Закупівлю оголошено - 19-11-2025, 23:01. Дата останніх змін - 19-11-2025, 23:02

Виконання робіт на об’єкті: “Реконструкція будівлі лікувального корпусу № 17 військового містечка № 60 ВМКЦ ЗР з встановленням ліфта для маломобільних груп населення, за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 26” (ІІ черга)”

Виконання робіт на об’єкті: “Реконструкція будівлі лікувального корпусу № 17 військового містечка № 60 ВМКЦ ЗР з встановленням ліфта для маломобільних... Державна закупівля - UA-2025-11-19-017946-a Виконання робіт на об’єкті: “Реконструкція будівлі лікувального корпусу № 17 військового містечка № 60 ВМКЦ ЗР з встановленням ліфта для маломобільних груп населення, за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 26” (ІІ черга)” від замовника ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ від 11/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-19-017946-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-19-022002-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-11-2025, 23:01
по 01-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-11-2025, 23:01
по 04-12-2025, 14:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 05-12-2025, 11:44

Період оскарження умов закупівлі - по 01-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
6817230
6 817 230 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:34 086,15 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:34 086,15 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ЗАХІДНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАМОВНИКА РОБІТ
ЄДРПОУ:26630218 Досьє YouControl
Контактна особа:Шестопал Ігор
Телефон:380676541671
E-mail:west_uzr@ukr.net
Місцезнаходження:
79017, Україна, Львівська область,Львів, Мечникова 16а
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Виконання робіт на об’єкті: “Р ...
6 817 230 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 05-12-2025, 11:44
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Виконання робіт на об’єкті: “Реконструкція будівлі лікувального корпусу № 17 військового містечка № 60 ВМКЦ ЗР з встановленням ліфта для маломобільних груп населення, за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 26” (ІІ черга)”

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 01-08-2026
45454000-4
Реконструкція


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 23:02:17
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 23:01:39
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 23:01:39
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 23:01:39
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 23:01:39
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 23:01:39
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 23:01:39

