Закупівлю оголошено - 17-11-2025, 18:30. Дата останніх змін - 17-11-2025, 18:41

«Капітальний ремонт приміщень поліклініки №1 літ «А-3» комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня» Рівненської міської ради на вул. В'ячеслава Чорновола, 72 в м. Рівному» (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

«Капітальний ремонт приміщень поліклініки №1 літ «А-3» комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня» Рівненської міської ради на в... Державна закупівля - UA-2025-11-17-016670-a «Капітальний ремонт приміщень поліклініки №1 літ «А-3» комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня» Рівненської міської ради на вул. В'ячеслава Чорновола, 72 в м. Рівному» (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 11/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-17-016670-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-17-019730-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-11-2025, 18:30
по 29-11-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-11-2025, 18:30
по 02-12-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 02-12-2025, 15:29

Період оскарження умов закупівлі - по 29-11-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
4477359
4 477 359 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:50 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01999939 Досьє YouControl
Контактна особа:Ковалевич Марія Іванівна
Телефон:380663941814
E-mail:k_tl@ukr.net
Місцезнаходження:
33028, Україна, Рівненська область,Рівне, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 72
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«Капітальний ремонт приміщень ...
4 477 359 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 02-12-2025, 15:29
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Капітальний ремонт приміщень поліклініки №1 літ «А-3» комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня» Рівненської міської ради на вул. В'ячеслава Чорновола, 72 в м. Рівному» (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

1
робота
33028 Україна Рівненська область Рівне ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 72
по 31-12-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-11-2025, 18:41:40
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-11-2025, 18:21:53
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-11-2025, 18:21:53
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-11-2025, 18:21:53
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-11-2025, 18:21:53
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-11-2025, 18:21:53
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-11-2025, 18:21:53
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-11-2025, 18:21:53
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-11-2025, 18:21:53
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:17-11-2025, 18:21:53
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:17-11-2025, 18:21:53
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:17-11-2025, 18:21:53

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      5. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      2. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                      2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      У разі залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю , 7. У разі, коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності вище вказаних суб’єктів господарювання, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції інформацію, складену в довільній формі, надану такими субпідрядниками /співвиконавцями про відсутність підстав для відхилення пропозиції, визначених пунктом 47 Особливостей. Учасник не надає інформацію по таких субпідрядниках /співвиконавцях, якщо така інформація є публічною інформацією, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту «Капітальний ремонт приміщень поліклініки №1 літ «А-3» комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня» Рівненської міської ради на вул. В'ячеслава Чорновола, 72 в м. Рівному» (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1) довідка в довільній формі про наявність в учасника матеріально-технічної бази (виробничих баз, складських приміщень, тощо) з підтверджуючими документами (документи, які підтверджують право власності учасника на перелічені об’єкти, або договори (оренди, суборенди та ін.), які повинні бути чинні протягом всього строку виконання договору про закупівлю або містити умови про можливість їх пролонгації на такий строк; акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); 2) Довідка у формі таблиці 1, яка наведена в Додатку 3, що містить інформацію про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт. До довідки включаються тільки такі машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті закупівлі та при розрахунку договірної ціни. Учасник в складі пропозиції надає документи, що підтверджують право власності на машини та механізми, які підлягають реєстрації, які є у власності учасника. Якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасник надає договори, що підтверджують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички та ін., акти приймання-передачі учаснику таких машин, механізмів, техніки та обладнання. Якщо учасник користується послугами, надати договір про надання послуг машинами, механізмами, обладнанням та оригінал гарантійного листа від надавача послуг, адресований учаснику, про можливість надання послуг в необхідних обсягах та строках за предметом закупівлі (в гарантійному листі обов’язково зазначається номер, дата договору та номер оголошення про проведення закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу в системі Prozorro). Такі договори оренди, суборенди, про надання послуг та ін. мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк.
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту «Капітальний ремонт приміщень поліклініки №1 літ «А-3» комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня» Рівненської міської ради на вул. В'ячеслава Чорновола, 72 в м. Рівному» (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , На підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Довідки у формі таблиць 2 та 3, які наведені в Додатку 3, що містять інформацію про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які знаходяться у трудових відносинах з учасником, які є в штаті або працюють за цивільно-правовими угодами, та які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі (інженерно-технічних робітників, робочих). Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати наступні підтверджуючі документи: - накази про прийняття працівників на роботу (цивільно-правові угоди); - штатний розпис або витяг зі штатного розпису; - для інженерно-технічних працівників - дипломи про закінчення учбових закладів (вища або не повна вища освіта). - в учасника повинен бути інженер з охорони праці (служба з охорони праці) або інша особа відповідальна за охорону праці згідно вимог чинного законодавства (надати наказ про прийняття на роботу або покладання обов’язків на особу відповідальну за охорону праці або договір про залучення такого працівника). Кваліфікація інженера з охорони праці/відповідального за охорону праці підтверджується додатково оригіналом документа встановленого законодавством взірця (посвідчення), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці (загальний курс).
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту «Капітальний ремонт приміщень поліклініки №1 літ «А-3» комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня» Рівненської міської ради на вул. В'ячеслава Чорновола, 72 в м. Рівному» (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Довідка у формі таблиці 4, яка наведена в Додатку 3, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного (-их) договору (-ів) із зазначенням його (їх) вартості. Аналогічним вважається договір з будівництва/реконструкції/капітального ремонту нежитлових будівель, укладений не більше ніж за 5 років до дати оголошення цієї закупівлі. Договір повинен бути повністю виконаний. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - аналогічний (-і) договір (-и) з додатками та іншими невід’ємними частинами; - документи, що засвідчують факт виконання робіт (акти виконаних робіт форми КБ-2 та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, підписані замовником); - лист-підтвердження від замовника за аналогічним (-и) договором (-ами) (вказаним (и) у довідці у формі таблиці 4), із зазначенням дати, номеру, предмету, ціни договору, на який надається відгук, суми виконаних робіт за вказаним договором.
                      4. Наявність фінансової спроможності
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту «Капітальний ремонт приміщень поліклініки №1 літ «А-3» комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня» Рівненської міської ради на вул. В'ячеслава Чорновола, 72 в м. Рівному» (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність фінансової спроможності
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-11-2025, 18:30:07
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      підтвердження фінансової спроможності , Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: 1) Сума річного доходу учасника за 2024 рік, відображена у звіті форми № 2 (2-м, 2-мс) в рядку з кодом 2000 “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)” повинна бути не меншою ніж 100 % від очікувальної вартості закупівлі. Наявність фінансової спроможності підтверджується наступними документами: - Балансом підприємства (форма № 1); - Звітом про фінансові результати (форма №2); - Звітом про рух грошових коштів (форма №3). У разі, якщо учасник є суб’єктом малого підприємництва, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м); - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс). Документи подаються з відміткою контролюючого органу, або із копією квитанції про прийняття електронної звітності. У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає довідку-пояснення щодо неможливості подання документів, а також зазначає інформацію про законодавчі підстави для ведення інших фінансових документів, що є документами фінансової звітності. Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди (проміжні звітні періоди), які передують даті кінцевого строку подання тендерних пропозицій. 2) Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист-гарантію щодо спроможності власними та/або залученими силами та засобами виконувати роботи за предметом закупівлі за відсутності авансу та з відстрочкою оплати після підписання Акту виконаних робіт у відповідності до черговості, що передбачені чинними НПА України.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