Період оскарження умов закупівлі - по 16-05-2020, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-05-2020, 17:00
Обсяги та вимоги до предмета закупівлі зазначено у Додатку 4 до Тендерної документації.
ID закупівлі: 78250dc6d49b438da5f3f96e592ee255
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 30 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 33695540 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dzki.kievcity.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Ткач Юлія Вікторівна |
| Телефон: | 380442790975 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, Велика Житомирська, 15А |
6 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпункт 3.2. пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону, конфіденційною не може бути визначена інформація, зокрема, документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Враховуючі зазначене, просимо подати через електронну систему закупівель, надані, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (Договорів), документи без грифу «Конфіденційна інформація».
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»; 2. Невідповідності в інформації та/або документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Підпункт 1.1. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації - Довідка, що підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази повинна бути датована не раніше дати публікації оголошення. 2) Підпункт 1.2. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації – відсутні документи, що підтверджують наявність офісу (витяг з реєстру (у т.ч. електронного реєстру) або свідоцтво про реєстрацію філії, представництва, дочірньої компанії материнської компанії, інших афілійованих осіб (афілійовані особи – юридичні(а) особи(а), стосовно яких Учасник здійснює контроль або які(а) здійснюють(є) контроль над Учасником, чи які разом із Учасником перебувають під контролем іншої особи) або інших осіб (особи, з якими Учасник має договірні відносини, зокрема договір про франчайзинг або асоціацію, або інше об’єднання підприємств, і які представлені на ринку рекрутингових послуг під одним комерційним брендом) або інші офіційні документи, видані уповноваженою установою, що підтверджують такий факт. 3) Підпункт 2.1. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації - Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинна бути датована не раніше дати публікації оголошення. 4) Підпункт 2.3. пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації – відсутні документи, які підтверджують наявність працівника(ів), зазначеного(их) у довідці (наказ(и), та/або витяг(и) з наказу(ів), та/або трудову(і) книжку(и), та/або трудовий(і) контракт(и)). 5) Підпункт 3.1. пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації - Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинна бути датована не раніше дати публікації оголошення, зазначити дату укладання __.__.____ та дії договору з- по-. 6) Підпункт 3.2. пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації – відсутні(й) Договір(и) з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, додатковими угодами тощо). 7) Підпункт 3.3. пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації – відсутній Лист-відгук у довільній формі від замовника(ів), зазначеного(их) у довідці. 8) Підпункти 1.1. та 1.5. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції - відсутні документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.