Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-06-2023, 00:00
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 264 960,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 1 324,80 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) |
ЄДРПОУ: | 43315529 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Охременко Анастасія Василівна |
Телефон: | +380563712767 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49027, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А |
2 |
ПРОТОКОЛ № 28/02 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ м. Дніпро 15 червня 2023 р. Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) від 06.10.2021 № 769/03-08 та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ГУАРД-ОХОРОНА», поданої для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з особистої охорони приміщень та будівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) у Дніпропетровській області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-06-05-011809-a. ПО ПИТАННЮ ПОРЯДКУ ДЕННОГО: 05.06.2023 було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з особистої охорони приміщень та будівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) у Дніпропетровській області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-06-05-011809-a. 13.06.2023 в системі електронних закупівель за № UA-2023-06-05-011809-a відбувся електронний аукціон, для участі у якому було подано вісім остаточних тендерних пропозиції, а саме від: ТОВ «ГУАРД-ОХОРОНА» з ціною 156 988,80 грн. з ПДВ, ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ВАША ВАРТА» з ціною 157 032,96 грн. з ПДВ, ТОВ «КРАМАЛІ» з ціною 169 971,84 грн. з ПДВ, ТОВ «СБ ВІП-ГАРД» з ціною 169 999,00 грн. з ПДВ, ПП КІРАСА з ціною 170 000,00 грн. з ПДВ, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЩИТ-ЗАХИСТ» з ціною 181 056,00 грн. з ПДВ, ТОВ «БЕЗПЕКА К9» з ціною 205 344,00 грн. з ПДВ, ПП «ОХОРОННА АГЕНЦІЯ «СІЧ БЕЗПЕКА» з ціною 215 280,00 грн. з ПДВ. За результатами аукціону, електронною системою закупівель, автоматично було обрано переможця, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, а саме: пропозицію Учасника ТОВ «ГУАРД-ОХОРОНА» з ціною 156 988,80 грн з ПДВ. Керуючись пунктом 38 Особливостей та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей, Замовник розглядає подану тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Уповноважена особа уважно розглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ГУАРД-ОХОРОНА», виявила наступне. Підпунктом 2.1. пункту 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Таблиці 1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), терміном дії не давніше 2022 року, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, номер та дата договору, код ЄДРПОУ та адреса контрагента, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору, контактний телефон уповноваженої особи. У складі тендерної пропозиції надається копія договору (-ів) (з усіма додатками) та оригінал (-и) листа (-ів)-відгука (-ів) від контрагента (-ів), підписаний керівником контрагента, який підтверджує повне виконання аналогічного договору та належне виконання Учасником обов’язків за аналогічним договором. В листі-відгуці має бути зазначено дату та номер договору, предмет договору, суму договору (з урахуванням змін), період надання послуг. Лист-відгук повинен мати вихідний номер та дату складання. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ГУАР-ОХОРОНА» надано довідку про виконання аналогічного договору, скан-копію аналогічного договору з додатками до нього та лист-відгук до наданого аналогічного договору, за розглядом яких встановлено невідповідність листа-відгука до наданого аналогічного договору та додатків до нього, а саме: у листі-відгуці зазначено суму договору без урахування змін (збільшення суми договору), що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ВИМОГА: надати у складі тендерної пропозиції оновлений лист-відгук, який відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Пунктом 40 Особливостей, передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, допущена Учасником ТОВ «ГУАРД-ОХОРОНА» помилка не призводить до зміни предмета закупівлі, уповноважена особа, вирішила надати можливість Учаснику протягом 24 годин виправити невідповідність у поданій тендерній пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему закупівель зазначених виправлень. ВИРІШИЛА: 1. Керуючись пунктом 40 Особливосте, надати можливість Учаснику ТОВ «ГУАРД-ОХОРОНА», протягом 24 годин виправити невідповідності у поданій тендерній пропозиції для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з особистої охорони приміщень та будівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) у Дніпропетровській області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-06-05-011809-a. 2. Оприлюднити протокольне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизований електронний майданчик (dzo.com.ua) Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) – головний спеціаліст центрального відділу договірної роботи та ресурсного забезпечення Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) Анастасія ОХРЕМЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.