Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 10-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 78df940c63164da0a8d6df140f55a4c2
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 100 000,00 UAH(без ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Національний історико-меморіальний заповідник "Биківнянські могили" |
ЄДРПОУ: | 35371053 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ua.bykivnya.org |
Контактна особа: | Лаврінова Олена Станіславівна |
Телефон: | +380442533571 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область,Київ, вул. Липська,16 |
4 |
НАЦІОНАЛЬНИЙ ІСТОРИКО-МЕМОРІАЛЬНИЙ ЗАПОВІДНИК «БИКІВНЯНСЬКІ МОГИЛИ» ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 27.03.2023 р. м. Київ № 19 уповноваженої особи Лаврінової О.С. Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Послуги з охорони території, об’єктів та споруд Національного історико-меморіального заповідника «Биківнянські могили», ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги , № UA-2023-01-31-007988-a. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Під час розгляду першого питання порядку денного: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" у процедурі закупівлі № UA-2023-01-31-007988-a згідно пункту 40 Особливостей виявлено наступні невідповідності. 1. перелік виявлених невідповідностей: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" надано довідку ВИХ № 6 від 02.02.2023 (файл – «працівники.pdf»), в якій у графі «посада» відносно вказаних 10 працівників зазначено–охоронник. У документі (файл – «трудові.pdf») ПП «КОМСЕРВІС БЕЗПЕКА» надано копії трудових книжок на зазначених працівників в яких наявні розбіжності в займаних посадах, з вказаними учасником у довідці, так : 1.Браговський – (в довідці посада - охоронник) згідно запису в трудовій книжці- водій-охоронець.. 2.Дуйсенбаєв- (в довідці посада - охоронник) згідно запису в трудовій книжці- водій-охоронець.. 3.Мурашко- (в довідці посада - охоронник) згідно запису в трудовій книжці- водій-охоронець.. 4.Петренко- (в довідці посада - охоронник) згідно запису в трудовій книжці- водій-охоронець.. 5.Кучеренко- (в довідці охоронник) згідно запису в трудовій книжці- водій. Працівник Кучеренко, будучи на посаді водія не може відповідати кваліфікаційній вимозі встановленій замовником. Подача інформації в офіційному документі, щодо зайняття посад охоронця – (Браговським, Дуйсенбаєвим, Мурашко, Петренко, Кучеренко), повинна розцінюватись Замовником як – недостовірна, та потребує уточнення. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2 Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» встановлено вимогу Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (учасник повинен мати в штаті працівників, що безпосередньо пов’язані з організацією та здійсненням охорони, не менше 10 охоронців). Документальним підтвердженням щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є: 2.1. Оригінал довідки з власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена(ий) печаткою (у разі наявності) про чисельність працівників відповідної кваліфікації (не менше 10 осіб), які мають необхідні знання, досвід, пройшли медичний огляд щодо стану здоров’я з позитивним висновком (у т. ч. не перебувають на обліку в органах охорони здоров’я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії), а також пройшли професійну підготовку відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» та відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960. 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: усунення розбіжностей в довідці ВИХ № 6 від 02.02.2023 (файл – «працівники.pdf»), в якій у графі «посада» відносно вказаних 10 працівників зазначено–охоронник з наданими документами у файл – «трудові.pdf». Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Послуги з охорони території, об’єктів та споруд Національного історико-меморіального заповідника «Биківнянські могили», ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги, № UA-2023-01-31-007988-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Начальник відділу проектно-кошторисної документації, капітального будівництва та розвитку ___________ О.С. Лаврінова (посада уповноваженої особи) (підпис) (ім’я та прізвище)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.