Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 07-02-2023, 00:00
*Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
ID закупівлі: cb89fc0cff854fb3918a711dbadc5485
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 456 222,81 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КРОПИВНИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
ЄДРПОУ: | 45068116 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ольга ШЕВЕЛЄВА |
Телефон: | +380504871363 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 25006, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, вул. Тарковського Арсенія, буд.67 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: Згідно п.1. розділу 3 Тендерної документації , Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема : − інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації; Згідно п.1. розділу 5 Тендерної документації , Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 35, 37 і 38 Особливостей Відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з п.2 Частини І Додатку 2 до Тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник має надати: 2.1. Довідка (складення в довільній формі) про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), завірена підписом керівника або уповноваженої особи Учасника. Довідка повинна містити інформацію щодо найменування контрагента, з яким було укладено договір, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, номер та дата договору, рік виконання договору, сума договору. 2.2. Скан-копії договору (ів) із додатками, що підтверджують виконання аналогічного (их) договору (ів) Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції було надано «Документи, які підтверджують наявність аналогічного досвіду__акти до договору №253 від 18.01.2022р..pdf». У даному файлі наявні 2 акти про надання послуг : Акт про надання послуг №10 від 31 січня 2022 року на суму 354 087,00 грн. та Акт про надання послуг № 11 від 31 січня 2022 року на суму 14 777,10 грн. Сумарна вартість актів наданих послуг складає: 368 864,10 грн. Враховуючи суму аналогічного договору в 5 040 000,00 грн. наявні підстави вважати недотримання умов тендерної документації Замовника в частині підтвердження виконання аналогічного договору. При цьому Учасник підгрузив в систему в складі своєї пропозиції файл під назвою «Документи, які підтверджують наявність аналогічного досвіду__лист-відгук до договору №253 від 18.01.2022р..pdf», що є листом-відгуком та за текстом якого відсутнє підтвердження виконання договору саме на суму 5 040 000,00 грн. А додатки до договору про зменшення суми договору Учасником не надані. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями. Скан-копії договору (ів) із додатками, що підтверджують виконання аналогічного (их) договору (ів) на підтвердження інформації, що зазначена в довідці про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) ( файл Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.pdf)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.