Період оскарження умов закупівлі - по 22-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 838ebb35cd274dd3a7e148bca1e55a9f
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Одеський національний технологічний університет |
ЄДРПОУ: | 02071062 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Мосіенко Гарій Анатолійович |
Телефон: | 380487209108 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65039, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Канатна, буд. 112 |
4 |
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Постанова), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування; Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Одеського національного технологічного університету, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями «UA-2023-05-17-015069-a» за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 79710000-4 "Охоронні послуги" (Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень, а саме послуги з охорони приміщення адміністративних, жилих будівель та складських приміщень Одеського національного технологічного університету) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до вимог, встановлених Замовником, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2): 1.1. Щодо 2 кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: - відсутні сканкопії оригіналів свідоцтв, з додатками, про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник», не нижче 3-го розряду, осіб, яких Учасник планує залучити до надання послуг з охорони, в кількості не менше 30 осіб (Учасником у Тендерній пропозиції не надано повної кількості сканкопії оригіналів свідоцтв). 1.2. Щодо 3 кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: 1.2.1. У довідці про виконання аналогічних договорів (обов’язково зазначити – найменування та місцезнаходження Замовника, контактні телефони, ідентифікаційний код, номер та дату укладання договору) відсутні: - місцезнаходження Замовника; - контактні телефони Замовника; - ідентифікаційний код. 1.2.2. відсутність листів-відгуків від контрагентів (зазначених в довідці) про виконання аналогічних договорів (не менше двох). 2. Відсутні документи, щодо кожного субпідрядника/співвиконавця у разі залучення (з урахуванням п. 7 «Інформація про субпідрядника» цього Розділу) (застосовується для робіт або послуг). У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених цим пунктом.
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Постанова), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування; Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Одеського національного технологічного університету, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями «UA-2023-05-17-015069-a» за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 79710000-4 "Охоронні послуги" (Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень, а саме послуги з охорони приміщення адміністративних, жилих будівель та складських приміщень Одеського національного технологічного університету) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до вимог, встановлених замовником які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2): 1.1. Щодо 1 кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: - відсутній документ, фотофіксації «спеціалізованого» транспорту реагування, але не менше 12-ти автомобілів, які заходяться у власності (оренді) учасника - суб’єкта охоронної діяльності відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність»; - відсутня титульна сторінка дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто (не менше 12-ти) жовтого (оранжевого) кольору). 1.2. Щодо 3 кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у довідці про виконання аналогічних договорів (обов’язково зазначити – найменування та місцезнаходження Замовника, контактні телефони, ідентифікаційний код, номер та дату укладання договору), відсутні контактні телефони Замовника. 2. Щодо документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та Договору: - відсутня виписка з протоколу засновників або протокол засновників; - відсутня довіреність або доручення (якщо підписувати документи тендерної пропозиції та/або договір про закупівлю буде уповноважена керівником особа); - відсутня наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за останній звітний період. - відсутній інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів (у разі наявності). 3. Відсутність оригіналу листа, складеного в довільній формі і підписаного уповноваженою особою учасника, з обов’язковим зазначенням назви учасника, коду ЄДРПОУ, реквізитів (адреса, телефон, факс, електронна адреса); юридичної адреси, банківських реквізитів обслуговуючого банку, відомостей про керівництво (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон) із зазначенням дати складання листа. 4. Відсутній заповнений зі свого боку проект договору відповідно до Додатку 4 до тендерної документації. 5. Відсутня взаємодія з Головним управлінням Національної поліції України в Одеській області. На підтвердження надати сканкопії оригіналів документів, що підтверджують взаємодію (угода, спільний протокол, меморандум). У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
. Відмінити тендерну процедуру за номером UA-2023-05-17-015069-a з підстави, що передбачена згідно Закону та п. 47 Постанови, а саме: - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) було надано на субпідрядника, а не на учасника торгів, що є порушення Закону, яке на даному етапі не можливо усунути.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
08-07-2023, 00:04
Період оскарження:
з 27-06-2023, 16:49 по 08-07-2023, 00:00
Документи: