської компанії, інших афілійованих осіб (афілійовані особи - юридичні/а особи/а, стосовно яких Учасник з Учасником перебувають під контролем іншої особи), оскільки строк дії сертифікату завершився 21.05.2021. d. учасником у складі тендерної пропозиції надано лист в довільній формі про структуру корпоративних відносин між офісами в юрисдикціях, проте у зазначеному документі відсутня інформація про компанії “MG Consulting Partners” (Мексика) та “The Fair Path Co. Ltd.” (Саудівська Аравія) (файл “Роз’яснення структури корпоративних відносин між офісами.docx”); e. учасником у складі тендерної пропозиції надано інформацію щодо підтвердження членства в Асоціації консультантів з підбору управлінського персоналу AESC Учасника та/або його афілійованих осіб (файл “Підтвердження членства в асоціації.pdf”), проте зазначений “документ” не є довідкою Учасника, оскільки не містить ознак довідки відповідно до вимог діловодства щодо складання документів; f. учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл “Наявність працівників відповідної кваліфікації.docx”), проте у зазначеному документі відсутні дані щодо посад двох працівників (Віестурс Ліегіс та Айга Арсте-Авотіна); g. учасником у складі тендерної пропозиції довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (файл “Наявність досвіду виконання аналогічних договорів.docx”), проте у зазначеному документі не зазначено країну замовника, а також договір з SJSC Latvijas Dzelzcels не є договором щодо підбору на посади керівного персоналу (директорів за напрямками діяльності/членів правління/ради директорів/наглядової ради) для підприємств державного сектору економіки України; h. для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасником у складі тендерної пропозиції надано лист-відгук від КБ “Приватбанк” (файл “Листи-відгуки.pdf”), який не містить посилання на номер та дату договору. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: a. пункт 2.1.1. частини 2 розділу І Додатку 2 до тендерної документації; b. пункт 2.1.2. частини 2 розділу І Додатку 2 до тендерної документації; c. пункт 2.1.3. частини 2 розділу І Додатку 2 до тендерної документації; d. пункт 2.1.4. частини 2 розділу І Додатку 2 до тендерної документації; e. пункт 2.1.5. частини 2 розділу І Додатку 2 до тендерної документації; f. пункт 2.2.1. частини 2 розділу І Додатку 2 до тендерної документації; g. пункт 2.3.1. частини 2 розділу І Додатку 2 до тендерної документації; h. пункт 2.3.2. частини 2 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: a. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки Учасника, що на дату подання пропозиції він та/або його афілійовані особи – юридична/ні особа/и, стосовно яких Учасник здійснює контроль або яка/і здійснює/ють контроль над учасником, чи яка/і разом із Учасником перебуває/ють під спільним контролем), та/або інші особи (особи, з якими Учасник має договірні відносини, зокрема договір про франчайзинг або асоціацію, інше об’єднання підприємств, і які представлені на ринку рекрутингових послуг під одним комерційним брендом) має/мають матеріально-технічну базу, належним чином облаштовані та зареєстровані офіси (зареєстроване місцезнаходження та/або центри обслуговування) у вказаних в Таблиці 1 регіонах; b. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія листа-підтвердження про співпрацю з Учасником в довільній формі від осіб, відповідно до переліку, наведеного в Таблиці 1 на виконання п.п.2.1.1 цього додатку, що підтверджує факт готовності співпраці з Учасником у сфері пошуку незалежних членів наглядових рад; c. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців (в т.ч. електронного реєстру) та\або копії свідоцтв та/або інший документ (згідно законодавства країни реєстрації підприємства) про реєстрацію філії, представництва, дочірньої компанії, материнської компанії, інших афілійованих осіб (афілійовані особи - юридичні/а особи/а, стосовно яких Учасник з Учасником перебувають під контролем іншої особи) відповідно до переліку, наведеного в Таблиці 1 на виконання п.п.2.1.1 цього додатку, або інші офіційні документи, видані уповноваженою установою, що підтверджують такий факт; d. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія листа Учасника в довільній формі про структуру корпоративних відносин між офісами в юрисдикціях, зазначених в Таблиці 1 наданої на виконання п.п.2.1.1 цього Додатку; e. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки Учасника щодо підтвердження членства в Асоціації консультантів з підбору управлінського персоналу AESC Учасника та/або його афілійованих осіб – юридична/ні особа/и, стосовно яких Учасник здійснює контроль або яка/і здійснює/ють контроль над учасником, чи яка/і разом із Учасником перебуває/ють під спільним контролем), та/або іншої(их) особи(іб) (особи, з якими Учасник має договірні відносини, зокрема договір про франчайзинг або асоціацію, інше об’єднання підприємств, і які представлені на ринку рекрутингових послуг під одним комерційним брендом)*. *в разі зазначення іншої(их) особи(іб) учасником надається оригінал(и) та/або електронна(і) копія(ї) та/або сканована(і) копія(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) відносини цієї(цих) особи(осіб) з Учасником; f. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки Учасника щодо підтвердження в нього наявності щонайменше 3 працівників відповідної кваліфікації, з яких 1 фахівець має досвід роботи не менше 10 років у сфері пошуку та підбору кандидатів на посади керівного персоналу (членів правління/ради директорів/наглядової ради) та 2 фахівця з досвідом не менше 5 років. Інформація надається шляхом заповнення Таблиці 2; g. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки Учасника про досвід виконання Учасником та/або представником Глобального бренду та/або членом Глобальної партнерської мережі за період 2015-2022 р.р не менше 2 (двох) договорів* щодо підбору на посади керівного персоналу (директорів за напрямками діяльності/членів правління/ради директорів/наглядової ради) для підприємств державного сектору економіки України. Інформація подається шляхом заповнення Таблиці 3; *Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. h. Оригінал(и) та/або електронна(і) копія(ї) та/або сканована(і) копія(ї) листів-відгуків від замовників, зазначених в довідці на виконання п.п.2.3.1 цього Додатку. Лист-відгук повинен містити назву замовника, номер, дату договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.