Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 18-03-2023, 00:00
ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ КОШТОРИС ВИДАТКІВ НА 2023р !!!! Період надання послуг з 01.04.2023р. по 31.12.2023р. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості). Вінницький обласний центр зайнятості, код за ЄДРПОУ 05392714, м. Вінниця вул. Стрілецька 3-а, категорія: органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (цільові страхові фонди зі страхування на випадок безробіття)(Джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття"). Спосіб підтвердження п.44 Особливостей для Учасників та Переможця визначені в тендерній документації. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська. Замовник не приймає до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями!!! Обсяги закупівлі обраховані Замовником з врахування воєнного стану в Україні до 20.05.2023р. Законом затверджено Указ Президента України від 6 лютого 2023 року №58/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 05 години 30 хвилин 19 лютого 2023 року строком на 90 діб. У разі продовження воєнного стану в Україні й надалі, Замовник після укладання Договору з Виконавцем буде керуватись п.1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 1 п. 19 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 480 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
ЄДРПОУ: | 05392714 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Лісовська Аліна Миколаївна -уповноважена особа, начальник відділу закупівель |
Телефон: | 0432557273 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21009, Україна, Вінницька область,місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СТРІЛЕЦЬКА, будинок 3-А |
4 |
Керуючись п. 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Беручи до уваги Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8255-р/пк-пз від 07.06.2023р. та абз. 3 ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає можливість повторно виправити невідповідності у завантаженому ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" «Договорі добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником договірних зобовя`зань» від 15.03.2023р. №103-180-001926. В протокольному рішенні від 22.05.2023р. № 22 Замовник зазначав: «Є необхідність ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" привести у відповідність умови вище зазначеного Договору, за для забезпечення умов виконання Додатку 3 до тендерної документації ( Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі)». Враховуючи вимоги пункту 40 Особливостей Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" має виправити у вище зазначеному договорі, «Заяві на добровільне страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником договірних зобовя`зань» від 15.03.2023р. №103-180-001926, яка є невід`ємною частиною вище зазначеного Договору в Розділі 3 якої зазначено: «Фінансовий ризик невиконання або неналежного виконання Страхувальником вимог тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за оголошенням UA-2022-11-10-011692-a». Учасник ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" виправляє посилання на закупівлю - за результатами якої торги не відбулися. Замовник надає можливість ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" привести у відповідність умови «Договору добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником договірних зобовя`зань» від 15.03.2023р. №103-180-001926, а саме: - видалити з умовах вище зазначеного договору будь-які посилання на закупівлю, яка не відбулась «UA-2022-11-10-011692-a». Беручи до уваги вимоги абз. 3 ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись п. 40, п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" (ЄДРПОУ учасника: 43160866) з ціновою пропозицією 399 411 грн.00 коп. без ПДВ, на відповідність вимогам тендерної документації та переліку кваліфікаційних критеріїв до учасників згідно ст. 16 Закону з урахуванням положень п. 28 Особливостей та переліку документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації та інших вимог Замовника вирішила розмістити повідомлення з вимогою до Учасника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Учасник процедури закупівлі відповідно до вимог ч .9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» має виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією та які були предметом оскарження ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель UA-2023-03-09-010253-a.c1 від 31.03.2023р. Замовником встановлена невідповідність в документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям визначеним ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням п. 28 Особливостей та невідповідність в інших документах в складі пропозиції Учасника, які вимагалися Замовником в тендерній документації. У Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційному критерію визначеного у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 28 Особливостей » Замовником вимагалось від Учасників надати : - Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/ устаткування тощо, учасник в складі тендерної пропозиції надає балансову довідку/ бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладнання/устаткування/матеріально-технічної бази із вказівкою найменування, кількості. - Для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо)!!!! Враховуючи рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.04.2023 № 4587-р/пк-пз та UA-2023-03-09-010253-a.a2 від 24.04.2023р. Учасник має повторну можливість виправити надану інформацію в складі пропозиції. Згідно умов тендерної документації, у разі якщо Учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання пропозиції учасником нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника/переможця/учасника-нерезидента/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Крім того, Учасник в такому випадку має надати копію документів, наказів, тощо, які забороняють чи обмежують надання такої інформації. Замовник вважає, що Учасник не дотримався вимог тендерної документації, та не дотримався вимог, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням п. 28 Особливостей. В документах/інформації Учасника "Управління поліції охорони у Вінницькій області" поданих в тендерній пропозиції наявні невідповідності, які підлягають виправленню. Беручи до уваги вимоги абз. 3 ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись п. 