Період оскарження умов закупівлі - по 17-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-02-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) та з урахуванням особливостей, затвердженими постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Закупівля здійснюється на 2023 рік
ID закупівлі: f6adbf5a96b84a958de4bfae0515be1b
Статус: | Пропозиції розглянуто |
Бюджет: | 2 540 965,92 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 12 704,82 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 25 409,65 UAH |
Замовник: | Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості |
ЄДРПОУ: | 21087175 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Матусевич Ольга Євгеніївна |
Телефон: | 380973843964 |
E-mail: | yoolga22062020@gmail.com |
Місцезнаходження: | 33001, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. Пирогова, буд. 8 |
3 |
1. Згідно абзаців 1-3 пункту 3.2. розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку №1 до тендерної документації. Цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу у форматі “PDF” або “JPEG” з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Документи подаються, відповідно до розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації За абзацом 1 пункту 3.7. розділу 3 Тендерної документації замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, які містяться у Розділі 1 Додатку №1 до тендерної документації. Підпунктом 1.3. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що на підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: 1.3. Довідка в довільній формі про наявність в учасника власних або залучених груп швидкого реагування в м. Рівному та/або Рівненському районі (не менше 3 груп), обладнаних засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, які ідентифікують суб'єкта охоронної діяльності, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. На підтвердження Учасник повинен надати: - фото транспорту, так щоб було видно державний номер, кольорографічні схеми та написи, які ідентифікують суб'єкта охоронної діяльності й відповідні світлові сигнали; - сканкопії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які на фото; - сканкопію дозволів на встановлення світлових сигналів на транспорт реагування. У складі тендерної пропозиції учасник Товариством з обмеженою відповідальністю «КАРДИНАЛ-ТЕХНОЛОГІЇ» (далі – Учасник) надав: - Довідку про наявність груп швидкого реагування в м. Рівне від 14.02.2023 № 92 (далі – Довідка 92), в якій учасник зазначив інформацію про наявність трьох власних груп швидкого реагування в м. Рівне. - Договір оренди транспортних засобів від 19.09.2022 № 1909/01 (далі – Договір 1901), укладений між Учасником та Товариством з обмеженою відповідальністю «КАРДИНАЛ-БЕЗПЕКА» (далі – Орендодавець 1), за яким Орендодавець 1 передає в строкове платне користування автомобілі LEXUS RX 300 (далі – ТЗ-1) та SKODA KAROQ (далі – ТЗ-2). - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу від 19.10.2021 серії СТТ № 769480 власника Орендодавця 1 на ТЗ-1. - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу від 23.02.2021 серії СТТ № 769478 власника Орендодавця 1 на ТЗ-2. - Дозвіл на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору серії АВ № 009460 виданий 16.09.2022 Орендодавцю 1 на ТЗ-1. - Дозвіл на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору серії АВ № 009449 виданий 16.09.2022 Орендодавцю 1 на ТЗ-2. - Фотографія ТЗ-1. - Фотографія ТЗ-2. - Договір оренди транспортних засобів від 20.09.2022 № 2009/04 (далі – Договір 2009), укладений між Учасником та Товариством з обмеженою відповідальністю «КАРДИНАЛ-ОХОРОНА» (далі – Орендодавець 2), за яким Орендодавець 2 передає в строкове платне користування автомобілі TOYOTA CAMRY (далі – ТЗ-3). - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу від 09.10.2021 серії СХА № 878209 власника Орендодавця 2 на ТЗ-3. - Дозвіл на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору серії АВ № 006465 виданий 19.09.2022 Орендодавцю 2 на ТЗ-3. - Фотографія ТЗ-3. Зі змісту зазначених документів пропозиції Учасника вбачається, що ним не надано документів, що підтверджують наявність власної групи реагування, як зазначено в Довідці 92 та вимагалось за абзацами 2-5 підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації. В свою чергу Учасником не надано довідки про наявність залучених груп швидкого реагування щодо ТЗ-1, ТЗ-2 та ТЗ-3 на вимогу абзацу 1 підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2. Відповідно до абзацу 1 пункту 3.3. розділу 3 Тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, про що надається відповідне погодження, а саме – технічні помилки та описки. У складі тендерної пропозиції Учасник надав лист-згоду з переліком формальних помилок від 14.02.2023 № 119 (далі – Лист 119), згідно з яким Учасник повідомив, що ознайомився та згідний з переліком формальних (несуттєвих) помилок наведених в пункті 3.3. розділу 3 Тендерної документації. Проте в Листі 119 Учасник не відобразив технічні помилки та описки, що передбачалось пунктом 3.3. розділу 3 Тендерної документації. Таким чином виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Тому на виконання цієї вимоги у строки, визначені частиною 9 статті 26 Закону, учасник повинен виправити невідповідності, надавши належні документи на виконання вимог абзацу 1 пункту 3.3. розділу 3 Тендерної документації та підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації.». 1)Перелік виявлених невідповідностей. 1.Учасником не надано документів, що підтверджують наявність власної групи реагування, як зазначено в Довідці 92 та вимагалось за абзацами 2-5 підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації. В свою чергу Учасником не надано довідки про наявність залучених груп швидкого реагування щодо ТЗ-1, ТЗ-2 та ТЗ-3 на вимогу абзацу 1 підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.Відповідно до абзацу 1 пункту 3.3. розділу 3 Тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, про що надається відповідне погодження, а саме – технічні помилки та описки. У складі тендерної пропозиції Учасник надав лист-згоду з переліком формальних помилок від 14.02.2023 № 119 (далі – Лист 119), згідно з яким Учасник повідомив, що ознайомився та згідний з переліком формальних (несуттєвих) помилок наведених в пункті 3.3. розділу 3 Тендерної документації. Проте в Листі 119 Учасник не відобразив технічні помилки та описки, що передбачалось пунктом 3.3. розділу 3 Тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1. Абзаци 2-5 підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації. Абзац 1 підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.Пункт 3.3 розділу 3 тендерної документації (Формальні (несуттєві) помилки). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Прошу завантажити в електронну систему закупівель на протязі 24 годин: 1. Документи, що підтверджують наявність власної групи реагування, як зазначено в Довідці 92 та вимагалось за абзацами 2-5 підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації. погодження з формальними (несуттєвими) помилками з описом технічних помилок та описок. Довідку про наявність залучених груп швидкого реагування щодо ТЗ-1, ТЗ-2 та ТЗ-3 на вимогу абзацу 1 підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2. Лист-згоду з переліком формальних помилок, в якому повинні бути відображені технічні помилки та описки, що передбачалось пунктом 3.3. розділу 3 Тендерної документації. Тому на виконання цієї вимоги у строки, визначені частиною 9 статті 26 Закону, учасник повинен виправити невідповідності, надавши належні документи на виконання вимог абзацу 1 пункту 3.3. розділу 3 Тендерної документації та підпункту 1.3. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.