Період оскарження умов закупівлі - по 24-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 27-05-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 783 090,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області |
| ЄДРПОУ: | 22933548 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://my.zakupki.prom.ua |
| Контактна особа: | Владислав Дамбіс |
| Телефон: | +380934882206 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 08500, Україна, Київська область,м. Фастів, вул. Саєнка Андрія, 10 |
3 |
Тендерною документацією замовника встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати, зокрема, відповідно до: - п. 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії»: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних (не менше двох виконаних договорів) за предметом закупівлі договорів учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічних договорів ( з усіма додатками до нього), та лист-відгук від вказаних в довідці контрагентів. - п. 3 «Інші вимоги» Додатку №3 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі»: Учасник на підтвердження якості наданих послуг повинен надати дійсний сертифікат «Системи менеджменту якості. Вимоги», та сертифікат Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» відповідно до міжнародних стандартів якості ISO ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015. На виконання вимог п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) оскільки в учасника виявлено невідповідності між інформацією та документами, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Керуючись п. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі»: - надати копію ще одного договору, зазначеного у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (з усіма додатками до нього), та лист-відгук контрагента, оскільки тендерна пропозиція містить тільки один із згаданих договорів. - актуалізувати дані щодо наявності Сертифікатів виданих відповідно до міжнародних стандартів якості ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Тендерною документацією замовника встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати, зокрема: - згідно п. 2 «Проект договору про закупівлю» розділу «Результат торгів та укладення договору про закупівлю»: Проект договору про закупівлю викладений у Додатку № 4 до тендерної документації. Учасник надає заповнений проект договору з підписанням. На виконання вимог п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) оскільки в учасника виявлено невідповідності між інформацією та документами, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Керуючись п. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі»: - відкорегувати проект договору підписаний керівником учасника та скріплений печаткою, виправивши строк дії договору з «з 01 червня 2023 року по 31 грудня 2023 року» на «з «______»__________2023 року по 31 грудня 2023 року» у п. 3.1. та 9.1 Договору.
У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати, зокрема: - згідно п. 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»: Документ про створення об’єднання (у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників); - згідно п. 2 «Проект договору про закупівлю розділу» розділу «Результат торгів та укладення договору про закупівлю: Проект договору про закупівлю викладений у Додатку № 4 до тендерної документації. Учасник надає заповнений проект договору з підписанням. На виконання вимог п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) оскільки в учасника виявлено невідповідності між інформацією та документами, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Керуючись п. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі»: - необхідно приєднати документи, що підтверджують наявність чи відсутність об’єднання учасників; - відкорегувати невідповідність тендерної пропозиції де міститься проект договору підписаний керівником учасника та скріплений печаткою, згідно якого договір набирає чинності з «01» червня 2023 року. В тендерній документації проект договору містить п. 9.1. Строк дії договору, де вказано «Цей Договір набуває чинності з моменту підписання Сторонами та діє з «____» ___________ 2023 року і діє по 31 грудня 2023 року, але у всякому разі, до повного виконання Сторонами зобов’язань по цьому Договору.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
У вимогах тендерної документації замовника встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати, зокрема: - документ про створення об’єднання (у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників); - довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника. На виконання вимог п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) оскільки в учасника виявлено невідповідності між інформацією та документами, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Керуючись п. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вам необхідно: - приєднати документи, що підтверджують наявність чи відсутність об’єднання учасників; - в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника підтвердити наявність технічної спроможності групи швидкого реагування, а саме наявність автотранспортних засобів та місце розташування ГШР для забезпечення можливості оперативного реагування у разі надходження на ПЦС сигналу про спрацювання сигналізації на різних об’єктах, які розташовані по Київській області. Звертаємо увагу, що кількість об’єктів, які підлягають охороні становить 33.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.