Закупівлю оголошено - 24-11-2025, 16:44. Дата останніх змін - 24-11-2025, 16:44

Капітальний ремонт проспекту Лобановського у Солом'янському районі м. Києва за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Капітальний ремонт проспекту Лобановського у Солом'янському районі м. Києва за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та ел... Державна закупівля - UA-2025-11-24-016636-a Капітальний ремонт проспекту Лобановського у Солом'янському районі м. Києва за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь від замовника Комунальна корпорація "Київавтодор" від 11/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-24-016636-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-24-018702-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-11-2025, 16:44
по 06-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-11-2025, 16:44
по 09-12-2025, 19:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 10-12-2025, 14:28

Період оскарження умов закупівлі - по 06-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
803407584
803 407 584 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:4 017 037,92 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:4 017 037 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальна корпорація "Київавтодор"
ЄДРПОУ:03359026 Досьє YouControl
Контактна особа:Бережна Олена Анатоліївна
Телефон:380442849374
E-mail:market_kievavtodor@ukr.net
Місцезнаходження:
01133, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ КОМАНДАРМА КАМЕНЄВА, будинок 6
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт проспекту Л ...
803 407 584 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 10-12-2025, 14:28
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт проспекту Лобановського у Солом'янському районі м. Києва за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

1
робота
00000 Україна м. Київ проспект Лобановського у Солом'янському районі м. Києва.
по 31-12-2027
45230000-8
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-11-2025, 16:44:51
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-11-2025, 16:44:05
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-11-2025, 16:44:05
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-11-2025, 16:44:05
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-11-2025, 16:44:05
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:24-11-2025, 16:44:05
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:24-11-2025, 16:44:05

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              8. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт проспекту Лобановського у Солом'янському районі м. Києва за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              0,50
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
              Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 4 017 037,00 грн (чотири мільйони сімнадцять тисяч тридцять сім грн 00 коп). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: КК «Київавтодор» Місцезнаходження Замовника: вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104 Код ЄДРПОУ: 03359026 IBAN № UA923226690000026003300282294 в АТ «Ощадбанк», МФО 322669 ІПН 033590226652 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією довіреності Гаранта (у випадку, якщо підписантом є не Голова правління)
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт проспекту Лобановського у Солом'янському районі м. Києва за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Цією тендерною документацією Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 3 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді застави грошових коштів, про що укладається договір про надання застави грошових коштів, як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник – переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за такими реквізитами: АТ «Ощадбанк», МФО 322669, р/р UA923226690000026003300282294, код ЄДРПОУ 03359026, свідоцтво № 100015885, ІПН 033590226652, КК «Київавтодор». Призначення платежу: «Застава грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням _________________». Кошти повинні бути зараховані на рахунок КК «Київавтодор» не пізніше дня укладення договору про закупівлю, на підставі Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного між Учасником та Замовником (Додаток 5). На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає: - копію Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, завіреного підписом уповноваженої особи та скріпленого печаткою. Документи, що підтверджують перерахунок коштів, подаються Учасником – переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Строк дії забезпечення виконання договору - договірне забезпечення перевищує строк дії Договору про закупівлю на 365 календарних днів (згідно вимог Договору про грошове забезпечення виконання договору про закупівлю та Договору підряду). Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              3,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              365
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              4. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт проспекту Лобановського у Солом'янському районі м. Києва за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій: 1.1.