Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-04-2023, 00:00
ID закупівлі: 7e3fae6035ff475e87769347f1f86738
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 507 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Дитячо-юнацька спортивна школа "Старт" |
ЄДРПОУ: | 33628516 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юрій Кострицький |
Телефон: | 380501579707 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вулиця Хрещатик, будинок 12 |
4 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарі, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" ( код ЄДПОУ – 36214268) в процедурі відкритих торгів , виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією Відповідно до Вимог пункту 3.1. Додатку 1 На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 3.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. * Примітка: під аналогічними договорами у тендерній документації розуміється виконання учасником договорів, щодо надання послуг з охорони стадіонів чи інших споруд(обєктів) для спортивних занять ( код ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги, або ж ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони). Учасник не надав підтвердження наявності досвіду послуг з охорони стадіонів чи інших споруд(обєктів) для спортивних занять. Відповідно До підпункту 3 пункту 4 Додатку 1 Учасник повинен надати Документи, що підтверджують наявність системи захисту інформації (надати копію атестату або декларації впровадженої комплексної системи захисту інформації, або копію сертифікату відповідності системи управління інформаційною безпекою ISO/ ДСТУ 27001:2013 за результатами процедури з оцінки відповідності національним стандартам України, щодо систем управління інформаційною безпекою, яка проведена органом чи національним органом з акредитації іншої держави, якщо і національний орган України з акредитації і національний орган з акредитації такої держави є членами міжнародної або регіональної організації з акредитації та/або уклали з такою організацією угоду про взаємне визнання щодо оцінки відповідності, або копії на придбання для використання для захисту інформації в системі засобів криптографічного захисту інформації, (апаратне забезпечення, програмне забезпечення, вбудоване програмн забезпечення), які мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації. Учасник не надав Документи, що підтверджують наявність системи захисту інформації. Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) підтвердження наявності досвіду послуг з охорони стадіонів чи інших споруд(обєктів) для спортивних занять. 2) Документи, що підтверджують наявність системи захисту інформації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.