Період оскарження умов закупівлі - по 12-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 15-02-2023, 00:00
вид закупівлі - послуга, категорія Замовника - підприємство, зазначене у п. 3 ч. 1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", місцезнаходження Замовника: 51925, Дніпропетровська область, м. Камянське, вул. Любавичського Ребе, 3 ЄДРПОУ 43057390, технічні та якісні характеристики повинні відповідати нормам діючого законодавства, Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
ID закупівлі: 1ce5b78d1eed4e4aa1c5ab1eb461390b
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП КМР "ДОБРОБУТ" |
| ЄДРПОУ: | 43057390 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сальніков Олег Ігорович |
| Телефон: | +380964822459 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 51925, Україна, Дніпропетровська область,Кам'янське, вул.Любавичського Ребе, буд.3 |
3 |
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ДЕ-ФАКТО" (код 41893316) (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (надання послуг з юридичного консультування, юридичного представництва тощо) на основі CPV за ДК 021:2015- код 79110000-8 (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-02-06-004614-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до статті 29 Закону, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей, під час розгляду тендерної пропозиції виявлено ряд невідповідностей (посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності), а саме: 1. Учасником у складі пропозиції на вимогу Додатку 1 тендерної документації «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)5 за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою6-2 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати сканований оригінал аналогічного договору, сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо актів виконаних робіт/надання послуг по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт/надання послуг із зазначенням номеру та суми кожного акту), сканований оригінал позитивного листа - відгуку від контрагента за договором (ами), що зазначений (і) в довідці (оригінал позитивного листа-відгука повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціну (вартості) договору та інформацію про суму та належне виконання договору (ів), у тому числі стосовно якості та строків)» подано: - довідку № 2023/01-01/1-37 від 08.02.2023, - договір № б/н від 23.12.2021 року на надання послуг юридичної (правничої) допомоги, консультування з питань бухгалтерського податкового обліку - договір від 05.10.2022 № б/н на надання юридичної (правничої) допомоги (послуг) - акти наданих послуг до даних договорів - довідку про перелік актів № 2023/01-01/1-38 від 08.02.2023 - відгуки. Оскільки подані договори на містять суми (ціну, вартість) аналогічного договору, то вони не підтверджують їх відповідність вимозі Додатку 1 ТД «5 Аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір на надання послуг з юридичного консультування та юридичного представництва, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 90% від суми аналогічного договору». Також договори мають можливість пролонгації і у відгуках, і у довідці про перелік актів № 2023/01-01/1-38 від 08.02.2023 міститься вираз «на теперішній час», тобто інформація про виконання надається виключно с дати укладання по теперішній час. Такі договори не можуть підтверджувати виконання на момент подання пропозицій не менше ніж 90% від суми аналогічного договору. Також подані листи відгуків до аналогічних договорів не містять інформацію про ціну (вартості) договору, зазначення якої вимагалось як ОБОВ’ЯЗКОВЕ. 2. Учасником у складі пропозиції на вимогу Додатку 1 «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою6-1 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або трудові договори. 6-1Довідка за Формою – встановлена замовником форма довідки, якої учасники повинні дотримуватись. В даній довідці повинно бути зазначено не менше ніж 3х працівників, які мають свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю (у складі пропозиції подаються свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю зазначених у довідці не менше ніж 3х працівників).» подано довідку 2023/01-01/1-9 від 08.02.2023, в якій зазначено 2 штатних працівника (адвоката), 3 працівника за трудовим договором (2 помічника адвоката, 1 економіст), 1 адвокат за договором надання послуг, накази про призначення, трудові договори, договір на надання послуг. Учасником подано три свідоцтва на право заняття адвокатською діяльністю (Воловик Максим Олександрович – штатний працівник, Іванов Леонід Валерійович – штатний працівник, Мельник Максим Сергійович – адвокат за договором надання послуг). Учасником не підтверджено досвід 3х ПРАЦІВНИКІВ, які мають свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю. 3. Учасником у складі пропозиції на вимогу п.2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, в якій зазначаються дані про досвід (досвід самого Учасника або працівника Учасника) зі складання документів на оскарження висновків моніторингу Держаудитслужби (позовних заяв та/або відповіді на відзив та/або апеляційні скарги та/або відзиви на апеляційні скарги в рамках оскарження таких висновків). По оскарженню висновків моніторингу Держаудитслужби (Учасником або працівником Учасника) Учасник повинен підтвердити в довільній формі (із зазначенням номеру справ та дати винесення рішення) та підтвердити документально (шляхом надання винесених рішень) задоволення позовних вимог в першій інстанції (не менше двох) та задоволення апеляційної скарги в повному обсязі (не менше ніж одна). Учасник має надати інформаційну довідку про досвід зі складання апеляційних скарг на оскарження рішень адміністративних судів першої інстанції щодо визнання протиправними дій та зобов’язання вчинити певні дії, стосовно зобов’язання прийняти на зберігання протоколів зборів співвласників багатоквартирного будинку (не менше двох справ з частковим або повним задоволенням вимог апеляційної скарги із зазначенням номеру справ та дати винесення рішення апеляційними судами)» подано довідку № 2023/01-01/1-43 від 08.02.2023, але дана довідка не містить інформації на вимогу ТД, а також не подано документи/інформації на виконання / підтвердження досвіду. 4. Учасником на вимогу Додатку 2 тендерної документації «1Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. У разі якщо під час подання тендерної пропозиції учасника буде відсутня технічна можливість самостійно декларувати відсутність підстав визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), то учаснику необхідно надати у довільній формі лист пояснення щодо відсутності технічної можливості у здійснені самостійного декларування відсутності таких(ої) підстав(и) в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції тощо.» здійснив самостійне декларування в ел.