Закупівлю оголошено - 19-11-2025, 17:19. Дата останніх змін - 19-11-2025, 17:26

Реконструкція підвального приміщення казарми, будівля №*/* під споруду подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття

Реконструкція підвального приміщення казарми, будівля №*/* під споруду подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття... Державна закупівля - UA-2025-11-19-016386-a Реконструкція підвального приміщення казарми, будівля №*/* під споруду подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття від замовника Житомирський військовий інститут С. П. Корольова від 11/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-19-016386-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-11-2025, 17:19
по 25-11-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-11-2025, 00:00
по 28-11-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено з початком прийому пропозицій

Спрощена закупівля
Статус:Період уточнень
Бюджет:
85382300.4
85 382 300,40 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:853 823 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:256 146 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Житомирський військовий інститут С. П. Корольова
ЄДРПОУ:08183359 Досьє YouControl
Сайт:http://www.zvir.zt.ua/
Контактна особа:Світлана Бондарчук
Телефон:+380674475398
E-mail:s.e.bondarchuk@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
10004, Україна, Житомирська область,м. Житомир, пр. Миру, 22, ЖВІ
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Реконструкція підвального прим ...
85 382 300,40 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Реконструкція підвального приміщення казарми, будівля №*/* під споруду подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття

1
робота
Україна
по 31-12-2026
45454000-4
Реконструкція


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 17:26:04
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 17:19:10
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 17:19:10
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 17:19:10
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 17:19:10
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 17:19:10
        Інший
        публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 17:19:10
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 17:19:10

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Реконструкція підвального приміщення казарми, будівля №*/* під споруду подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції дорівнює або перевищує 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — Вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом, постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є Додатком 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:  повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;  код банку (у разі наявності);  адреса місцезнаходження;  поштова адреса для листування;  адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи;  SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник закупівлі, зазначається інформація:  повне найменування — для юридичної особи;  прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи;  ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи — резидента;  реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності);  серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);  адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:  повне найменування юридичної особи;  ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія;  адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються:  дата рішення замовника, яким затверджено оголошення про проведення спрощеної закупівлі;  назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається:  назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності;  ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:  вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці 4 пункту 4 форми, яка є Додатком 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі;  вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;  можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Банківські реквізити Замовника: р/р UA 688201720355199007002000304 відкритий в органах Казначейської служби України. Замовник: Житомирський військовий інститут імені С. П. Корольова. Юридична та фактична адреса: Україна, ** область, м. **, вул. **, **
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-11-2025, 17:19:07
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