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність парку техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідних для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі за встановленою формою: Довідка щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази № з/п Найменування Державний реєстраційний номер (у разі наявності) Власна (-ий) або залучена на інших правових підставах: оренда, лізинг, надання послуг, тощо (вказати яких) №, дата Договору на підставі якого знаходиться в користуванні (у разі такого) та найменування контрагента 1 2 3 4 5 До довідки включаються тільки такі машини, механізми, обладнання тощо, що будуть використовуватися при виконанні робіт. Перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт (таблиця 1) та повинна бути вказана в вищевказаній довідці: Таблиця 1 № Найменування Мінімальна кількість 1 Автогідропідіймачі мінімум 2 одиниці 2 Автогрейдери мінімум 2 одиниці 3 Автогудронатори мінімум 1 одиниця 4 Автомобілі бортові, вантажопідйомність не менше 8 т мінімум 5 одиниць 5 Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність не менше 10 т мінімум 40 одиниць 6 Автонавантажувачі мінімум 1 одиниця 7 Агрегати зварювальні мінімум 2 одиниці 8 Апарати для стикового зварювання поліетиленових труб мінімум 2 одиниці 9 Асфальтоукладальники мінімум 2 одиниці 10 Бульдозери мінімум 2 одиниці 11 Віброущільнювачі (віброплити) мінімум 1 одиниця 12 Екскаватори мінімум 4 одиниці 13 Електростанції пересувні мінімум 6 одиниць 14 Компресори пересувні мінімум 6 одиниць 15 Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві мінімум 4 одиниці 16 Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу не менше 16 т мінімум 2 одиниці 17 Крани мінімум 6 одиниць 18 Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування не менше 2000мм мінімум 2 одиниці 19 Машини маркірувальні мінімум 2 одиниця 20 Машини бурильні, глибина буріння не менше 3,5 м мінімум 2 одиниці 21 Молотки відбійні пневматичні мінімум 6 одиниць 22 Машини поливомийні мінімум 2 одиниці 23 Навантажувачі мінімум 2 одиниці 24 Трактори мінімум 4 одиниці 25 Апарат піскоструменевий мінімум 2 одиниці 26 Установки для свердління отворів в залізобетоні мінімум 2 одиниці 27 Установка для забивання стояків мінімум 1 одиниця 28 Установка для зварювання ручного дугового мінімум 2 одиниці У випадках, коли у наведеній вище таблиці містяться посилання на конкретні торгівельні марки чи фірму, конструкцію, тип механізму або матеріалів, джерело його походження або виробника – слід читати як «або еквівалент». Примітка: Зазначені машини, механізми, обладнання тощо можливо замінити на еквівалентні з урахуванням необхідних параметрів для забезпечення технології та якості виконання робіт згідно проектних рішень, діючих норм та стандартів. 1.1.2. Для документального підтвердження парку власних машин/механізмів/обладнання/устаткування тощо Учасник надає скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, якщо не підлягає держаній реєстрації – інший документ, що посвідчує право власності. Для документального підтвердження парку залучених машин/механізмів/обладнання/устаткування тощо Учасник повинен надати скановану копію відповідного договору (-ів) (оренди, лізингу, надання послуг тощо) з додатками та додатковими угодами, що є невід’ємною його частиною. Гарантійний (гарантійні) лист (листи) від власника (орендаря тощо) техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), які не є власністю Учасника, про використання їх для виконання робіт, що є предметом закупівлі, із зазначенням ідентифікатора закупівлі. 1.1.3. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію щодо матеріально-технічної бази (виробничо-технічна база, офісне приміщення, тощо) та технологій, що знаходиться на території України. Довідка про наявність матеріально-технічної бази (виробничо-технічна база, офісне приміщення тощо) Таблиця 2 № п/п Найменування Місцезнаходження Зазначення приналежності * Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність та найменування контрагента ** 1 2 3 4 5 * якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається «право користування» (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці 2. 1. В підтвердження інформації, викладеної в довідці Таблиці № 2, Учасник надає: 1. Копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці №2. або - копії чинних на дату подання документів, що підтверджують право користування (оренди (лізингу), суборенди), право господарського відання / оперативного управління та інше (з усіма додатками до договору, змінами та доповненнями) перелічені Учасником в графі 2 Таблиці №); 2. Гарантійний (гарантійні) лист (листи) від власника (орендаря) тощо об’єкта (об’єктів), які не є власністю Учасника, про використання їх для виконання робіт, що є предметом закупівлі, із зазначенням ідентифікатора закупівлі. 1.1.4. Учасник процедури закупівлі нерезидент повинен надати гарантійний лист про те, що, у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, техніка, які будуть залучені для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі та не знаходяться на території України, будуть ввезені на нормативний строк виконання робіт з дотриманням вимог чинного законодавства України до початку виконання робіт визначених лінійним графіком до договору, який буде укладено за результатами проведення даної процедури закупівлі. 1.1.5. Вимоги щодо наявності лабораторії: Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів та виробів, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів та виробів, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі; - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом. 1.1.6 Вимоги щодо наявності асфальтобетонного заводу. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо з наступним документальним підтвердженням. Таблиця 3 ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) № з/п Місцезнаходження АБЗ (адреса) Тип/марка/модель АБЗ Потужність АБЗ, тон/годину Вид асфальтобетону та/або ЩМАС (по типах та марках) Зазначення приналежності* 1. 2. 3. 4. 5. 6. * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України, або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо). У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт); - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт, що є предметом закупівлі. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці 3 Учасник надає: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначенно марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС); - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України. Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (зі змінами), ДСТУ 9290-5:2024 та ДСТУ 8959:2019, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). При цьому, відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1); час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник надає дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами на асфальтобетонний завод, зазначений в довідці, який є дійсним на момент подання тендерної пропозиції, виданий уповноваженим органом.
