Закупівлю оголошено - 21-11-2025, 15:31. Дата останніх змін - 21-11-2025, 15:32

Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 - км 58+000, Житомирська область. Коригування (ДК 021:2015 45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 - км 58+000, Житомирська о... Державна закупівля - UA-2025-11-21-011734-a Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 - км 58+000, Житомирська область. Коригування (ДК 021:2015 45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; від замовника Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області від 11/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-21-011734-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-21-002864-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-11-2025, 15:31
по 05-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-11-2025, 15:31
по 08-12-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 09-12-2025, 15:17

Період оскарження умов закупівлі - по 05-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
593797596
593 797 596 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:2 968 987,98 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:2 968 987,98 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області
ЄДРПОУ:03451526 Досьє YouControl
Контактна особа:Опрелянська Ольга
Телефон:380969134162
E-mail:oprelianska.oy@restoration.gov.ua
Місцезнаходження:
10029, Україна, Житомирська область,Житомир, вулиця Покровська, будинок 16
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Реконструкція автомобільної до ...
593 797 596 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 09-12-2025, 15:17
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 - км 58+000, Житомирська область. Коригування (ДК 021:2015 45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

1
робота
10029 Україна Житомирська область автомобільна дорога загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 - км 58+000 -----
по 30-06-2027
45230000-8
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Класифікатор UA-ROAD
H-03 Житомир - Чернівці
+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 15:32:21
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 14:50:49
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 14:58:17
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 14:58:17
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 14:58:17
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 14:58:17
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:21-11-2025, 14:58:17

