Період оскарження умов закупівлі - по 26-11-2022, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-11-2022, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
ID закупівлі: 5eaee0d555514101b0e821cd67772808
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 12 709 113,23 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 63 545,57 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ukrposhta.ua |
Контактна особа: | Анісіфорова Світлана Анатоліївна |
Телефон: | 380504110057 |
E-mail: | anisiforova-sa@ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
3 |
Керуючись п. 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178, Замовник надсилає учаснику ТОВ "МІКС ДІДЖИТАЛ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей у складі тендерної пропозиції встановлено невідповідність у таких документах: 1) на виконання вимог п. 1 Додатку 1 до тендерної документації учасником надана довідка від 21.11.2022 № 2222 на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «1_Довідка спеціалістів.pdf.zip») без зазначення відповідних (активних) посилань на сертифікати спеціаліста або спеціалістів (якщо задіяно буде декілька) з контекстної реклами, зокрема Google Ads – торгові кампанії, Google Ads – відео кампанії, Google Ads – пошукові кампанії; 2) на виконання вимог п. 3 Додатку 4 до тендерної документації учасником надана згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації) та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі (файл «3_Довідка на ознайомлення вимог.pdf.zip»), що містить посилання на некоректний додаток до тендерної документації; 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 Додатку 1 та п. 1 Додатку 4 до тендерної документації, п. 3 Додатку 4 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) оновлена або уточнена Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника професійної команди, яка має складатися зі спеціалістів наступного профілю: стратег, аналітик, медіа планер, спеціаліст з контекстної реклами, спеціаліст по роботі з соціальними мережами, менеджер по роботі з клієнтами. Довідка має містити інформацію щодо прізвища та ім’я кожного учасника команди, яка буде працювати з АТ «Укрпошта», включаючи назву посади, стаж роботи за профілем та загальний стаж роботи. Довідка має містити інформацію про те, що аналітик та спеціаліст з контекстної реклами, є партнером (ами) Google з зазначенням відповідних (активних) посилань на сертифікати. А саме довідка має містити інформацію про те, що аналітик має сертифікат з Google Analytics Individual Qualification (IQ) з зазначенням відповідних (активних) посилань на сертифікат, спеціаліст або спеціалісти (якщо задіяно буде декілька) з контекстної реклами має/ють сертифікати: Google Ads – контекстно-медійна мережа та Google Ads – торгові кампанії, Google Ads – відео кампанії, Google Ads – пошукові кампанії, Google Ads – просування кампанії для додатку, Сертифікат по інструменту Display & Video 360 з зазначенням відповідних (активних) посилань на сертифікати. Примітка! Якщо буде задіяно два спеціалісти з контекстної реклами, то їхні сертифікати повинні сумарно відповідати необхідній кількості з переліку сертифікатів! Додатково довідка має містити посилання на офіційний портал компанії Google https://partnersdirectory.withgoogle.com/?premier=true®ion=UA з підтвердженням статусу «Premier Partner» (преміум-партнер) учасника компанією Google. Довідка має містити посилання на офіційний портал компанії (https://business.facebook.com/business/partner-directory/search?solution_type=campaign_management&countries=UA з підтвердженням статусу «Meta Business Partner» компанії Meta. У випадку коли Google та Meta мають технічні несправності з відображенням статусу партнерства за активним посиланням, то учасник може надати підтвердження партнерства у вигляді скріна. На скріні повинно бути захвачено весь веб-браузер на якому видно url адресу, дату та час (рік не повинен бути раніше 2022 року), а також захвачувати саму сторінку відповідного партнерства і повинна відповідати дійсності. Важливо! Всі сертифікати повинні бути дійсними на момент кваліфікації учасників. Для зручності перевірки замовником всіх необхідних посилань бажано додатково надати довідку, зазначену у п.1 Додатку 1 до тендерної документації, також у форматі Word із гіпер-посиланнями для зручного переходу по них. 2) згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації), та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації або у вигляді довідки в довільній формі з уточненим посиланням на коректний додаток до тендерної документації. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.