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт проспекту Лобановського у Солом'янському районі м. Києва за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.3.1. Учасник повинен надати скановану довідку про кваліфікацію та досвід фахівців, які будуть залучені до виконання видів робіт відповідно предмету закупівлі, за встановленою формою: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Таблиця 5 № з/п Посада П.І.Б. Загальний стаж роботи на посаді на даному підприємстві (для ІТР), років Загальний стаж роботи в дорожній галузі, років Номер та дата наказу про призначення /прийняття на роботу або трудового договору або цивільно-правової угоди тощо 1 2 3 4 5 6 Перелік обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі та повинні бути вказані в вищевказаній довідці таблиця 5: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи); - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи); - майстер (не менше 1 особи); - інженер виробничо-технічного відділу (не менше 1 особи); - інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи). ⃰ При цьому слід зауважити, що інженер виробничо-технічного відділу або інша особа, яка виконує його функції, повинен здійснювати функції кошторисника (підготовка актів приймання виконаних будівельних робіт) та відповідати за підготовку виконавчої документації при здачі актів приймання виконаних будівельних робіт - про що учасник процедури закупівлі надає довідку в довільної формі із зазначенням ПІП, посади такої особи на підприємстві. У разі якщо особа здійснює та/або поєднує функції на цьому підприємстві (виконання/покладання обов'язків) Учаснику закупівлі необхідно надати підтвердження на цю особу в тендерній пропозиції (наказ та/або довідка та/або посадова інструкція тощо). Кваліфікація спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці (інженер з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції) підтверджується шляхом подання сканованих з оригіналу та/або посвідчених відповідно до вимог тендерної документації документа/документів, що містить інформацію про результати перевірки знань з питань охорони праці, а саме: законодавчі акти з питань ОП, пожежної безпеки, гігієни праці, з наданням домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, електробезпеки (Загальний курс); ПОП під час будівництва, ремонт та утримання автомобільних доріг (НПАОП 63.21-1.01-09); ДБН А.3.2-2-2009 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення (НПАОП 45.2-7.02-12); Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (НПАОП 45.2-7.03-17); ПОП на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00-1.62-12), які чинні на дату подання тендерної пропозиції учасника (Протокол та Посвідчення). Кваліфікація геодезиста, або іншої особи, яка виконує його функції, підтверджується шляхом подання сканованого з оригіналу та/або посвідченого відповідно до умов тендерної документації кваліфікаційного сертифіката геодезиста, який чинний на дату подання тендерної пропозицій учасника. Перелік та кількість робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі: - оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази), механізмів, обладнання та устаткування тощо*; - дорожні робітники (не менше 53 осіб) * Для підтвердження наявності достатньої кількості працівників – операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії), Учасник може залучати техніку разом із екіпажем (оператори машин/машиністи/водії) на підставі договору про надання послуг тощо. У разі залучення техніки за договором про надання послуг тощо, Учасник зобов’язаний надати довідку, у якій зазначено, що техніка буде надаватися разом із екіпажем (оператори машин/машиністи/водії), із обов’язковим посиланням на конкретний пункт договору, що передбачає надання техніки разом із екіпажем (оператори машин/машиністи/водії). 1.3.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.3.1, Учасник повинен надати скановані накази про призначення (прийняття) та/або переведення (у разі такого) та/або суміщення/сумісництво та/або трудові книжки та/або скановані трудові договори та/або скановані цивільно-правові угоди тощо на кожного працівника вказаного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід таблиця 5. 