Період оскарження умов закупівлі - по 17-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-03-2023, 00:00
Згідно п. 35 Постанови №1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилася вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому, технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 0.5 %, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі
ID закупівлі: a8a08d961ddd490182d9160042c0ab77
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 463 300,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КНП «ОКЛ ІФ ОР» |
| ЄДРПОУ: | 01993150 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Касій Мар'яна Богданівна |
| Телефон: | +380661030345 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 76008, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул. Федьковича, 91 |
3 |
1. Вимога про усунення невідповідностей: «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає, зокрема, відповідно до п. 2 Інша інформація Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації, зокрема, інші документи (для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців): 1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: 2. Оригінал або копія Статуту (зі змінами) або іншого установчого документу, або лист із вказівкою коду доступу до діючих документів в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а у разі якщо Учасник діє на підставі модельного статуту – надається рішення Загальних Зборів або іншого уповноваженого органу цього підприємства, в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту (для юридичних осіб). 3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору: - для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та наказ про призначення (у разі підписання керівником). 4. Сканований оригінал Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що містить відомості про учасника. 5. Сканований оригінал Витягу з Реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку. 6. Підписаний проєкт договору про закупівлю представлений учаснику для ознайомлення згідно з Додатком №3. 7. Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що Учасник гарантує, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (лота) передбачають застосування заходів із захисту довкілля. 8. На відповідність п.13 ч.1 ст.42 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник повинен надати інформацію або довідку у довільній формі про країну походження товару предмета закупівлі. 9. Лист-гарантія, в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреним печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: Закону України "Про санкції" від 14.08.2014р. № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-УІІ; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації; Указ Президента України № 133/2017 від 15.05.2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Крім того, відповідно до пп.12 п. 2 Інша інформація Розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми та на підтвердження даного пункту надати довідку довільної форми. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документи, перелічених вище. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, вищезазначені документи. 2. Вимога про усунення невідповідностей: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає, зокрема, відповідно до п.1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додаток № 1 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» до тендерної документації - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі (на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копії виконаного договору (договорів) щодо надання послуг, аналогічного предмету закупівлі, та документів, що підтверджують його виконання (лист-відгук про виконання договору або накладні, акти приймання-передачі тощо). Учасником надано довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 17.03.2023 №1703/2023-б. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями копії виконаного договору (договорів) щодо надання послуг, аналогічного предмету закупівлі, та документів, що підтверджують його виконання (лист-відгук про виконання договору або накладні, акти приймання-передачі тощо). 3. Вимога про усунення невідповідностей: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає, зокрема, відповідно до п. 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства Додаток № 1 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» до тендерної документації - достовірну інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями достовірну інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 4. Вимога про усунення невідповідностей: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає, зокрема, відповідно до Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає, зокрема, відповідно до п.2. Підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у пункті 44 Особливостей* Додаток № 1 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» до тендерної документації - Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано не надано документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей. 5. Вимога про усунення невідповідностей: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає, зокрема, відповідно до Додаток № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація», зокрема: 1. Учасник повинен надати підтверджуючі документи, що Учасник включений до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності Аудиторської палати України (актуальну довідку що підтверджує включення аудиторської фірми в четвертий розділ реєстру аудиторських фірм, що має строк давності не більше 45 к.д.). 3. Надати гарантійний лист у довільній формі щодо строк надання послуг – з дати підписання договору до 26.05.2023 р. 4. Надати гарантійний лист у довільній формі – щодо дотримання Виконавцем при наданні послуг вимог міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг (МСА), Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» та чинного законодавства України для послуг даного виду. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано не надано документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Підтверджуючі документи, що Учасник включений до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності Аудиторської палати України (актуальну довідку що підтверджує включення аудиторської фірми в четвертий розділ реєстру аудиторських фірм, що має строк давності не більше 45 к.д.). 3. Надати гарантійний лист у довільній формі щодо строк надання послуг – з дати підписання договору до 26.05.2023 р. 4. Надати гарантійний лист у довільній формі – щодо дотримання Виконавцем при наданні послуг вимог міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг (МСА), Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» та чинного законодавства України для послуг даного виду. 6. Вимога про усунення невідповідностей: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає, зокрема, відповідно до Додаток № 4 до тендерної документації - тендерну пропозицію. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано тендерну пропозицію, однак в п. 9 зазначено строки надання послуг (20.05.2023 рік), який не відповідає проєкту договору та Додатку № 2 до тендерної документації та вказано п. 10 умови оплати послуг (7 банківських днів), однак в проєкті договору - додаток №3 та в оголошенні про проведення закупівлі зазначено – «п. 4.1.Строк (термін) надання послуг до 26.05.2023 року», 5.3.Оплата послуг за цим Договором здійснюється у такому порядку протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг."Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями тендерну пропозицію з зазначенням інформації відповідно до умов тендерної документації Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.