Період оскарження умов закупівлі - по 13-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 16-05-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 39 300 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 393 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 393 000,00 UAH |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
ЄДРПОУ: | 24584661 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Контактна особа: | Ветоха Дарія Миколаївна |
Телефон: | 0442069756 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
9 |
ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до п. 40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: 1.1 У складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЦІНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ» надана копія диплома AССA DipIFR (липень 2016 року, номер сертифікату 1827379), виданого Ірині Тетері, проте підтвердження, що зазначена особа є штатним співробітником учасника у складі його тендерної пропозиції відсутнє. 1.2 Для підтвердження кваліфікаційного критерію – наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на виконання вимоги тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку за формою Додатка 6 до тендерної документації, в якій зазначив договір від 31.10.2016 №132-248, укладений з Українським державним підприємством поштового зв’язку «Укрпошта» (на даний час ПАТ «Укрпошта»). Оскільки предметом зазначеного договору були, у тому числі, й послуги з оцінки майна з метою визначення справедливої вартості для цілей складання фінансової звітності підприємства за вимогами МСФЗ, то відповідно до тендерної документації учасник разом із іншими документами на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, мав надати довідку, яка підтверджує відсутність застережень у висновках незалежних аудиторів з фінансової звітності стосовно результатів проведеної за цим договором оцінки, із посиланням в мережі Internet, за яким розміщений відповідний аудиторський висновок щодо фінансової звітності, або копію звіту незалежного аудитора щодо фінансової звітності підприємства за період, в якому проводилась переоцінка. На виконання вищезазначеної вимоги учасник надав довідку з посиланням в мережі Internet на звіт Державної аудиторської служби України щодо перевірки Акціонерного товариства «Укрпошта» № 06-22/21 від 22.07.2019 рік. Проте Державна аудиторська служба України не є незалежним аудиторам. При цьому зазначений звіт Державної аудиторської служби України містить посилання на факт проведення в 2017-2019 роках незалежного аудиту ТОВ Аудиторська фірмою «ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС» (АУДИТ)» фінансової звітності Товариства за 2015-2016 та 2017 роки (стор. 21 Зауважень та пропозицій до проекту аудиторського звіту, що є частиною аудиторського звіту Державної аудиторської служби України, посилання на який міститься у довідці учасника). Крім того на підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасником були надані копії вищезазначеного договору та актів приймання-передачі наданих послуг та копія рекомендаційного листа ПАТ «Укрпошта», які мали б підтвердити надання учасником послуг належної якості та у визначений договором строк. Відповідно до умов наданого договору (пункт 3.2.) послуги з оцінки станом на 01.01.2015 (оцінка майна з метою визначення його справедливої вартості для цілей складання фінансової звітності підприємства за вимогами МСФЗ) мали бути надані у строк не пізніше 31.03.2017. Проте наданий у складі тендерної пропозиції учасника акт приймання-передачі наданих послуг з оцінки станом на 01.01.2015 датований 31.10.2017. Таким чином, наданий акт приймання-передачі наданих послуг від 31.10.2017 не може розглядатись як підтвердження своєчасного надання послуг учасником за аналогічним за предметом закупівлі договором. Щодо рекомендаційного листа ПАТ «Укрпошта» від 29.09.17 № 2111-111, наданого учасником у складі своєї тендерної пропозиції, то він також не містить підтвердження якісного та своєчасного надання послуги з оцінки майна з метою визначення його справедливої вартості для цілей складання фінансової звітності за вимогами МСФЗ, що надавалися відповідно до умов договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Частина 4 підпункту 1.1 пункту 1 частини ІІ (А) розділу ІІІ тендерної документації. 2.2 Підпункт 1.2 пункту 1 частини ІІ (А) розділу ІІІ тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати документальне підтвердження, що особа, яка має чинний сертифікат (диплом) ACCA DipIFR та/або AICPA та/або ICAEW, копія якого надана у складі тендерної пропозиції, є штатним співробітником ТОВ «ОЦНОЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ». 3.2 Надати документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому кваліфікаційному критерію – наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно з підпунктом 1.2 пункту 1 частини ІІ (А) розділу ІІІ тендерної документації. ДП «НАЕК «Енергоатом» пропонує виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз. 4 пп. 1 п. 41 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.