Період оскарження умов закупівлі - по 08-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-01-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 11-01-2023, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
ID закупівлі: 8132d238e5c14826b4e56400f77e0641
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 20 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 100 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 400 000,00 UAH |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Моргун Олександра Леонідівна |
| Телефон: | 380960526434 |
| E-mail: | morgun-ol@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: У наданому у вигляді банківської гарантії №IG/23021/300 забезпеченні тендерної пропозиції (далі – Гарантія) Замовником встановлена невідповідність у частині зазначення строку сплати коштів за гарантією, а саме: п.3. Гарантії зазначено «За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога)». Банківський день та робочий день не є тотожними поняттями. Оскільки робочий день - це тривалість роботи працівника протягом доби відповідно до графіка чи розпорядку роботи, яка не включає в себе неробочі, вихідні та святкові дні; тоді як згідно з Інструкцією про міжбанківський переказ коштів в Україні в національній валюті, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 16.08.2006 № 320, банківський день може включати два і більше календарних днів, якщо міжбанківський переказ через систему електронних переказів здійснюється у вихідні, святкові та неробочі дні, що передують даті цього банківського дня. Таким чином, в Гарантії банк повинен чітко визначати строк сплати коштів та вказати, в яких днях - робочих чи банківських - обчислюється строк сплати коштів. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» розділу «III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документ, що підтверджує усунення виявлених невідповідностей щодо строку сплати коштів за банківської гарантії №IG/23021/300, наданої як забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог п.2 «Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій» розділу «III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.