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Виконання робіт на об’єкті: “Реконструкція будівлі лікувального корпусу № 17 військового містечка № 60 ВМКЦ ЗР з встановленням ліфта для маломобільних груп населення, за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 26” (ІІ черга)”
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  0,50
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5 % (34 086,15 грн) від очікуваної вартості предмету закупівлі (Учасник закупівлі повинен надати забезпечення тендерної пропозиції саме на ту суму, яку встановлено в тендерній документації). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно (у вигляді конкретної дати). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/заяву про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий(у) договір/заяву разом з банківською гарантією. Строк сплати за гарантією має становити не більше 5 календарних днів з дня отримання вимоги.
                  Документ(и), що підтверджує(ють) надання забезпечення тендерної пропозиції відповідно до п.2 розділу 3 тендерної документації: 8.1. Електронна банківська гарантія. 8.2. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). 8.3. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/заяву про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий(у) договір/заяву разом з банківською гарантією. 8.4. Набуття чинності забезпечення тендерної пропозиції підтверджується листом банку-гаранта, який Учасник в обов’язковому порядку надає у складі документів тендерної пропозиції. 8.5. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі тендерної пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення тендерної пропозиції (та/або зарахування коштів забезпечення тендерної пропозиції на вказаний рахунок) та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку, який повинен складати суму не менше суми гарантії. 8.6. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). 8.7. Надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу замовника щодо подовження терміну її дії (обов’язково).
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Виконання робіт на об’єкті: “Реконструкція будівлі лікувального корпусу № 17 військового містечка № 60 ВМКЦ ЗР з встановленням ліфта для маломобільних груп населення, за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 26” (ІІ черга)”
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
                  1 - Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 2 (двом) відсоткам вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Реквізити для перерахування забезпечення виконання договору: р/р UA 728201720355159003088191815, Державна казначейська служба України в м. Києві, Головне управління Державної казначейської служби України у Львівській області, МФО 820172, одержувач: Західне управління замовника робіт, код ЄДРПОУ 26630218. У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору на закупівлю ______(назва предмета закупівлі)_, номер закупівлі _______________, вид 1.4.1.09, (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник-переможець надає копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Документальне підтвердження надання забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 2 (двом) відсоткам вартості договору. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник-переможець надає копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Скан-копія платіжного доручення
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  2,00
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  5
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  4. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                  2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Відповідність екологічним нормам
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Виконання робіт на об’єкті: “Реконструкція будівлі лікувального корпусу № 17 військового містечка № 60 ВМКЦ ЗР з встановленням ліфта для маломобільних груп населення, за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 26” (ІІ черга)”
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Гарантійний лист, складений у довільній формі, в якому Учасник гарантує застосування час виконання робіт заходи із захисту довкілля, зокрема: - не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття; - під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми; - не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях; - компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище. Для виконання робіт будуть використовуватися якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосовуватися інші необхідні заходи із захисту довкілля.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Виконання робіт на об’єкті: “Реконструкція будівлі лікувального корпусу № 17 військового містечка № 60 ВМКЦ ЗР з встановленням ліфта для маломобільних груп населення, за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 26” (ІІ черга)”
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.1. Довідка про обладнання, матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно з формою Таблиці б, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Для виконання робіт повинна бути документально підтверджена наявність наступного обладнання / устаткування / машин / механізмів: - Автомобіль бортовий, вантажопідйомність не менше 5 т (або аналог) - 1 од. - Кран на автомобільному ходу вантажопідйомність не менше 10 т (або аналог) - 1 2. На підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці згідно з формою Таблиця «б», до Тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає: - оборотно-сальдову відомість (складену/сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника та/або інший документ що посвідчує право власності. У разі наявності залученого обладнання, вказаного у Довідці згідно з зразком Таблиця «б», учасник додатково повинен надати сканкопії наступних документів: - дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт; - акту/ів приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 1.3. На підтвердження наявності матеріально-технічної бази (приміщення власні/орендовані/ за договором про надання послуг тощо), вказаної у Довідці згідно Таблиця «б», учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопії оригіналу/ів документа/ів на право власності, та/або право користування матеріально-технічною базою, та /або договору/орів про надання послуг тощо. Договір/ори повинен/ні бути чинний/і на дату подання пропозиції і термін його/їх дії повинен бути не меншим строку виконання робіт, а у разі якщо термін його/їх дії є меншим, то учасник додатково надає лист/и про те, що такий/і договір/и буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт. 1.4. Оригінал або належним чином завірену копію ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних Деталі наведено в додатку 1 тендерної документації.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Виконання робіт на об’єкті: “Реконструкція будівлі лікувального корпусу № 17 військового містечка № 60 ВМКЦ ЗР з встановленням ліфта для маломобільних груп населення, за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 26” (ІІ черга)”
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.1. Довідка про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно з формою у Таблиці в1, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Також довідка, підготовлена у відповідності до вимог Таблиці в1 до Тендерної документації, повинна обов’язково містити інформацію про наявність: - головний інженер aбo інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації; - інженер з охорони праці; - виконавець робіт aбo інша особа, яка виконує його функції; - інженера у частині кошторисної документації. Кваліфікація інженера-проектувальника у частині кошторисної документації підтверджується наданням у складі тендерної пропозиції кваліфікаційного сертифікату та документами, що підтверджують підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства (приклад); Кваліфікація працівників, інформація про яких надається згідно даного пункту, додатково підтверджується кваліфікаційними сертифікатами та документами, що підтверджують підвищення кваліфікації у відповідності до вимог чинного законодавства. Для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів (інші документи про освіту) та документи, що підтверджують перебування інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником). 2.2. Довідка про кваліфікацію фахівців робочих професій згідно форми у Таблиці в2, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник повинен надати документи, що підтверджують перебування працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книжки та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником). Деталі наведено в додатку 1 тендерної документації.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Виконання робіт на об’єкті: “Реконструкція будівлі лікувального корпусу № 17 військового містечка № 60 ВМКЦ ЗР з встановленням ліфта для маломобільних груп населення, за адресою: м. Львів, вул. Личаківська, 26” (ІІ черга)”
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 3.1. Відомості про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі згідно з зразком Таблиця «а», які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором слід розуміти укладений договір не раніше 2018 року та виконаний в повному обсязі, предметом якого є нове будівництво, та/або реконструкція, та або реставрація (за класом наслідків не нижче СС2 з урахуванням таких умов: - учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами. - сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше ніж не менше ніж 80% очікуваної вартості. 3.2. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, підготовленій згідно з зразком Таблиця «а», Учасник надає наступні документи: - скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. Відгук повинен містити назву замовника, предмет закупівлі, мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу; - документи, які підтверджують клас наслідків об’єкта (експертний звіт, та/або проектна документація, та/або дозвільний документ з ДАБІ / ДІАМ, та/або сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). На підтвердження класу наслідків надається будь-який один із вище перелічених документів; - копію аналогічного договору з усіма додатками, змінами та невід’ємними частинами до договору; - акт виконаних робіт (форми КБ-2В) та довідка про вapтicть виконаних робіт (форми КБ-3), що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі. Деталі наведено в додатку 1 тендерної документації.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-11-2025, 23:01:31
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