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника "Управління поліції охорони у Вінницькій області" (ЄДРПОУ учасника: 40109131) з ціновою пропозицією 465 979,50 грн. з ПДВ, на відповідність вимогам тендерної документації та переліку кваліфікаційних критеріїв до учасників згідно ст. 16 Закону з урахуванням положень п. 28 Особливостей та переліку документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації та інших вимог Замовника вирішила розмістити повідомлення з вимогою до Учасника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Учасник процедури закупівлі відповідно до вимог ч .9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» має виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовником встановлена невідповідність в документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям визначеним ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням п. 28 Особливостей та невідповідність в інших документах в складі пропозиції Учасника, які вимагалися Замовником в тендерній документації. У Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційному критерію визначеного у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 28 Особливостей » Замовником вимагалось від Учасників надати : - Для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо); Згідно довідки завантаженої Учасником до електронної системи закупівель «Про наявність обладнання, матеріально- технічої бази та технологій» (Таблиця) від 17.03.2023р. №05 Учасник зазначає що має у власності 10 власних авто, 17 орендованих авто за договором оренди від 03.10.2022 р. № 03-26/10 та орендоване офісне приміщення. Згідно вимог тендерної документації Учасник має надати копії таких договорів. ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" надало договір оренди авто. Крім того, Учасник - ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" зазначає, що має орендоване приміщення, проте Учасник не було надано договору на оренду офісного приміщення за адресою розташування ЦПС учасника: м. Київ, вул. С. Сосніних, 1/44. - Також Учасником - ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" недотримано умов виконання Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі). Учасник за умовами тендерної документації надає копію «договору добровільного страхування цивільної відповідальності (фінансових ризиків)» (п. 15 ч. 4 ст. 6 Закону України «Про страхування») чинного (діючого) на дату розкриття пропозицій, страхова сума за яким повинна складати не менше ніж 20% від суми договору з Замовником. Учасником було завантажено «Договір добровільного страхування фінансових ризиків невиконання або неналежного виконання страхувальником договірних зобовя`зань» від 15.03.2023р. №103-180-001926. Проте, в пункті 4.1 вище зазначеного договору є посилання на процедуру закупівлі № UA-2022-11-10-011692-a, яка не відбулась, а від так правові відносини не будуть розповсюджуватися на відносини, які можуть настати за результатами укладеного договору між ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", як переможцем закупівлі та Замовником. Є необхідність ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" привести у відповідність умови вище зазначеного Договору, за для забезпечення умов виконання Додатку 3 до тендерної документації ( Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі). Замовник вважає, що Учасник не дотримався вимог тендерної документації, та не дотримався вимог, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням п. 28 Особливостей. В документах/інформації Учаника ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" поданих в тендерній пропозиції наявні невідповідності, які підлягають виправленню. Беручи до уваги вимоги абз. 3 ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись п. 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією. Замовником встановлена невідповідність в документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям визначеним ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням п. 28 Особливостей та невідповідність в інших документах в складі пропозиції Учасника, які вимагалися Замовником в тендерній документації. У Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційному критерію визначеного у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 28 Особливостей » Замовником вимагалось від Учасників надати : - копії аналогічного договору (не менше одного) з документами, що підтверджують його виконання та оригінал листа-відгука контрагента). Учасник - "Управління поліції охорони у Вінницькій області" завантажив договір, додатки до договору, зміни до договору, лист-відгук контрагента, а документи, які підтверджують його повне виконання надано не в повному об`ємі. - Згідно п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник мав надати Довідку в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завіреної печаткою (в разі її використання), що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання для виконання послуг відповідно до Технічної специфікації, за вказаною Замовником формою. Така довідка надана Учасником "Управлінням поліції охорони у Вінницькій області" на 31 найманого працівника, проте в ній є ряд невідповідностей, а саме: - зазначено інформацію про ПІБ найманого працівника Апостола Сергія Вікторовича з помилками. В «Листі згоді на обробку персональних даних» працівник зазначив свою особу, як Апостол М.