Закупівлю оголошено - 21-10-2025, 19:16. Дата останніх змін - 21-10-2025, 19:17

ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи « Капітальний ремонт фасаду (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) закладу дошкільної освіти № 46 за адресою: вул. Шовковична, 44-Б, у Печерському районі міста Києва »

ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи « Капітальний ремонт фасаду (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження... Державна закупівля - UA-2025-10-21-017316-a ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи « Капітальний ремонт фасаду (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) закладу дошкільної освіти № 46 за адресою: вул. Шовковична, 44-Б, у Печерському районі міста Києва » від замовника Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 10/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-21-017316-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-21-020569-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-10-2025, 19:16
по 02-11-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 21-10-2025, 19:16
по 05-11-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 06-11-2025, 15:09

Період оскарження умов закупівлі - по 02-11-2025, 00:00

ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи « Капітальний ремонт фасаду (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) закладу дошкільної освіти № 46 за адресою: вул. Шовковична, 44-Б, у Печерському районі міста Києва » згідно документації. При проведенні капітальних ремонтних робіт Підрядник повинен виконувати заходи, що забезпечують дотримання правил техніки безпеки у відповідності із Законом України «Про охорону праці», інших чинних нормативних документів та актів з охорони праці. Забезпечити обов‘язкове виконання вимог чинного законодавства України по охороні навколишнього середовища, пожежній безпеці та додержуватись вимог державних будівельних норм і державних стандартів України, гігієнічних нормативів, санітарних правил і норм тощо. Будівельні матеріали та вироби, які будуть використані виконавцем під час надання послуг з поточного ремонту мають відповідати основним вимогам, визначеним національним стандартам ДСТУ і будівельним нормам та повинні бути промарковані національним знаком відповідності. Строк виконання робіт: до 27.12.2025 року.Учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби — планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також можливість надання послуг відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації, в порядку, встановленому цією тендерною документацією. У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». У місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент». Примітка: кошторисну документацію підготувати згідно обсягів робіт та у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України. У разі, якщо технічна специфікація замовника містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може надати саме такі матеріали, як вимагається замовником, або еквівалент, не гірший за якістю. * Якість запропонованого еквіваленту товару/послуги тощо має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника (підтверджується порівняльної таблицею технічних характеристик товару/послуги тощо, заявлених Замовником і запропонованим Учасником їх еквіваленту). Учасник визначає вартість робіт/послуг, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Кошторисними нормами України у будівництві, Державними Стандартами України та Державними будівельними нормами на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту (будівля, що експлуатується) згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами та посиланнями на постачальника), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. Розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) необхідно підготувати відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена з врахуванням вимог Кошторисних норм України у будівництві відповідно до наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), у складі: - Договірна ціна; - Зведений кошторисний розрахунок (з пояснювальною запискою); - Дефектний Акт; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів. Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути розроблений у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинного законодавства. Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не весь перелік робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) згідно з документацією закупівлі або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником. З метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції Учасник може здійснити огляд об'єкту з представником інженерно-господарського відділу Замовника 253-73-75. Огляд об’єкту здійснюється виключно протягом періоду уточнень, за присутності представника Замовника. Дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути умови, з якими він може зіткнутися при виконані робіт (можливості підключення до існуючих мереж, обставини, що обмежують доступ до об’єкту тощо) та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому безпідставного корегування вартості її робіт, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
4416294
4 416 294 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:22 081,47 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:39833860 Досьє YouControl
Контактна особа:Швець Олег Віталійович
Телефон:380442535305
E-mail:gospgrupa20@ukr.net
Місцезнаходження:
01021, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
ДК 021:2015 45450000-6 Інші за ...
4 416 294 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 06-11-2025, 15:09
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

« Капітальний ремонт фасаду (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) закладу дошкільної освіти № 46 за адресою: вул. Шовковична, 44-Б, у Печерському районі міста Києва ». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 27-12-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:21-10-2025, 19:17:10
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:21-10-2025, 19:15:40
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:21-10-2025, 19:15:40
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:21-10-2025, 19:15:40
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:21-10-2025, 19:15:40
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:21-10-2025, 19:15:40
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:21-10-2025, 19:15:40
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:21-10-2025, 19:15:40