1.3.3. Учасник процедури закупівлі нерезидент повинен надати гарантійний лист про те, що, у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, усі працівники, вказані в довідці про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі, будуть залучені до виконання робіт до початку виконання робіт визначених лінійним графіком до договору, який буде укладено за результатами проведення даної процедури закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Капітальний ремонт проспекту Лобановського у Солом'янському районі м. Києва за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.2. Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: 1.2.1. Учасник повинен надати скановану довідку про виконання аналогічного(их)* договору(ів) (договір(и), який/і повинен(ні) бути укладений(ні) протягом 2020-2024 рр. та виконаний(ні) в повному обсязі, за встановленою формою: Таблиця 4 Довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів) № п/п Замовник, код ЄДРПОУ, адреса, телефон, посада та ПІБ підписанта договору №, дата договору, предмет договору, строк дії договору. місце знаходження об’єкту Сума договору (вказати початкову суму договору, а також остаточну суму за результатами укладених додаткових угод), грн Вартість виконаних робіт (згідно акт/ів приймання виконаних будівельних робіт КБ2в), грн. Перелік виконаних основних видів робіт та їх обсяги за догором (згідно пп 1.2.2.) Підтвердження виконання основних видів робіт – зазначити номер та дата акту (ів) приймання виконаних будівельних робіт (пункт, сторінка) ⃰⃰ ⃰ 1 2 3 4 5 6 7 Примітки: * Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту вулиць, доріг міст та інших населених пунктів, категорія складності будівництва по яких V, або за класом наслідків (відповідальності) не нижче ніж CC3 (за наявності) одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт, зазначених в пункті 1.2.2., в натуральних величинах. Аналогічний договір/и мають бути виконаний/і не менш, ніж на 100 % від загальної ціни договору. ** Учасник повинен вказати № п/п та сторінку акту приймання виконаних будівельних робіт, де зазначається підтвердження обсягу основних видів робіт (згідно переліку п 1.2.2). 1.2.2. Перелік основних видів робіт* та їх обсяг які має підтвердити учасник: 1) улаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші та/або піску – не менше 1 000,0 м3; 2) влаштування основи з щебенево-піщаної суміші – не менше 42 000,0 м2; 3) улаштування нижнього шару асфальтобетонного покриття – не менше 70 500,0 м2; 4) улаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття – не менше 70 500,0 м2; 5) встановлення бортових каменів/поребриків: гранітних – не менше 9 400,0 м.пог.; бетонних – не менше 11 400,0 м. пог.; 6) влаштування покриття тротуарів з ФЕМ – не менше 28 000,0 м2; 7) встановлення дорожніх знаків; 8) нанесення дорожньої розмітки; 9) встановлення опор зовнiшнього освiтлення - не менше 85 од.; 10) укладання трубопроводів із поліетиленових, гофрованих труб діаметром не менше 300 мм – не менше 1 600,0 м.п.; 11) досвід роботи з ремонту підземних пішохідних переходів; 12) досвід роботи із встановлення павільйонів очікування громадського транспорту; 13) досвід з встановлення світлофорних обєктів. * Допускається відхилення в обсягах робіт до 5%.» 1.2.3 Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу пункту 1.2.1, Учасник повинен надати: 1) скановану копію листа-відгука до аналогічного/-их договору/-ів, датований поточним роком, який повинен містити: - №, дату, предмет договору, суму договору та вартість виконаних робіт (згідно акт/ів приймання виконаних будівельних робіт КБ2в), загальну характеристику Учасника щодо виконання робіт, відповідність виконаних робіт вимогам, нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством для такого виду роботи, а також інформацію щодо якості, термінів/строків виконання робіт, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору; 2) скановану копію відповідного(их) договору(ів) з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід’ємною його частиною; 3) скановані копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В) та довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3) відповідного договору, при цьому, сума наданих актів виконаних робіт повинна бути не меншою, ніж 100% від загальної ціни договору; 4) скановану копію Експертного звіту (без додатків) щодо розгляду проектної документації для підтвердження класу наслідків об’єкту або акт готовності об’єкту до експлуатації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 24-11-2025, 16:43:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