системі закупівель і але не всіх положень ст.17 і не надав про це письмове пояснення. 5. Учасником у складі пропозиції на вимогу п.2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, про відсутність (наявність) позичкової заборгованості за кредитами та про залишок коштів на рахунку (ах). Довідка/ довідки повинні бути надана надані з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які учасник зазначив в довідці про учасника, тобто з банку через який будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі.» подано довідки з обслуговуючого банку АТ КБ «ПРИВАТБАНК» від 20.01.2023 року при цьому не дотримано вимог передбачених п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до даних документів «Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником та довідки з банку повинні бути оформлені / отримані не раніше дати оголошення даної закупівлі.» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. На вимогу Додатку 1 тендерної документації «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)5 за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою6-2 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати сканований оригінал аналогічного договору, сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо актів виконаних робіт/надання послуг по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт/надання послуг із зазначенням номеру та суми кожного акту), сканований оригінал позитивного листа - відгуку від контрагента за договором (ами), що зазначений (і) в довідці (оригінал позитивного листа-відгука повинен обов’язково містити дату і номеру договору (на який надано відгук), ціну (вартості) договору та інформацію про суму та належне виконання договору (ів), у тому числі стосовно якості та строків)» надати документи, які повністю відповідають вищезазначеної вимозі тендерної документації, а також підтверджують їх відповідність вимозі Додатку 1 ТД «5 Аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір на надання послуг з юридичного консультування та юридичного представництва, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 90% від суми аналогічного договору». 2. На вимогу Додатку 1 «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за Формою6-1 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або трудові договори. 6-1Довідка за Формою – встановлена замовником форма довідки, якої учасники повинні дотримуватись. В даній довідці повинно бути зазначено не менше ніж 3х працівників, які мають свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю (у складі пропозиції подаються свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю зазначених у довідці не менше ніж 3х працівників).» подати оновлену довідку 2023/01-01/1-9 від 08.02.2023, в якій замість особи за договором на надання послуг зазначити штатного працівника/ працівника за трудовим договором, який має свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю, також надати свідоцтво про право на заняття адвокатською діяльністю зазначеного працівника та надати наказ про призначення даного працівників або трудову книжку або трудовий договір даного працівника. 3. На вимогу п.2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, в якій зазначаються дані про досвід (досвід самого Учасника або працівника Учасника) зі складання документів на оскарження висновків моніторингу Держаудитслужби (позовних заяв та/або відповіді на відзив та/або апеляційні скарги та/або відзиви на апеляційні скарги в рамках оскарження таких висновків). По оскарженню висновків моніторингу Держаудитслужби (Учасником або працівником Учасника) Учасник повинен підтвердити в довільній формі (із зазначенням номеру справ та дати винесення рішення) та підтвердити документально (шляхом надання винесених рішень) задоволення позовних вимог в першій інстанції (не менше двох) та задоволення апеляційної скарги в повному обсязі (не менше ніж одна). Учасник має надати інформаційну довідку про досвід зі складання апеляційних скарг на оскарження рішень адміністративних судів першої інстанції щодо визнання протиправними дій та зобов’язання вчинити певні дії, стосовно зобов’язання прийняти на зберігання протоколів зборів співвласників багатоквартирного будинку (не менше двох справ з частковим або повним задоволенням вимог апеляційної скарги із зазначенням номеру справ та дати винесення рішення апеляційними судами)» надати оновлену подано довідку № 2023/01-01/1-43 від 08.02.2023, яка буде містити інформації на вимогу ТД, а також надати документи/інформацію на виконання / підтвердження досвіду. 4. На вимогу Додатку 2 тендерної документації «1Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в абзаці першому пункту 44 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. У разі якщо під час подання тендерної пропозиції учасника буде відсутня технічна можливість самостійно декларувати відсутність підстав визначених статтею 17 Закону (крім пункту 13 частини першої статті 17 Закону), то учаснику необхідно надати у довільній формі лист пояснення щодо відсутності технічної можливості у здійснені самостійного декларування відсутності таких(ої) підстав(и) в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції тощо.» надати лист пояснення щодо відсутності технічної можливості у здійснені самостійного декларування відсутності таких(ої) підстав(и) в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції тощо. 5. На вимогу п.2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, про відсутність (наявність) позичкової заборгованості за кредитами та про залишок коштів на рахунку (ах). Довідка/ довідки повинні бути надана надані з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/ банків, які учасник зазначив в довідці про учасника, тобто з банку через який будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі.» надати довідки з обслуговуючого банку АТ КБ «ПРИВАТБАНК» з дотриманням вимог передбачених п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до даних документів «Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником та довідки з банку повинні бути оформлені / отримані не раніше дати оголошення даної закупівлі.» Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИВ: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа САЛЬНІКОВ Олег ____________
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.