Закупівлю оголошено - 23-05-2023, 10:22. Дата останніх змін - 25-07-2023, 16:44

Аудит фінансової звітності за 2022 рік, складеної у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності

Закупівля:UA-2023-05-23-002977-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2023-05-23-000766-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 23-05-2023, 10:22
по 27-05-2023, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-05-2023, 09:00
по 06-06-2023, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 07-06-2023, 13:14
по 07-06-2023, 13:37

Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-05-2023, 09:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 29-05-2023, 00:00

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:445 147,00 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 225,74 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Товариство з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України»
ЄДРПОУ:40121452 Досьє YouControl
Контактна особа:Оксана Дроненко
Телефон:+380445370564
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
04116, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Шолуденка, буд. 1
1


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Аудит фінансової звітності за 2022 рік, складеної у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності

1
послуга
04116, Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Шолуденка, 1,
по 01-09-2023
79210000-9
Бухгалтерські та аудиторські послуги


+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:25-05-2023, 11:44:03
Видалено:23-05-2023, 10:23:03
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:25-05-2023, 11:40:23
Інші
ФайлСтанДата та час
Видалено:23-05-2023, 10:22:07
Експортовано:23-05-2023, 10:22:07
Експортовано:23-05-2023, 10:22:07
Видалено:23-05-2023, 10:22:07
Експортовано:25-05-2023, 11:40:22
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:25-05-2023, 11:40:24
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Підписання договору
Опис:
Оплата вартості Послуг в такому порядку: - 50% вартості Послуг, вказаної у п. 8.1 ст. 8 Договору сплачується Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Договору та отримання рахунку-фактури Замовником від Виконавця. - 50% від вартості Послуг, вказаної у п. 8.1 ст. 8 Договору, сплачується Замовником протягом 30 (тридцяти) днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг.
Тип оплати:
Аванс
Тип днів:
Банківські
Розмір оплати (%):
50
Період (днів):
5
Подія:
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Календарні
Розмір оплати (%):
50
Період (днів):
30
Мінімальний крок аукціону:
2 225,74 UAH
Початок аукціону:
07-06-2023, 13:14
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, 01004, м.Київ, ВУЛ.ТЕРЕЩЕНКІВСЬКА, будинок 11-А, , Манжула Олександр
Остаточна пропозиція:
425 000,00 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
425 000,00 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-06-2023, 16:10

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-06-23, 13:56:10
24

1. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ документації закупівлі учасник надає Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно з переліком та за формою, наведеною у Додатку 1 до документації. Відповідно п.п.1 пункту 1 Додатку 1 документації Учасник надає Довідку за підписом уповноваженої особи учасника, яка містить інформацію про те, що станом на дату подачі пропозиції в Учасника наявні не менше 50 (п’ятдесяти) працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір. У довідці Учасник зазначає ПІБ, посаду, стаж роботи в області аудиту кожного фахівця. На виконання вимог п.п. 1 пункту 1 Додатку 1 до документації Учасником надано довідку з інформацію про наявність не менше 50 (п’ятдесяти) працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг і працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір. У довідці не зазначена інформація щодо стажу роботи в області аудиту кожного фахівця. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлену довідку, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно з переліком та за формою, наведеною у Додатку 1 до документації закупівлі. 2. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ документації закупівлі учасник надає Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно з переліком та за формою, наведеною у Додатку 1 до документації. Відповідно до п.п. 1 пункту 2 Додатку 1 до документації Учасник надає довідку за формою, наведеною в Таблиці № 1 «Відомості про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(-ів)» на фірмовому бланку (у разі наявності бланків), де зазначається інформація про наявність в аудиторської фірми досвіду надання аудиторських послуг суб’єктам господарювання нафтогазової галузі, зокрема здійснення не менше двох завдань з аудиту або інших аудиторських послуг для суб’єктів господарювання нафтогазової галузі (зазначається інформація компанії-клієнта та рік проведення аудиту). На виконання вимог п.п. 1 пункту 2 Додатку 1 до документації Учасником надано довідку з відомостями про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(-ів). У довідці не зазначено рік проведення аудиту суб’єктам господарювання нафтогазової галузі. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлену довідку, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно з переліком та за формою, наведеною у Додатку 1 до документації закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-06-23, 13:56:10
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-05-23-002977-a-b1
Номер договору:
б/н
Дата підписання договору:
21-07-2023, 00:00
Строк дії договору:
з 21-07-2023 по 31-12-2023
466 800,00 UAH
Ціна договору
389 000,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, м. Дніпро, вул. Андрія Фабра, 4, 4 поверх, 49000, Ольга Рожкова
Остаточна пропозиція:
390 000,00 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
390 000,00 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-06-23, 14:23:12
24

1. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ документації закупівлі учасник надає Інформацію про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, за формою, що наведена у Додатку 2 / 2.1 до документації; На виконання вимог документації закупівлі Учасником надано Гарантійний лист про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. У пункті 1.1 таблиці (колонка «Перелік документації за результатами наданих аудиторських послуг») місяць та рік Аудиту окремої фінансової звітності зазначено не у повному обсязі. Зазначено лише дату «31». Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлений гарантійний лист про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, який відповідає вимогам документації, встановленим Додатком 2. 2. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ документації закупівлі учасник надає інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно з переліком та за формою, наведеною у Додатку 1 до документації; На виконання вимог документації закупівлі Учасником надано довідку з відомостями про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). У пункті 3 таблиці (колонка «Предмет та дата договору») дата укладання договору №11/110015А не відповідає даті зазначеної у скан-копії договору, що наданий учасником на підтвердження. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлені відомості про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно з переліком та за формою, наведеною у Додатку 1 до документації. 3. Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ документації закупівлі учасник надає інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно з переліком та за формою, наведеною у Додатку 1 до документації; На виконання вимог документації закупівлі Учасником надано довідку про наявність у штаті Учасника не менше 2-х спеціалістів, які мають Науковий ступінь кандидата наук (надати копію документу, що підтверджує кваліфікацію). У довідці зазначено одного працівника, який наявний у штаті Учасника, що має Науковий ступінь кандидата наук, та інформацію про залучення працівника субпідрядника ТОВ «БДО Консалтинг», на якого відсутнє підтвердження наявності його у штаті Учасника. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлені відомості про наявність у штаті Учасника не менше 2-х спеціалістів, які мають Науковий ступінь кандидата наук (надати копію документу, що підтверджує кваліфікацію), що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам згідно з переліком та за формою, наведеною у Додатку 1 до документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-06-23, 14:23:12

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
390 000,00 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
390 000,00 UAH, без ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
425 000,00 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
425 000,00 UAH, без ПДВ
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