С. в трудовій книжці також зазначено – Апостол Микола Сергійович, проте в свідоцтві про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації охоронника зазначено - Апостол Сергій Вікторович. - на підтвердження наявності 3 розряду охоронника Учасником надано Додаток до свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації на працівника Кулакова Андрія Володимировича без зазначення у такому свідоцтві розряду охоронника. Враховуючи ці розбіжності Учасник має виправити надану інформацію Замовнику. У Додатку 4 до тендерної документації Замовником запропоновано «Проект договору», який Учасник мав би завантажити до електронної системи закупівель. Учасник завантажив проект договору без Додатка№3 до проекту Договору, а відтак не дотримався вимоги Замовника., щодо змісту документа. Замовник вважає, що Учасник не дотримався вимог тендерної документації, та не дотримався вимог, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням п. 28 Особливостей. В документах/інформації Учаника "Управління поліції охорони у Вінницькій області" поданих в тендерній пропозиції наявні невідповідності, які підлягають виправленню. Керуючись п. 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника "Управління поліції охорони у Вінницькій області" (ЄДРПОУ учасника: 40109131) з ціновою пропозицією 465 979,50 грн. з ПДВ, на відповідність вимогам тендерної документації та переліку кваліфікаційних критеріїв до учасників згідно ст. 16 Закону з урахуванням положень п. 28 Особливостей та переліку документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації та інших вимог Замовника вирішила розмістити повідомлення з вимогою до Учасника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Учасник процедури закупівлі відповідно до вимог ч .9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» має виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією. Замовником встановлена невідповідність в документах, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям визначеним ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням п. 28 Особливостей та невідповідність в інших документах в складі пропозиції Учасника, які вимагалися Замовником в тендерній документації. У Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційному критерію визначеного у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 28 Особливостей » Замовником вимагалось від Учасників надати : - Для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо); Згідно довідки завантаженої Учасником до електронної системи закупівель «Про наявність обладнання, матеріально- технічої бази та технологій» (Таблиця) від 17.03.2023р. №05 Учасник зазначає що має у власності 10 власних авто та 17 орендованих авто за договором оренди від 03.10.2022 р. № 03-26/10. Згідно вимог тендерної документації Учасник має надати копію такого договору. ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" не надала вище зазначений документ. - Учасник надає копії технічних паспортів автотранспорту швидкого реагування, фото транспорту швидкого реагування з видимістю державного номеру, видимістю зображення на автотранспорті (напису) фірмового логотипу, який ідентифікується з підприємством надавача послуг та копії документів, які підтверджують законність використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв відповідно до «Порядку обладнання транспорту реагування суб'єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами» затвердженого Наказом МВС України №375 від 18.04.2013 року. Такі документи не завантажені до електронної системи закупівель ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018". -Замовник у своїй тендерній документації вимагає від Учасників завантажити у складі тендерної пропозиції копії аналогічного договору (не менше одного) з документами, що підтверджують його виконання та оригінал листа-відгука контрагента). Учасник ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" завантажило договір, додатки до договору, зміни до договору, лист-відгук контрагента, а документи, які підтверджують його повне виконання надано не в повному об`ємі. - Замовник в Примітках у Додатку 1 до тендерної документації просить учасників заповнити Таблицю про наявність транспорту швидкого реагування із зазначенням у разі наявності такого транспорту адрес їх дислокації. Учасник надає на вимогу Замовника заповнену Таблицю із зазначенням назв вулиць без зазначення конкретної інформації (адреси) дислокації транспорту швидкого реагування. Враховуючи, що Замовник має намір скористатись своїм правом звернутися за підтвердженням щодо перевірки цієї інформації, наданої Учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (згідно п. 39 Особливостей), то просимо Учасника надати конкретну адресу місць дислокації наявності транспорту швидкого реагування у Вінницькій області згідно тендерної документації. Замовник зазначив в своїй тендерній документації конкретні адреси власних об`єктів бо вважає, що ця інформація є публічною і не несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, тому Учасник має також чітко зазначити адреси розташування транспорту швидкого реагування. Вище зазначена інформація є принциповою для Замовника і потребує перевірки за для забезпечення закупівлі якісних послуг. - Згідно п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник мав надати Довідку в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завіреної печаткою (в разі її використання), що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання для виконання послуг відповідно до Технічної специфікації, за вказаною Замовником формою. Така довідка надана Учасником ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", проте в ній є ряд невідповідностей, а саме: - Найманий працівник Бойченко Микола за даними повідомлення про прийняття на роботу працівника до органів ДПС та згідно наданого свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» рахується по батькові Вадимович; - Інформація подана про найманого працівника Рудзинського М.А. не підтверджується, так як згідно з обміну ЄІАС (єдина інформаційна аналітична система) Замовник отримав інформацію по звільнення цього працівника за власним бажанням ще 23.12.2022р. - Встановлено невідповідність у прізвищі найманого працівника за даними свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» він Шендоров. Замовник вважає, що Учасник не дотримався вимог тендерної документації, та не дотримався вимог, що підтверджують відповідність Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням п. 28 Особливостей. В документах/інформації Учаника ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" поданих в тендерній пропозиції наявні невідповідності, які підлягають виправленню. Керуючись п. 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.