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  8. Наявність антикорупційної програми
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 - км 58+000, Житомирська область. Коригування (ДК 021:2015 45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  0,50
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
                  Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія, надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 2 968 987,98 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області код ЄДРПОУ: 03451526 IBAN: UA338201720355169092200001085 Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі (частина восьма стаття 12 Закону).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 - км 58+000, Житомирська область. Коригування (ДК 021:2015 45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5,00
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення договору , Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає: 5 % вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: електронна банківська гарантія. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена банками-резидентами України – відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація № 758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758) та така, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» (в редакції Закону № 2801-IX від 01.12.2022) у формі електронних документів. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити Замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває у стадії ліквідації. Реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області (код ЄДРПОУ 03451526), IBAN: UA338201720355169092200001085 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172. Строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Банківська гарантія повинна містити: - повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); - найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); - посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; - суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; - положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; - безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; - положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; - покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; - положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; - строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; - повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка у будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Забезпечення виконання Договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання договірних зобов’язань. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  31
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  4. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  120
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                  2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 - км 58+000, Житомирська область. Коригування (ДК 021:2015 45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо): Учасники обов’язково включають у Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) будівельні машини і механізми, необхідні для виконання робіт згідно предмету закупівлі (в кількості не менше зазначених нижче одиниць), а саме: Автомобілі бортові, вантажопідйомністю від 3 т не менше 5 одиниць Автомобілі бортові, вантажопідйомністю від 5 т не менше 2 одиниці Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомністю від 30 т не менше 28 одиниць Трактори не менше 8 одиниць Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю від 10 т до 25 т не менше 1 одиниці Крани, вантажопідйомність від 25 т не менше 2 одиниці Екскаватори, місткість ковша понад 0,65 м3 не менше 4 одиниць Екскаватори, місткість ковша понад 1,25 м3 не менше 6 одиниць Бульдозери не менше 7 одиниць Установка для забивання стояків бар'єрного огородження не менше 1 одиниці Автогрейдери середнього типу не менше 4 одиниці Машини плавильно-заливні не менше 2 одиниці Котки дорожні, маса від 25 т не менше 4 одиниці Котки дорожні, маса від 8 т до 13 т не менше 4 одиниць Котки дорожні, маса від 13 т до 18 т не менше 4 одиниці Котки дорожні, маса від 18 т не менше 2 одиниці Котки дорожні ґрунтові не менше 3 одиниці Машини поливально-мийні не менше 2 одиниці Асфальтоукладальник не менше 2 одиниці В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає завірені належним чином власником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:  посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт). У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити:  посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально);  копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі, посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації. У разі, якщо договір оренди/послуг/перевезення/лізингу техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) тощо, передбачає користування технікою з операторами (водіями, машиністами (їх помічниками), тощо), Учасник в Табл. 3 на вказаних працівників не заповнює графу 4, а в графі 5 «Примітка» зазначає інформацію щодо відповідного(-их) договору(-ів) оренди/послуг/перевезення/лізингу техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). 2. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність матеріально - технічної бази (офісних приміщень тощо). У цій довідці має бути зазначена інформація згідно формиТаблиці 2 В підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає:  посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 2 або  посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю), або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт). 3. Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні)/вимірювальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності випробувальної(-их)/вимірювальної (-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі щодо наявності власної або залученої випробувальної (-их)/вимірювальної(-их) дорожньої(-их) лабораторії(-й) для проведення вхідного та операційного контролю із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі; - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво або рішення про атестацію (сертифікацію), або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. 4. Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці 5 про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням найменування, марки, моделі тощо з наступним документальним підтвердженням. У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку за формою Таблиці 5. В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця, посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації. В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг), посвідченого (-их) Учасником відповідно до умов тендерної документації. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 5. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці 5 Учасник надає: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначенно марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС). Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою таблиці 6. Нижче під Транспортною схемою Учасник зазначає: “Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільним дорогам з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту - ___________ км, з перехідним типом дорожнього одягу поза межами населеного пункту - ___________ км, та в межах населеного пункту – _________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт становить: S куптдо (________ км) = ____ год. ____ хв. Vпнп (49 км/год) S птдо (________ км) = ____ год. ____ хв. V тп (37 км/год) S птдо (_____ км) = ____ год. ____ хв. V і (28 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нп (25 км/год) S мнп (_____ км) = ____ год. ____ хв. V нпб (24 км/год) РАЗОМ: ______ год _______ хв. де: Sкуптдо – відстань перевезення по капітальному та удосконаленому полегшеному типу дорожнього одягу, км; Sптдо – відстань перевезення по перехідному типу дорожнього одягу, км; Sмнп – відстань перевезення в межах населеного пункту, км; Vпнп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з удосконаленим покриттям, км/год. Vтп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з твердим покриттям, км/год. Vі – технічна швидкість поза межами населеного пункту на інших дорогах, км/год. V нп – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності до 10 т, км/год; V нпб – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності більше 10 т, км/год. Середня відстань перевезення асфальтобетонної суміші становить_____ км”
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 - км 58+000, Житомирська область. Коригування (ДК 021:2015 45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників згідно форми Таблиця 3 На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, надати копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво (при наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору про закупівлю, або інших документів, передбачених чинним законодавством України, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі відносяться: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (не менше 1 особи); - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1 особи); - інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не менше 1 особи); - майстер (не менше 1 особи); - інженер з охорони праці (відповідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та наказу Держкомітету з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005р. «Про затвердження типового положення про охорону праці»). Робітничі спеціальності, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі: - оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)); - робітники (не менше 21 особи).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 - км 58+000, Житомирська область. Коригування (ДК 021:2015 45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою:Таблиці 4 Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта та інші дані згідно Таблиці 4. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - копію(ї) акта(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та копію(ї) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачених аналогічним(-и) договором(-ами). Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) надавати не обов’язково. Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Такий договір має бути виконаний не менш ніж на 50 % від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах. Основними видами робіт є: 1 Земляні роботи 184802 м3 2 Улаштування підпірної стінки: - улаштування стандартних бетонних блоків - улаштування георешітки - улаштування монолітного поясу з цементобетону 129000 шт. 178000 м2 115,0 м3 3 Армування земляного полотна полімерною жорсткою георешіткою 178200 м2 4 Улаштування шару основи з піску 20958 м2 5 Улаштування шару основи з ЩПС 10327 м2 6 Влаштування шару основи з ЩПС укріпленого цементом 10185 м2 7 Улаштування шару з гарячої асфальтобетонної суміші 32100 м2 8 Улаштування верхнього шару покриття із ЩМА 53617 м2 9 Улаштування армуючого синтетичного матеріалу 12288 м2 10 Улаштування металевого бар'єрного огородження 7245 пог. м 11 Улаштування розмітки холодним пластиком 18660 м
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 - км 58+000, Житомирська область. Коригування (ДК 021:2015 45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», відповідно до Розділу ІІ «Склад та елементи фінансової звітності» наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» від 07.02.2013 №73, Учасник процедури закупівлі має надати у складі своєї тендерної пропозиції копію фінансової звітності за будь-який з попередніх трьох років, а саме: - копію Звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. Учасники процедури закупівлі, які почали свою діяльність після останнього завершеного звітного періоду для складання фінансової звітності та складають проміжну фінансову звітність, яка охоплює відповідний період (І квартал, перше півріччя, дев’ять місяців), мають надати передбачену вище фінансову звітність за кожний завершений звітний період, встановлений для подання такої проміжної фінансової звітності, для якого встановлений граничний термін подання такої звітності до відповідних органів на дату подання тендерних пропозицій. У випадку, якщо Учасником процедури закупівлі на законних підставах не складається чи не складалася уся чи частина передбаченої цією документацією для такого Учасника процедури закупівлі фінансової звітності, Учасник процедури закупівлі має надати у складі своєї тендерної пропозиції лист із відповідними поясненнями, обґрунтованими належними посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. Учасник процедури закупівлі вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником процедури закупівлі підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме: Обсяг річного доходу (виручки) Учасника процедури закупівлі, відображений у Звіті про фінансові результати Учасника процедури закупівлі (форма №2) (рядок звітності 2000) за будь-який з попередніх трьох років (2022 або 2023 або 2024) або за завершений звітний період поточного року, який встановлений для складання та подання фінансової звітності суб’єктами господарювання, повинен бути не менше 50 % від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі. У разі участі у процедурі закупівлі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації шляхом подання інформації про узагальнення об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання (у разі наявності) на підставі наданої об’єднанням інформації, зокрема, копій документів кожного учасника, що складають фінансову звітність, за звітний період.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 21-11-2025, 15:30:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