                          Електронні тендерні вимоги

                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          5. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          7. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          2. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          120
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи « Капітальний ремонт фасаду (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) закладу дошкільної освіти № 46 за адресою: вул. Шовковична, 44-Б, у Печерському районі міста Києва »
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1.1.1. Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № з/п Найменування обладнання, машин і механізмів, приміщень Кількість 1 2 3 • Власне обладнання, машини і механізми • Обладнання, машини і механізми, які планується орендувати (якщо планується) 3. Офісні та складські приміщення Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці п. 1.1.1, Учасник надає наступні документи: • підтверджуючі бухгалтерські документи на матеріально-технічну базу учасника або договір на оренду, користування, надання послуг та інше з переліком наявного обладнання; • документи, що підтверджують право власності або користування (оренди) офісних та складських приміщень, також вказується адреса офісу та складських, або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника. Термін оренди не менше, ніж до 31.12.2025 р. (у разі якщо офіс не є власністю Учасника); 1.1.2. Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зареєстрована відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011р. №1107 (або документ, що її замінює згідно з чинним законодавством), яка дає право на виконання робіт підвищеної небезпеки  (робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра) безпосередньо за місцем надання послуг за закупівлею (за адресою місця надання послуг за закупівлею або в м.Київ, або без обмежень за адміністративно-територіальним поділом в межах всієї України).
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи « Капітальний ремонт фасаду (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) закладу дошкільної освіти № 46 за адресою: вул. Шовковична, 44-Б, у Печерському районі міста Києва »
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1.2.1. Довідка в довільній формі про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічної та робочої професії), які мають необхідну освіту, спеціальність, розряд (у разі наявності), та будуть залучені до виконання зобов’язань перед замовником у разі укладення відповідного договору визначених учасником у тендерній пропозиції за наступною формою: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації № п/п Прізвище Ім’я по батькові Посада/ робоча професія Освіта (вища, середня-спеціальна, середня тощо)/Кваліфікація (розряд) Найменування учбового закладу Працює в даній організації штатний/ за сумісництвом/ за цивільно-правовою угодою/ працівник субпідрядника/співвиконавця та таке інше 1.2.2. Учасник обов’язково повинен підтвердити наявність у штаті головного інженера (з технічною освітою) та/або виконроба (з технічною освітою), інженера з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки) інформація по якому відображена в довідці, складеній відповідно до пп. 1.2.1. 1.2.3. Обов'язково в учасника повинні бути працівники наступних робітничих професій*: - монтажник не менше 1-ї особи; - маляр не менше 1-ї особи; - штукатур не менше 1-ї особи; *З метою підтвердження зазначеної інформації Учасник обов’язково надає: - На зазначених працівників робітничих професій в 1.2.3 надати посвідчення і протоколи (та/або витяги з протоколів) з охорони праці, а саме: - чинне посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - чинне посвідчення проходження навчання з пожежної безпеки відповідно до вимог чинного законодавства; -чинне посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». 1.2.4. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься у довідці п. 1.2.1., йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати: • копії трудових книжок, що містять записи про прийняття на роботу або копію наказу про призначення/переведення /сумісництво/суміщення або копії договорів (контрактів, угод, наказів, тощо) та документи, що підтверджують їх освіту або інший альтернативний документ, який підтверджує отримання/наявність відповідної кваліфікації або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці п. 1.2.1. • копії дипломів інженерно-технічних працівників які зазначені у довідці п. 1.2.1
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи « Капітальний ремонт фасаду (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) закладу дошкільної освіти № 46 за адресою: вул. Шовковична, 44-Б, у Печерському районі міста Києва »
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 21-10-2025, 19:15:42
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1.3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори)  (не менше одного договору). 1.3.2. Не менше одного виконаного у повному обсязі договору та копії актів виконаних робіт (форма КБ-2, КБ-3) щодо виконання предмету договору в повному обсязі, які зазначені у довідці (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору). 1.3.3. Листа–відгук виконання аналогічного договору (не менше одного), який повинен бути належним чином оформлений з вихідним номером, датою видачі, інформацією про виконання зобов’язань, відсутність (наявність) претензій тощо.
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