Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-03-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 15-03-2023, 00:00
ID закупівлі: 0288a662ed2c4163bb9fe904f276ce8c
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 899 976,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 26 999,28 UAH |
Замовник: | ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) ЗАКЛАД ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ "ЦЕНТР ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ" |
ЄДРПОУ: | 44840439 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Колесник |
Телефон: | +04423390797 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03038, Україна, м. Київ,місто Київ, вул.Нововокзальна, будинок 17 |
2 |
1) Підпунктом 1.2. «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх документального підтвердження відповідно до статті 16 Закону» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до тендерної документації на закупівлю за ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщення Заклад післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості», ДК 021:2015 ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) передбачений формений одяг не менше ніж 2 комплектів відповідно до сезону з наявністю на ньому ознак належності до учасника (надати фото). Учасником в складі тендерної пропозиції надане фото, яке не містить ознак належності на ній до учасника. Таким чином, необхідно надати фото форменного одягу з наявністю на ньому ознак належності до учасника. 2) Підпунктом 1.3. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх документального підтвердження відповідно до статті 16 Закону» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до тендерної документації на закупівлю за ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщення Заклад післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості», ДК 021:2015 ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) передбачено, що на підтвердження наявності в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з Додатком 2.2 до тендерної документації). Учасником надана довідка про працівників, форма якої відповідає вимогам тендерної документації, проте не містить обов’язкової до заповнення інформації. Таким чином, необхідно надати довідку, за формою додатку 2.2 до тендерної документації, яка має містити обов’язкову для заповнення інформацію. 3) Підпунктом 1.3. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» пункту 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх документального підтвердження відповідно до статті 16 Закону» додатку 2 «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» до тендерної документації на закупівлю за ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщення Заклад післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості», ДК 021:2015 ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) передбачено надання учасником сканкопії штатного розпису, сканкопії розпорядчого документу про затвердження штатного розпису з наданням копії/їй розпорядчого/чих документа/ів про призначення на посаду працівників учасника та/або копій документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником. В складі тендерної пропозиції учасника відсутні: сканкопія штатного розпису, сканкопія розпорядчого документу про затвердження штатного розпису та сканкопії розпорядчих документів про призначення на посаду працівників учасника. Таким чином, необхідно надати: сканкопію штатного розпису, сканкопію розпорядчого документу про затвердження штатного розпису та сканкопію розпорядчих документів про призначення на посаду працівників учасника. 4) Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації на закупівлю за ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщення Заклад післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості», ДК 021:2015 ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) передбачено надання листів-згод осіб, чиї персональні дані поширюватимуться в системі електронних закупівель Prozorro за формою, зразок якої наведено у Додатку 4 до тендерної документації. Форма згоди на обробку персональних даних може відрізнятись від встановленої Замовником, у разі її надання банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (гарантами) щодо оформлення забезпечення тендерної пропозиції учаснику. Учасником в складі тендерної пропозиції надані дані працівників, які носять ознаки персональних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», проте згоди від працівників на обробку їх персональних даних в складі тендерної пропозиції учасника відсутні. Таким чином, необхідно надати згоди від працівників на обробку їх персональних даних. 5) Пунктом 4.3.6. пункту 4.3. «Перелік документів, сканкопії яких надаються учасником, на підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (охоронні послуги)» Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – послуг з охорони приміщення Заклад післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості» на закупівлю за ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщення Заклад післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості», ДК 021:2015 ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) передбачено надання гарантійного листа учасника щодо зобовְ'язання здійснювати оплату праці персоналу з урахування Закону України «Про держбюджет на 2023 рік» та Закону України «Про оплату праці», зокрема в частині встановлення мінімальної зарплатної плати на 2023 рік, із додаванням калькуляції (розрахунку) вартості тендерної пропозиції, яка включає витрати на заробітну плату, страхування, виплат лікарняних, відпусток, сплату податків та інших обов’язкових зборів і платежів, транспортні та інші витрати, тощо. Учасником в складі тендерної пропозиції не наданий гарантійний лист на виконання вимог пункту 4.3.6., а також відсутня калькуляція (розрахунку) вартості тендерної пропозиції. Таким чином, необхідно надати гарантійний лист учасника щодо зобовְ'язання здійснювати оплату праці персоналу з урахування Закону України «Про держбюджет на 2023 рік» та Закону України «Про оплату праці» із додаванням калькуляції (розрахунку) вартості тендерної пропозиції. 6) Пунктом 4.3.11. пункту 4.3. «Перелік документів, сканкопії яких надаються учасником, на підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (охоронні послуги)» Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – послуг з охорони приміщення Заклад післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості» на закупівлю за ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщення Заклад післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості», ДК 021:2015 ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) передбачено надання довідки у довільній формі щодо наявності службових собак до якої додається сканкопія свідоцтва/або дипломи/або інші документи, підтверджуючі, що один службовий собака, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, пройшов курси дресирування в державних установах, організаціях/або Кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій по комплексу охоронно – захисних програм і придатна для роботи в охоронних структурах, а інша собака, в зазначених вище організаціях, пройшла підготовку не нижче рівня ССД-1. Учасником в складі тендерної пропозиції не надана сканкопія свідоцтва/або дипломи/або інші документи, підтверджуючі проходження підготовки не нижче рівня ССД-1, а також довідки у довільній формі щодо наявності службових собак. Таким чином, необхідно надати довідку у довільній формі щодо наявності службових собак та сканкопію свідоцтва/або дипломи/або інші документи, підтверджуючі проходження собакою підготовки не нижче рівня ССД-1. 7) Пунктом 4.3.9. пункту 4.3. «Перелік документів, сканкопії яких надаються учасником, на підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (охоронні послуги)» Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – послуг з охорони приміщення Заклад післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості» на закупівлю за ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщення Заклад післядипломної освіти «Центр підвищення кваліфікації служби зайнятості», ДК 021:2015 ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) передбачено надання копії журналу реєстрації інструктажів з питань охорони праці, а також пожежної безпеки на робочому місці з інформацією про працівників, які будуть залучатися до надання послуг. В складі тендерної пропозиції зазначена інформація відсутня. Таким чином, необхідно надати копії журналу реєстрації інструктажів з питань охорони праці, а також пожежної безпеки на робочому місці з інформацією про працівників, які будуть залучатися до надання послуг.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.