Період оскарження умов закупівлі - по 07-12-2025, 00:00
1. Вибраний КПК внесено вручну, оскільки у стандартній вибірці відсутній код, який точно відповідає предмету закупівлі. Обрано найбільш відповідний код для коректного відображення джерела фінансування. Погоджено з фінансовим відділом. План закупівлі оголошено спираючись на лист заступника начальника військової адміністрації. 2. Закупівля проводиться на 2025-2026 роки. Кінцевий термін виконання робіт - 30 травня 2026 року. Строк дії Договору: з моменту підписання і до 31 грудня 2026 року.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 5 983 667 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 29 918,34 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Управління з експлуатації майнового комплексу Тернопільської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 30165302 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Головко Галина Богданівна |
| Телефон: | +380979522400 |
| E-mail: | golovkogaliy@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 46021, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Тернопіль, вул. М.Грушевського,8 |
0 |